Koronawirus w Szczecinie. Zakład Wodociągów i Kanalizacji informuje, że w związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną, sprawy związane z obsługą klienta będzie można realizować przez najbliższe dwa tygodnie tylko w formie elektronicznej. Obowiązuje całkowity zakaz przyjmowania klientów.
Zamknięte jest Biuro Obsługi Klienta oraz kasa przy ul. Golisza, jak i Punkt Obsługi Klienta na prawobrzeżu przy ul. Leszczynowej. Stały kontakt utrzymywany jest przez stronę internetową (zwik.szczecin.pl), kontakt mailowy (bok@zwik.szczecin.pl), kontakt telefoniczny oraz Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) dostępne ze strony internetowej. Aby zarejestrować się w serwisie e-BOK, należy wypełnić formularz dostępny na stronie https://ebok.zwikszczecin.pl/public/rejestracja.
Wszelkie awarie można zgłaszać telefonicznie pod numerami 994 i 91 44 26 337. Kontakt z centralą pod numerem 91 44 26 200.
(isz)
Fot. Dariusz Gorajski