"Informujemy, że transakcje kartami płatniczymi są ponownie dostępne. Bardzo przepraszamy za utrudnienia" - czytamy na fecebookowym profilu mbanku.
Problemy zaczęły się już w poniedziałek wieczorem. Część klientów nie mogła zapłacić za transakcje, zakupy lub wypłacić gotówki z bankomatów.
Klienci tego banku byli mocno zdenerwowani, bo platforma operacji bezgotówkowych przestała funkcjonować: "mogą występować trudności przy płatnościach kartami i wypłatach z bankomatów. Przepraszamy, pracujemy nad rozwiązaniem tej sytuacji" - poinformowano klientów mbanku na facebooku.
W wielu przypadkach niemożliwe stały się płatności kartą jak i wypłata gotówki w bankomacie. Internauci nie zostawili na banku suchej nitki, bo w niektórych sklepach na ekranach terminali pojawiał się komunikat o zatrzymaniu karty. Z kolei na monitorach części bankomatów wyświetlała się informacja, że karta jest nieważna lub skradziona. (b)
Fot. Sławomir BOREK (archiwum)