Ponad 125 wystawców, prawie 75 tys. wyświetleń oraz 200 tys. interakcji na stronie – tak prezentują się statystyki z odwiedzin szczecińskiego, wirtualnego Jarmarku Bożonarodzeniowego, który właśnie się zakończył.
Przez dwa miesiące na witrynie jarmark.szczecin.eu można było wspierać szczecińskich przedsiębiorców. Jak ocenia miasto, szczeciński Jarmark Bożonarodzeniowy online spotkał się ze sporym zainteresowaniem zarówno ze strony wystawców, jak i odwiedzających.
W projekcie uczestniczyło 126 szczecińskich firm z różnorodnym asortymentem. Ich ofertą interesowano się 75 tys. razy. Najczęściej odwiedzanymi stronami były strona główna, Aleja Prezentów oraz Aleja Rzemieślników. Jak trafiano na Jarmark? Poprzez wyszukiwarkę Google, media społecznościowe czy bezpośrednio wpisując adres jarmark.szczecin.eu. Co ciekawe nie tylko mieszkańcy Szczecina korzystali z witryny jarmarku. Wśród odwiedzających były także osoby z Warszawy, Poznania, Wrocławia i Katowic.
Szczeciński Jarmark Bożonarodzeniowy online był kontynuacją projektu wsparcia dla przedsiębiorców – Szczeciński Lokalny Solidarny na Święta. Szczecińskie firmy mogły zaprezentować się w jego ramach ze swoim asortymentem nie ponosząc żadnych opłat.
Oprac. (k)