W szczecińskim biurowcu Oxygen od lipca działa Międzynarodowe Centrum Obsługi Klienta firmy Diebold Nixdorf- światowego giganta usług dla sektora bankowego i sieci handlowych. Oficjalne otwarcie drugiego tego typu jej oddziału w Polsce, w którym pracują już 63 osoby, odbyło się w środę 9 listopada.
Diebold Nixdorf (powstała w tym roku z połączenia amerykańskiej firmy Diebold z niemiecką spółką Wincor Nixdorf) w 130 krajach ma niemal 25 tys. pracowników, w tym ok.1700 programistów. Jest dostawcą rozwiązań i usług (bankomaty - co trzeci na świecie- i systemy płatności) dla sektora bankowego i sieci handlowych.
Oddział w Szczecinie pełni funkcję Global Customer Care Center, czyli Międzynarodowego Centrum Obsługi Klienta. Pracują już tu 63 osoby, głównie ze znajomością języka niemieckiego. Diebold Nixdorf w ciągu dwóch lat chce zwiększyć zatrudnienie do 300.
- Nasze Centrum Obsługi Klienta nie jest typowym call center czy też infolinią - mówi szef szczecińskiego oddziału, Michał Lewicki. - Pracownicy zapewniają wsparcie techniczne klientom korzystającym z usług i produktów Diebold Nixdorf, przekazują im wiedzę, zajmują się monitoringiem.
(mag)
NZ.: Michał Lewicki, Michał Przepiera - wiceprezydent Szczecina - i Mirosław Janik, prezes Diebold Nixdorf w Polsce.