Sobota, 23 listopada 2024 r.  .
REKLAMA

Usłysz dobre dźwięki

Data publikacji: 12 lutego 2018 r. 08:23
Ostatnia aktualizacja: 08 listopada 2018 r. 02:48
Usłysz dobre dźwięki
 

Rusza kolejna odsłona kampanii Słyszę Dobre Dźwięki – „2018 zaproszeń”. Na melomanów, którzy ukończyli 55. rok życia i kupią bilet na dowolny koncert w Filharmonii w Szczecinie, czekają zaproszenia na bezpłatne badania słuchu. Badania wykonają specjaliści z Zachodniopomorskiego Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS.

Żyjemy w hałasie, słyszymy coraz gorzej, a na kłopoty ze słuchem reagujemy rzadko. Problem często ukrywamy bądź go bagatelizujemy, pozwalając mu się pogłębiać. Tymczasem wczesna diagnoza może uratować nasz słuch i zapobiec m.in. wykluczeniu i wycofaniu się z życia społecznego.

– Od lutego każda osoba powyżej 55. roku życia, która kupi bilet na koncert w Filharmonii w Szczecinie, otrzyma także zaproszenie na bezpłatne badanie słuchu – informuje Jakub Gibowski, rzecznik Filharmonii. – Badanie, którego celem jest ocena ogólnego stanu aparatu słuchowego oraz ewentualnych ubytków, jest niezwykle ważne, ponieważ pozwala nam określić kondycję naszego słuchu. Badanie takie powinno się wykonywać regularnie, by odpowiednio wcześnie wykryć i zaradzić problemom. Warto zrobić sobie prezent i nie tylko odwiedzić Filharmonię w Szczecinie, ale też zbadać słuch u specjalistów z Centrum Medincus – do rozdania przygotowaliśmy 2018 zaproszeń.

Akcja „2018 zaproszeń” to kolejne działanie w ramach realizowanej przez Filharmonię w Szczecinie wraz z partnerami kampanii społecznej „Słyszę dobre dźwięki”. Kampania zwraca uwagę melomanów na problem szkodliwego hałasu i ochrony słuchu. Akcja obejmuje działania edukacyjne i świadomościowe, w tym konkursy na szkolne strefy harmonii oraz warsztaty dla uczniów i nauczycieli.

– W 2018 roku wychodzimy także w przestrzeń publiczną, badając natężenie hałasu w mieście – dodaje Gibowski.

(gan)

Fot. Dariusz Gorajski

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

fi faldi
2018-02-15 13:43:41
To w końcu: "dotknij dźwięku" czy "Usłysz dźwięki" ? Czy może po prostu tzw. bełkotka sloganów promocyjnych, czyli wszystko jedno co, byle coś promować ?
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA