Piątek, 22 listopada 2024 r.  .
REKLAMA

Nasz uniwersytet na podium

Data publikacji: 12 marca 2019 r. 14:53
Ostatnia aktualizacja: 25 sierpnia 2019 r. 18:49
Nasz uniwersytet na podium
 

Uniwersytet Szczeciński zajął trzecie miejsce w konkursie Genius Unversitatis 2019 organizowanym przez Wydawnictwo Perspektywy. Nagrodę w kategorii „Uczelnia w mediach społecznościowych” wręczono w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie podczas XXXI Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2019.

Nagrodzony Super Team to konkurs, którego pomysłodawcą i organizatorem jest Biuro Promocji i Informacji US. Został on skierowany do studentów I i II stopnia studiów stacjonarnych, jak i niestacjonarnych. Celem Super Team było wyłonienie grupy, której wizerunek posłużyłby do wsparcia kampanii rekrutacyjnej US.

Zdjęcia zwycięskiej ekipy studentów wykorzystano w najnowszym informatorze US i na jego wizerunku oparto kampanię rekrutacyjną. Fotografie z profesjonalnej sesji umieszczane są na materiałach drukowanych promujących ofertę edukacyjną, na stronach internetowych i social mediach.

– Dodatkowo zwycięska drużyna zaangażowała się mocno w życie uczelni – informuje Karolina Płotnicka-Błach, p.o. rzecznika prasowego US. – Kluczowy jest jej udział w targach i spotkaniach z maturzystami, gdzie reprezentują Uniwersytet Szczeciński.

VII Genius Universitatis 2019, w którym Super Team został laureatem, to konkurs dla polskich uczelni na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej. Prace w siedmiu kategoriach oceniała kapituła składająca się ze specjalistów zajmujących się na co dzień marketingiem, reklamą i social mediami.

(as)

Fot.US

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

Quistorp
2019-03-13 21:30:18
To nie kasting i konkurs piękności wśród studentów, czy wulgarnie pojmowanie tzw. marketingu decyduje o popularności, prestiżu, powadze, czy statusie uczelni wśród innych placówek tego typu. Najprostszą definicją pojęcia marketing to; nas..ć klientowi do kieszeni, a on ma ci za to podziękować i zapłacić.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA