Środa, 19 listopada 2025 r. 
REKLAMA

Piłka nożna. Błękitni w Stargardzkiej Karcie Rabatowej

Data publikacji: 26 kwietnia 2016 r. 09:37
Ostatnia aktualizacja: 26 kwietnia 2016 r. 09:37
Piłka nożna. Błękitni w Stargardzkiej Karcie Rabatowej
 

Błękitni Stargard zostali partnerem programu Stargardzka Karta Rabatowa (SKR). Jest to kolejny krok włodarzy Błękitnych mający na celu wsparcie lokalnego stargardzkiego biznesu poprzez piłkę nożną.

REKLAMA

Oprócz Błękitnych w projekcie są już 63 podmioty gospodarcze ze Stargardu. W siedzibie Klubu dostępne są już karty SKR, upoważniające do rabatów na bilety i karnety na mecze Błękitnych oraz gadżety klubowe oraz do zniżek we wszystkich podmiotach zrzeszonych w projekcie.

Stargardzka Karta Rabatowa to propozycja realizowana przez Stargardzką Agencję Rozwoju Lokalnego, Fundusz Poręczeń Kredytowych, oraz Urząd Miejski w Stargardzie.

Z SKR klienci zakupią z rabatem różnego rodzaju artykuły w wielu sklepach na terenie Stargardu. W Błękitnych za okazaniem SKR każdy kibic otrzyma 5% rabat na zakup biletów i karnetów na mecze w przedsprzedaży prowadzonej w biurze Klubu oraz 10% rabatu na zakupy w sklepie klubowym na wszystkie gadżety Błękitnych.

W najbliższym meczu ligowym Błękitnych w Stargardzie ze Zniczem Pruszków (7 maja g. 15:00) w kasach klubowych będą rozdawane bezpłatnie Stargardzkie Karty Rabatowe. Ponadto spiker zawodów obszernie poinformuje o zaletach i zasadach korzystania z karty.

Błękitni od początku swojej przygody z ligą centralną i Pucharem Polski starają się nawiązywać dobre relacje z lokalnymi firmami. Od ponad dwóch lat z powodzeniem w Błękitnych działa projekt „KLUB 100” w którym obecnie zrzeszonych jest 46 podmiotów gospodarczych i osób fizycznych.

Stargardzka Karta Rabatowa jest kolejnym krokiem w kierunku umocnienia relacji Błękitnych z lokalnymi przedsiębiorcami. Ma również za zadanie promować lokalne firmy, ich usługi i produkty oraz wspierać lokalną przedsiębiorczość.

Na SKR zyskają więc wszyscy współpracujący z Klubem. Zarówno klub poprzez zwiększenie sprzedaży biletów i gadżetów klubowych, a co za tym idzie zwiększenie frekwencji na meczach, każdy kibic, który za okazaniem karty otrzyma w wielu miejscach rabaty oraz wszyscy przedsiębiorcy zrzeszeni w projekcie SKR i „Klubie 100”. ©℗ (par)

Fot. D. Gorajski

REKLAMA
Tylko zalogowani użytkownicy mają możliwość komentowania
Zaloguj się Zarejestruj
REKLAMA
REKLAMA