Zwykły dzień tygodnia, godzina 21:00. Wsiadam do tramwaju na pętli przy Lasku Arkońskim. W pierwszym wagonie biletomat obsługujący tylko i wyłącznie karty. W drugim wagonie biletomat nieczynny (out of order). Motorniczy z uśmiechem na twarzy stwierdza, że nie może mi sprzedać biletu bo jeden z biletomatów jest czynny i jeszcze dziwi się, że nie mam karty do bankomatu.
Najbliższy biletomat jest przy szpitalu, a potem na Kołłątaja.
Cały system jest chory, bo nie pozwala pasażerom nabycia biletu na przejazd. Ktoś powie - trzeba kupować bilety na zapas. Ale ja pytam - gdzie? Nie zawsze jest taka możliwość, są nagłe przypadki, gdzie trzeba wsiąść w tramwaj i jechać.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Robert
2016-11-24 09:14:33
Czy mozna przyznac im kolejny dyplom, nagrode i premie? Tak Panie Prezydencie - pamietamy!
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Żal się Was czyta
2016-11-24 05:59:00
Jak ch... wiecie to po co piszecie głupoty. Zapytajcie w szczecińskiej filii GMV co się tak naprawdę z tym biletomatem dzieje.
Wow tak właśnie taką istnieje.... brawo. A raczej krzyżyk dla was za wiedzę i wprowadzanie czytelników w błąd
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Sedina2008
2016-11-23 22:41:47
Należy w regulaminie dokonywania płatności za przejazd pojazdami komunikacji miejskiej wprowadzić logiczny zapis: w przypadku nie działającego w pojeździe biletomatu pasażer nie może być karany za jazdę bez biletu. Może to zdopinguje Zarząd do lepszej pracy?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
xyz
2016-11-23 21:18:44
Najlepsze w tym wszystkim jest próba kupna biletu w automatach zamontowanych w tramwajach i autobusach.Gdzie automat nie obsługuje płatności gotówką.Nasi gospodarze miasta uważają że wszyscy klienci komunikacji miejskiej muszą posiadać karty bankowe.Prowadzący pojazd nie sprzedaje biletów.Niech czerpią wzorce od bogatszych np. Niemcy tam tylko kierowcy sprzedają bilety.Ale my jesteśmy bogatym krajem gdzie 54 mln zostały wyrzucone w błoto.A p.Krzystek to święta krowa.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Nowy
2016-11-23 18:28:59
Jeśli dobrze pamiętam to cały system mimo że nie działał to został odebrany od wykonawcy bez uwag. Nie będzie problemów z tym badziewiem po gwarancji bo zditm przekaże te urządzenia spółkom przewozowym za grosze a póżniej będzie nakładało kary za niesprawne biletomaty .i w ten sposób odzyskają 54mln.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
A co z innymi
2016-11-23 18:01:47
A co z innymi , na zawadzkiego przy netto co chwile automat nieczynny,
I terminale w autobusach obsługujące SKA( Szczecińską kartę aglomeracyjną). Na 5 przejazdów tylko 2 razy nic się nie zacinało i umożliwiło zakup biletu.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Problem
2016-11-23 16:28:42
Problem to będzie jak skończy się gwarancja na te zawodne sprzęty - nikt nie naprawi bo nie będzie za co i będzie za drogo. Ale o tym w ZDITM nikt nie pomyśli.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
zs
2016-11-23 16:21:08
Na stronie zditm masz opcję zgłoś przystanek a gmv jak widac jakoscia nie grzeszy, widocznie najnizsza cena w przetargu musiala byc .
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
ckm
2016-11-23 16:20:22
chyba zditm czas "oddać do naprawy"!
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.