Komentarze
@Ale żal
2023-08-27 19:11:01
Żal to ci zwieracz ściska a partner nalega byś rozluźnił bo nie może włożyć, tak scisnąłeś... Nawet astro glide mu nie pomaga...
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Ale żal
2023-08-27 15:13:58
Wy mędrcy. Szkoda że was to nie spotkało. Komentatorzy zajefajni.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@klemens
2023-08-27 15:07:03
Jakby tu była wojna pierwszy byś spierd...ł
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
do Enrico Palazzo
2023-08-27 09:30:38
"Do zobaczenia 11-ego listopada... w kijowie. " Co tam będzie "w kijowie"? POBIEDA nad giermancom?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@No naprawde
2023-08-26 19:35:51
Polacy. Masz 5% bezrobocie, zamiast tworzyć niskoplatne miejsca pracy zainwestuj w maszyny, koparka wykopie więcej w dzień roboczy niż 5 Ukraińców.
Śmieciowe miejsca pracy niszczą Polskę bo skazują nas na konkurowanie niskimi kosztami płacy i zawsze będziesz miał za mało ludzkich robotów. Zmień technologie, zainwestuj w automaty, twórz wysokopłatne miejsca pracy, parę lat temu mieli tworzyć w Szczecinie call centers i studia dla asystentów, za 2 lata będą w takich miejscach tylko automaty...
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Enrico Palazzo
2023-08-26 18:10:42
Do zobaczenia 11-ego listopada... w kijowie.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
No naprawde,
2023-08-26 16:45:42
jezeli wszyscy Ukraincy wyjada, tak jak sobie zyczycie, to kto bedzie tu pracowal? Za waszego ukochanego Tuska miliony Polakow opuscilo kraj. Wole mimo wszystko Ukraincow niz nierobow z Afryki.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Helikopter z Misia
2023-08-26 15:48:23
pewien progres jest. Przestali przychodzić z emblematami SS Galizien . Ale dalej każą się fotografować, np Ursuli von der Leyen na tle czerwono-czarnej flagi.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
klemens
2023-08-26 10:05:03
dzień niepodległości Ukrainy w połączeniu z czerwonym zadymianiem niech sobie organizują na Ukrainie . Dlaczego ci młodzi faceci nie walczą na froncie ? Może to kwestia pieniędzy ? Coraz głośniej o korupcji w uraińskim wojsku .
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Troska_Nasza
2023-08-25 22:42:45
Otóż ani 40k relokantów nie przyjmuje naszych wartości, ani tym bardziej 100 razy więcej minigrantów też ich nie przyjmuje bo nie ma takiego zwierzęcia jak przyjmowanie cudzych wartości. Dlatego lepiej jest mieć 40k relokantów niż 100 razy więcej minigrantów. To takie proste. A zatem już dziś uruchamiamy program repatriacji minigrantów do kraju ich pochodzenia. Bo ich wewnętrzna wojna domowa na wschodnich rubieżach Zadnieprza jest ich wewnętrzną troską. My jesteśmy w UE i to jest cosa nostra.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@Trochę rozsądku
2023-08-25 22:09:31
Podstawowy błąd logiczny tego rozumowania jest taki, że to nie jest alternatywa to albo to. Nie musimy wybierać. Jesteśmy państwem suwerennym i sam decydujemy, kogo przyjmujemy. A mogą to być tylko osoby przyjmujące nasze wartości, naszą kulturę, ujmując jednym słowem: polskość, niezależnie od innych cech.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Trochę rozsądku
2023-08-25 21:54:00
Wolimy przyjąć 40k relokantów i nie płacić kar do Komisji Europejskiej, niż utrzymywać 100 razy więcej minigrantów z Galicji i jest to kwestia bezpieczeństawa UE. Wojna domowa ma charakter pozycyjny na dalekim wschodzie Zadnieprza, którego obwodów Federacja Rosyjska nigdy nie odda. Zgoda na pokój jest tam jedynym rozwiązaniem bo dalsza wojna przynosi kalectwo i śmierć.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@Racjonalista
2023-08-25 21:21:18
Wyjedź z Polski, marnujesz się tu, jesteś wyśmienitym przedsiębiorcą, za granicą będzie ci łatwiej ze wszystkim i mniej kłopotów. Trochę odwagi.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@Nick
2023-08-25 19:36:29
Oj widać ze się boicie konfederacji, dlatego tak ją oczerniacie, kłamiecie i manipulujecie przeciwko. Psy szczekają a karawana jedzie dalej. @Biblijny Mędrzec: popieram konfederację a nie mam nic przeciwko uczciwym Ukraińcom i nie mam nic wspólnego z Rosją. Jestem Polakiem i na dobru Polski mi zależy. Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka. To ze w twoim zamkniętym świecie niektóre sprawy się nie mieszczą, nie znaczy że wszystko jest takie czarno białe jak myślisz.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@Paweł
2023-08-25 19:31:10
" Płace minimalne ustala rząd" - jeśli uważasz że płaca minimalna ma jakikolwiek związek z migracją i powrotami z niej, to na prawdę nie mamy o czym rozmawiać. Płaca minimalna to odpowiedź na rosnące ceny, koszty utrzymania i pracy. Podwyższanie minimalnej nie podnosi zamożności, przeciwnie, oznacza że pensje nie nadążają za wzrostami cen
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@Szacunek
2023-08-25 16:25:23
Oczywiście że nie walczą za nas, to są brednie wyssane z palca. Jeśli ktoś jeszcze nie zauważył, to od 1999r. jesteśmy pełnoprawnym członkiem NATO. Dużo dłużej niż członkiem UE. Dla porównania, ukraińska armia onuce używała jeszcze w 2007 r. "Na uroczyste pożegnanie onuc ministerstwo obrony zaprosiło gości do kijowskiego Ośrodka Wojsk Lądowych. Tam w łaźni pluton żołnierzy zrzucił z nóg onuce, czyli prostokątne kawałki tkaniny..."
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
olo
2023-08-25 16:22:25
Nie chcemy zadnych parti ukrainskich w Polsce, Obywatelstwo powinno byc przyznawane w nielicznych przypadkach, Kiedys za niemieckie pieniadze przwozone w reklamowkach powstal KLD protoplasta platfusow i widzimy co sie dzieje,
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
itd
2023-08-25 16:01:49
Niedawno nazwano stadion w Tarnopolu imieniem zbrodniarza Szuchewycza,Tak oni maja gdzies wrazliwosc Polakow,Najgorsi sa Ukraincy z dawnych terenow Rzeczypospolitej,Ci ze wschodu poznali dobrodziejstwo wladzy radzieckiej,Z glodu matki zjadaly wlasne dzieci,
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Wbrew temu
2023-08-25 15:47:43
Co myśli Andrzej Duda i PiS wraz ze znaczną częścią tzw totalnej opozycji, Polska to nie jest żadne Polin, UkroPolin czy inna menda, Polska jest Polską i Polacy chcą by tak pozostało, komu się to nie podoba siedzieć tu nie musi, to nie PRL że trzeba było pisać podania z prośbą o zgodę na emigrację. Brać paszporty w rękę i wyjeżdżać tam gdzie będziecie szczęśliwsi, nie meblujcie nam kraju na waszą azjatycką modłę. Nic do was nie mamy więc sie od nas odp... i bądźcie szczęśliwi gdzieś tam.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Racjonalista
2023-08-25 15:18:46
Do Paweł, z ekonomią, przedsiębiorczością nie miałeś w życiu wiele wspólnego. Nie moja sprawa. Żyj dalej złudzeniami o wielkiej Polsce dla Polaków
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Myśl
2023-08-25 13:26:19
Gdyby Polacy musieli uciekać do innych krajów, bo wróg napadłby na Polskę i niszczył nasz kraj, to nie urządzaliby swoich świąt na uchodźtwie? Ukraińcy świętowali uwolnienie od sowietów. Podziękowali Polakom za pomoc. Jeśli komuś nie zależy na zwycięztwie Ukrainy w wojnie z Rosją, to ten ktoś źle życzy Polsce. Teraz naważniejsze jest pokonanie FR. Nikt nie zabrania demonstrować przeciw, nawet bezsensownie. Pani w krótkich spodenkach profanuje symbol Polski Walczącej, może tak rozumie patriotyzm.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
HGW
2023-08-25 13:06:23
Nie specjalnie za nimi przepadam, ale efektywnie biją ruskich, więc ich akceptuję i czasem nawet wpieram.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
do Racjinalista
2023-08-25 12:55:51
Podpowiedź - zatrudnij Polaków. Dlaczego akurat wnuka dziadka Siergieja? No tak, jest mniej wymagający, można mu zlecić pracę za najniższą na zleceniu, będzie siedział cicho. Typowy Janusz biznesu z Ciebie i patriotyczna miernota. Broń nas Panie Boże od takich intelektualnych tuzów !
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Paweł
2023-08-25 12:49:06
Tobie, racjonalista,z tej chciwości i potrzeby niewolników do roboty już się całkiem rzuciło. Pieniądze, kasa, diengi, hajs, money, tylko to widzisz. A wzrastające napięcia społeczne ogromny wzrost przestępczości, upadek i tak niewydolnej słuzby zdrowia, brak miejsc w żłobkach, przedszkolach, szkołach dla polskich dzieci? A drenowanie polskiego budzetu na darmowe emerytury, socjal dla obcych kosztem Polaków? Na zachodzie też tak jak Ty farmazonili kilkadziesiat lat temu, a co mają teraz?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@Aaa
2023-08-25 12:14:38
Warszawa na ten przykład odbudowała się kosztem Szczecina, kradnąc nasze cegły. Co gorsze dalej nas okradają z budżetowych pieniędzy.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Wiadomość dla ukrów
2023-08-25 12:03:42
Z UPA i banderą do UE nie wejdziecie, jak się uda to także do NATO was zablokujemy dopoki nie skończą się ekshumacje ofiar wołyńskiego ludobójstwa, mam gdzies was i putina, dla Polaków wszyscy tacy sami jesteście - dzicz z Azji która nigdy o Konfucjuszu nie słyszała, wysoki mur na wschodniej granicy by odseparować się od tej wschodniej, kacapskiej dziczy.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
do Paweł
2023-08-25 12:03:02
A na co nam Polacy którzy wyjechali w mają Polskę tam gdzie kończą się plecy? Nikt ich tu już nie chce podobnie jak tych ukrów.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@Szacunek Ukrainie
2023-08-25 12:00:05
Oczywiście to nie masz racji, Ukraińcy ci co walczą a nie dekują się po okolicznych krajach walczą za siebie i za nikogo innego. Tym co myślą że walczą za nas zawsze mówię by nie walczyli za nas, ja sobie nie życzę tego by ktoś walczył za mnie, jeśli będzie taka potrzeba to będę walczył za siebie. Niech ukry walczą za siebie i niech nie dekują się w Polsce, ich lochy są w Polsce z małymi stiepanami bezpieczne, nikt tego kijem by nie tknął. Po wojnie wracać do siebie odbudowywać ukochaną Ukrainę.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Aaa
2023-08-25 11:56:57
Jak ta nasza Polska odbudowała się po wojnie? Było nas mniej, nie było "rąk do pracy" z Ukrainy, a mimo to udało się. Może dlatego, że nie było wtedy takich Januszy biznesu, polityki i patriotyzmu jak @Racjinalista.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@Szacunek Ukrainie
2023-08-25 11:49:39
Walka Ukrainy w obronie Polski nie jest do zaakceptowania przez 100 procent Polaków
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
wódz OTUA
2023-08-25 11:31:27
Gonić tych putinowskich komuchów i odebrać im nasze polskie flagi i koszulki z Orłem, bo je hańbią. Przecz z lewactwem, chwała Ukrainie i Polsce!
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Racjonalista
2023-08-25 11:26:36
Dla każdego normalnego człowieka kwestie bytowe, standard życia, przyszłość dzieci są najważniejsze. Niestety dla wielu wspolobywateli ważniejsze jest kto do kogo strzelał 100 lat temu. Jeśli nawet to robił dziadek Siergieja którego zatrudniam To co ma go pobić, zwolnić, zabić? Proszę o podpowiedź. Na szczęście większość normalnych ludzi ma głęboko wolyń, UPA, AK, NSZ, PZpr, solidarbość, PO, Pis do szczęścia nie są potrzebne
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@Racjonalista
2023-08-25 11:13:37
Trochę masz rację w sprawie płac, a trochę nie. Rząd jak najbardziej ustala płace: w całej budżetówce, pośrednio tam, gdzie ma udziały, i dodatkowo ustala płacę minimalną, rzutującą na pozostałe pensje. Oczywiście jeszcze Sejm, Senat i Prezydent muszą to zatwiedzić, ale ustala to rząd.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Salva UrynA
2023-08-25 10:47:24
Jedyny dziki kraj na terenie Europy, upadlina afryka wschodu, sztuczny twór, państwo 404.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
niedopowiedzenie
2023-08-25 10:42:53
Pan konsul w wypowiedzi "dzięki bohaterstwu naszych żołnierzy" zapomniał dodać, że przede wszystkim dzięki wysiłkowi innych krajów, przede wszystkim Polski, która z pieniędzy podatników sponsoruje uzbrojenie SZ Ukr. A swoją drogą, czy pan konsul nie posiada polskiego obywatelstwa? Którzy żołnierze są "jego"?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Adam
2023-08-25 10:41:47
Do"Prowokacji" wylegitymowani,odpowiednie służby ale ty "kolego" chyba masz na myśli czasy komuny ale w Polsce naszczęście się już skończyły
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Szacunek Ukrainie
2023-08-25 10:25:52
Oczywiście że walczą za nas. Żeby nie Ukraina to ruskie znów by były w Szczecinie.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Paweł
2023-08-25 10:24:39
Ależ się tu pożytecznych idiotów zebrało, mózgi sprane propagandą. Oczywiście, wg tych mędrców, jak ktoś nie kocha Ukróq,Amerykanów, Niemców czy UE to musi byč ruska onuca. Mentalni niewolnicy, glwypłaszczone mózgowie z czworaków, ślepo wierzące w propagandę, nieważne czyją, byle się wpasować w trend.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Paweł
2023-08-25 10:19:56
1. Płace minimalne ustala rząd
2. Zamiast stworzyć warunki do powrotu Polaków, dalej idzie się po linii niewolnictwa i ściąga obcych nam, wrogich obywateli innych państw w dodatku faworyzuje się ich względem Polaków. Wszystko po to żeby nienażarte, pazerne menty miały stały dopływ niewolników, aby tylko nie byli zmuszeni do rzeczywistego szacunku wobec pracowników. Zarówno chodzi o zarobki, jak i zwykły szacunek ale i warunki pracy.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@Paweł
2023-08-25 10:17:33
10/10
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@Ale tu się
2023-08-25 10:16:16
raczej ruskich onuc, które szczują na Ukraińców
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@Anna
2023-08-25 10:06:47
Walczą za swoich oligarchów i własność obcych firm, którzy rozparcelowali Ukrainę między siebie.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Anna
2023-08-25 09:29:40
Hahahah oni walczą za nas . Dobry żart
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Helikopter z Misia
2023-08-25 09:17:18
Chabad Lubawicz zaciera rece. Beda mieli gdzie osiasc jak skonczy sie woda na bliskim wschodzie
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
do Paweł
2023-08-25 09:15:21
- "Dzień Flagi" to tzw. zadymka. Ważne zdarzenia dzieją się przy takich okazjach;- Teraz znów możemy mieć dostęp do naszego dziedzictwa – zaznacza Sussman, emerytowany rabin reformowanej kongregacji na przedmieściach Filadelfii. PiS_zę o wizacie "braci" korzystających z "zadymki" - co uzgodnią i będzie publikowane po kilku latach? 2 grudnia 2016 roku rząd warszawski zawarł umowę z rządem państwa ukraińskiego. Z tajemniczych przyczyn została ona opublikowana w Monitorze Polskim dopiero w 2019 r.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Ale tu się
2023-08-25 08:42:30
Ukraińskich onuc nazlazilo, zaduch jak w sowieckim cyrku...
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@Racjinalista
2023-08-25 08:41:41
Nie obchodzi Cię? To nie masz szans na przyszłość, bo naród, który nie pamięta o swojej historii, nie ma prawa do przyszłości. A prawda, choć trudna, jest taka, że to Ukraińcy byli strażnikami w obozach koncentracyjnych i obozach zagłady, to Ukraińcy wymordowali ok. 100 tys. naszych obywateli na Kresach, to Ukraińcy mordowali Polaków w trakcie Powstania Warszawskiego. Weź się zatem spakuj i won na Ukrainę.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Racjonalista
2023-08-25 08:24:08
do Paweł.
Czy znasz w ogóle zasady ekonomii.
Czy myślisz, że płace ustala rząd? Ilu ludzi zatrudniasz? Płacisz ZUS? Wiesz co to PFRON i ile się na niego płaci?
Ukraińcy to żadni bracia,( zresztą większość Polaków też bym tak nie nazwał)
To ręce do pracy, tylko i AŻ tyle.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Prowokacja
2023-08-25 08:02:26
Ta grupka przebrana za Polaków z flagami to prawdopodobnie Rosjanie, albo co najmniej osoby opłacane przez reżim Putina. Powinny się nimi zająć odpowiednie służby, bo stanowią potencjalne zagrożenie terrorystyczne. Mam nadzieję że wszyscy zostali wylegitymowani i dokładnie sprawdzeni.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Paweł
2023-08-25 07:55:56
Dla mnie idiotą jest ten, kto zamiast krzyczeć, żeby w końcu stworzony warunki aby miliony wygnanych , politycznie czy ekonomicznie, Polaków chciały wrócić, a nie farmazoni o niezbędności Ukrów dla polskoej gospodarki. I ten, kto uważa Ukrów za braci, nie widzi, że to taki sam ściek jak kacapy, wrogi Polsce i Polakom, również jest idiotą.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Nick
2023-08-25 07:52:55
Tymczasem kandydatka konfederosji do sejmu zachęca do jedzenia mięsa psów ,taka to ich wolność ,koty też zjedzą?!
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Nn
2023-08-25 07:49:12
Mniejszość rosyjska z konfederosji i narodowych socjalistów paszli na ruski mir swoich w UE i NATO nie ma dla was miejsca ,tylko u ruskich
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@Won
2023-08-25 07:41:36
Co tam ruski? Drony zaczęły spadać ci na Moskwę? Jeszcze wiele ich tam spadnie.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Ciekawe
2023-08-25 07:40:42
Ciekawe jaka byłaby reakcja Ukraińców gdyby Polacy zrobili sobie takie imprezy Dnia Wolności np.we Lwowie lub Stanisławowie/ Ivano-Frakowsk
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Bielik
2023-08-25 07:16:55
Nie popieram tego protestu Polaków właśnie w dniu Święta Ukrainy. Trzeba szanować świętowanie innych narodów. Natomiast zgadzam się z tym że rozliczenie Ukrainy za zbrodnie na Narodzie Polskim nigdy w pełni nie nastąpiło. Boli mnie to, bo moi przodkowie musieli opuścić swoją wieś, która dziś już nie istnieje, została doszczętnie spalona, a w której mieszkało około 800 Polaków.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Racjinalista
2023-08-25 06:20:10
Bez Ukraińców nie miałby kto pracować na budowach w przemyśle itd. Oni są niezbędni dla naszej gospodarki. Kto żąda ich wyjazdu jest gnidą, i umysłowym analfabetą. Patrioci z Bożej łaski. Nie obchodzi mnie Bandera , Wołyń, UPA to przeszłość. Polecam skończyć myśleć o Polsce jako czymś wyjątkowym, istnym chrystusie narodów. Tak nie jest. Mimo że w TVP tak mówią. Prawdziwy patriota ma firmę, zatrudnia ludzi, płaci podatki. Krzykacz obrażający uciekinierów z wojny to idiota
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Biblijny Mędrzec
2023-08-25 01:54:01
WAŻNA INFORMACJA:
To nie Polacy piszą 99% nieprzychylnych komentarzy na temat Ukrainy i wydarzeń z nią związanych tylko ruskie trolle z farm pod Moskwą oraz osoby manipulowane przez agenturę pod postacią Panasiuka, Sykulskiego, "Kamratów" oraz członków antypolskiej, populistycznej partii "Konfederacja".
Pozostały 1% to pożyteczni idioci.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@Czym
2023-08-24 23:53:07
Ja to się dziwię co ty jeszcze w Polsce robisz, szybciutka na Ukrainę - jedź i walcz z ruskimi - nigdy Ukrainiec nie będzie Polakowi bratem - ekshumacja nazistów cały czas trwa mimo działań wojennych - kiedy ekshumacje Polaków pomordowanych przez Ukraińców - kiedy Polacy zamordowania przez Ukraińców będą mieli groby?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Jak najbardziej
2023-08-24 23:14:04
popieram postulat powrotu do siebie, po unormowaniu się sytuacji na froncie, a osoby nie przestrzegające polskiego porządku nawet przed. Nie podzielam przekonania, że Ukraina walczy za Polskę i Europę. Ta ma swój pakt obronny. Nazywa się NATO, a nie Ukraina. Walczą 1,5 roku dzięki NATO-wskim dostawom broni. Sami padliby rzeczywiście po dwóch tygodniach. U nas się boją, ale u siebie wolność świętują pod banderowskimi flagami. Dla Polaka to nie do przyjęcia. Już wiemy, że jesteśmy z różnych kultur
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Won
2023-08-24 22:51:19
Upaina kraj nam wrogi.Niech u siebie obchodzą swoje banderowskie święta.Czas najwyższy na powrót w swoje strony, upaińcy.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
matt
2023-08-24 22:50:46
jednak Polacy godności , honoru i odwagi nie mają pozwalając na taką hucpę tryzubów , brawa i szacunek dla biało- czerwonych
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
jann
2023-08-24 22:48:11
jakim prawem banderowskadzicz robi sobie kiermasze i manifestacje, kiedy Polacy się obudzą????? jak była rocznica ludobójstwa Wołyńskiego czy upadińcy stali przy potomkach pomordowanych okrutnie Polaków?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Czym
2023-08-24 21:51:22
Czym jesteście , że próbujecie zakłócić uroczystość , przyjęliśmy w potrzebie , daliśmy schronienie , są innymi niż ci co sprowadziła Merkel do Niemiec a teraz mają problem tzn Polak i Ukraina jesteśmy jednymi tymi co są zagrożeni ze strony Rosji Putina i Białorusi Łukaszenki . Chwała Ukrainie , Chwała Polsce .
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.