Piątek, 22 listopada 2024 r.  .
REKLAMA

Enea otworzyła swoje stacjonarne biura

Data publikacji: 18 maja 2020 r. 23:27
Ostatnia aktualizacja: 19 maja 2020 r. 22:15
Enea otworzyła swoje stacjonarne biura
 

Od poniedziałku (18 maja) Enea otworzyła wszystkie 32 Biura Obsługi Klienta (BOK-i). Ze względu na bezpieczeństwo klientów i pracowników obecnie obsługiwane są tylko osoby, które wcześniej zarezerwują swoją wizytę na stronie internetowej lub umówią się poprzez infolinię Enei.

Enea zapewnia, że wszystkie jej Biura Obsługi Klienta zostały wyposażone w środki ochrony osobistej dla klientów i pracowników. Zainstalowane zostały specjalne przezroczyste elementy przy stanowiskach obsługowych oddzielające klienta od pracownika, których zadaniem jest zapewnienie bezpiecznych warunków. Dodatkowo pracownicy zostali wyposażeni w przyłbice, a stanowiska pracy będą co godzinę dezynfekowane. Do dyspozycji klientów i pracowników będą także płyny do dezynfekcji rąk.

Do biura tylko po wcześniejszym umówieniu

Ze względów bezpieczeństwa, w sytuacji trwającej pandemii, do BOK-ów Enei przyjmowani będą tylko klienci, którzy wcześniej na taką wizytę umówili się za pośrednictwem formularza na stronie www.enea.pl, lub telefonicznie poprzez infolinię 611 111 111. Enea prosi też klientów by przychodzili pojedynczo. Biura Obsługi Klienta czynne będą od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do 16.00, natomiast te znajdujące się w galeriach handlowych – w godzinach ich pracy.

W stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta będą realizowane tylko sprawy związane z umowami, ofertami i sprawami technicznymi. Szybsze zrealizowanie sprawy możliwe będzie, gdy klient będzie posiadać, jeśli to możliwe, już wcześniej wypełnione potrzebne wnioski. Gotowe do wydruku dokumenty można znaleźć na stronie Enei. Warto również wcześniej sprawdzić, czy danej sprawy nie uda się załatwić zdalnymi kanałami kontaktu z Eneą.

Jak działa e-BOK Enei

Pomimo uruchomienia stacjonarnych biur, Enea nadal zachęca do korzystania ze zdalnego kanału kontaktu, jakim jest Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. W e-BOK-u można sprawdzić i opłacić faktury za prąd, a także zaktualizować swoje dane, zgłosić sprawy, które trzeba zrealizować czy przesłać obraz podpisanej umowy lub umowę podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Żeby założyć konto wystarczy wejść na stronę ebok.enea.pl, podać numer kontrahenta (widoczny na fakturze) oraz PESEL lub NIP, a następnie przejść przez krótki proces rejestracji. Enea przygotowała krótki film z instrukcją jak zarejestrować się i pierwszy raz zalogować do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta.

Fot. Ryszard Pakieser

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

@rot
2020-05-19 21:32:05
Wystarczy płacić za to „ważne dobro” to nie wyłączą. I nie będzie problemu aby znów załączyli. Chciało się nachapać prądu bez płacenia to teraz sobie czekaj!
Stan umysłu
2020-05-19 10:26:19
Chroniczne lenistwo urzędnicze budzi się do życia w końcu.Nareszcie pasożytniczy tryb życia w administracji się kończy
rot
2020-05-19 09:46:38
eBOK jest do kitu. I tylko dla obecnych klientów, a kto ciągle sprawdza opłacone faktury czy inne takie s.r.a.ł.y? Umowy podpisać nie można, i to jest prawdziwy problem. Od trzech tygodni wysyłam do nich maile i zgłoszenia przez formularz kontaktowy i nic. Dopiero wczoraj udało mi się umówić na jutro wizytę w biurze. Zobaczymy kiedy włączą mi prąd. ENEA nie zdała egzaminu z obsługi klientów w sytuacji awaryjnej, a to monopolista dostarczający ważne dobro. Prezes i zarząd na bruk na zbity pysk. Z dożywotnim wilczym biletem. Już się nachapali, teraz nich zbierają butelki.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA