Sobota, 23 listopada 2024 r.  .
REKLAMA

Galaxy (częściowo) bez prądu (akt. 2)

Data publikacji: 19 października 2016 r. 12:18
Ostatnia aktualizacja: 09 lipca 2019 r. 11:18
Galaxy (częściowo) bez prądu
 

Awaria opanowana. Tuż po godz.18 do Galaxy ponownie popłynął prąd. Są już dostępne wszystkie sklepy galerii handlowej oraz kawiarnie. Działają również windy i ruchome chodniki. - Żeby zrekompensować naszym klientom wszelkie niedogodności, zdecydowaliśmy, że do 27 października br. parkingi Galaxy będą bezpłatne - zapowiedziała Joanna Dybowska, manager ds. marketingu Galaxy. (an)

Poprzednia informacja:

 

Jak przed chwilą poinformowała Joanna Dybowska, manager ds. marketingu Galaxy, usuwanie skutków awarii energetycznej będzie znacznie bardziej długotrwałe, niż początkowo sądzono.

- Całość prac ma potrwać co najmniej do godziny 19. Bardzo nam przykro, ale właśnie tak przekazali nam przedstawiciele firmy, którzy właśnie przyjechali, aby „załatać" zerwaną sieć energetyczną przy Galaxy.

(an)

Fot. Mirosław WINCONEK

***

Wcześniejsza informacja

Co najmniej o godz. 15 płynnie działa w szczecińskim Galaxy wyłącznie hipermarket. Stanęły windy i ruchome chodniki. Są zamknięte galerie sklepowe. To efekt awarii energetycznej, do jakiej doszło dzisiaj (19 bm.), tuż przed godz. 12.

W ostatnich tygodniach to drugie tego rodzaju zdarzenie w tym największym centrum handlowo-rozrywkowym w Szczecinie.

- Podobnie jak ostatnio, przyczyna jest ta sama: firma rozbudowująca Galaxy przerwała kable energetyczne zasilające nasze centrum - mówiła Joanna Dybowska, manager ds. marketingu Galaxy. - Niezależne zasilanie ma hipermarket, więc działa bez przerwy. I w nim, o ile ktoś ma potrzebę, można bez przeszkód zrobić zakupy. Natomiast problemem są ciągi komunikacyjne. Stoją widny i chodniki ruchome. Nie było ewakuacji. Klienci płynnie opuszczają galerie sklepowe. Są bowiem bez prądu, a więc nieczynne wszystkie butiki. Niestety, nie da się tego wszystkiego włączyć jednym przyciskiem. Stąd awaria może potrwać nawet trzy godziny. Serdecznie przepraszamy naszych klientów za wszelkie niedogodności i zaistniałą sytuację.

Wszystko wskazuje na to, że usuwanie awarii i jej skutków potrwa co najmniej do godz. 15. ©℗

(an)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA