Sobota, 23 listopada 2024 r.  .
REKLAMA

Kasjer konsultantem?

Data publikacji: 13 marca 2018 r. 12:44
Ostatnia aktualizacja: 09 lipca 2019 r. 12:05
Kasjer konsultantem?
 

Pani Jadwiga, nasza Czytelniczka, zwróciła uwagę, że od niedawna w salonie Orange przy al. Wyzwolenia w Szczecinie – największym tego typu w naszym mieście – panie kasjerki nie obsługują już klientów w okienkach w specjalnie do tego wyznaczonym małym, ale zamkniętym pomieszczeniu, tylko przy wyspie w miejscu informacji, na środku salonu.

– Nie podoba mi się taki sposób przeprowadzania transakcji, bo ani kasjerzy, ani klienci nie mają tu żadnego komfortu, a przy pieniądzach trzeba się skupić – mówiła w naszej redakcji. – Na dodatek kasjerki udzielają też informacji, choć kiedyś byli do tego specjalnie wyznaczeni pracownicy. Dziś ich już nie ma. Operator telefonii komórkowej w ten sposób oszczędza? – pyta pani Jadwiga.

Klientka Orange zauważyła również, że do tej swoistej kaso-informacji kolejki stały się większe, a poprzednie pomieszczenie z okienkami stoi dziś puste, zasłonięte banerami.

– Przy operacjach kasowych trzeba się skupić, a w takim miejscu, na środku salonu, gdzie tłoczą się ludzie, na pewno jest to o wiele trudniejsze – stwierdza pani Jadwiga. – Kto podjął taką decyzję, by pogorszyć standard obsługi? – zastawia się starsza pani.

Pytania naszej Czytelniczki zadaliśmy Orange. Oto odpowiedź, jaką otrzymaliśmy z biura prasowego spółki.

„Wielu klientów przychodzi do salonów, by kupić pojedyncze akcesoria, startery prepaid lub uzyskać odpowiedź na swoje pytania. Do tej pory obsługa tych klientów podzielona była na dwa etapy – konsultanta, a następnie kasjera w kasie. Teraz proces ten się skraca, a wszystkimi sprawami, które nie wymagają wiele czasu, zajmuje się jedna osoba. Dzięki temu pozostali konsultanci mają więcej czasu na obsługę tych klientów, których sprawy wymagają więcej czasu. W tym samym miejscu klienci mogą uzyskać także odpowiedź na podstawowe pytania, a także zapłacić rachunki. Rozwiązanie to zastosowaliśmy już w wielu salonach i dostrzegamy szereg korzyści tego rozwiązania, które dostrzegają także nasi klienci. Praca kasjerek i kasjerów w naszych salonach została tak zorganizowana, by mogli oni obsługiwać wszystkich klientów z należytą starannością. Zmiany takie planujemy wdrożyć we wszystkich salonach, które posiadają kasę”.

Pani Jadwiga, której odpowiedź operatora również przekazaliśmy, stwierdza dosadnie: – Praca zdezorganizowana, a nie zorganizowana!

(kel)

Fot. Ryszard PAKIESER

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

,,,,
2018-03-14 21:28:04
@Obs.ryver:to dopiero musi byc januszowy kiosk, w dobie internetu doladowanie telefonu w sklepie to fikcja,zreszta w kazdym markecie sa doladowania ,zabce itd. no ale taki mamy lud soryy
,,,,,
2018-03-14 21:26:06
A po co w ogole chodzi sie do takiego salonu? doladowanie telefonu mozna kupic wszedzie ,a za abonament czy rate za telefon sciaga sie z konta o ile sie je ma...na poczcie sobie idzcie tam jest ,starsze osoby niech kupuja komputery,internet i dzialaja a nie traca czas swoj i innych na tego typu wizyty.Takich osob jest duzo wiecej dezorganizuja codziennie prace poczty,bankow,czasem nawet rachunki w sklepach placa w czasie normalnej kolejki z produktami !!!
To nie tylko problem szczecina
2018-03-14 21:04:44
We wszystkich salonach orange likwidują kasy .... "dla poprawy standardów obsługi" Jedynym wytłumaczeniem jednak jest oszczędność bo nie mozna tu mówic o próbie poprawiania czegoś tylko o sabotowaniu.
Obs.ryver
2018-03-14 09:50:47
Salon ORANGE w Auchan na Oś.Majowym: kasa wiecznie nieczynna. doładowanie telefonu w kiosku np. za 5 PLN kosztuje dodatkowo 1zł.... Czyja wina, gdzie przyczyna? Kto nas łupi i dlaczego?
poszkodowany-
2018-03-14 09:26:07
ORANGE to następna grupa oszustów, podpisana umowa, wpłacona odpowiednia kwota (Orange żądał wcześniejszą opłatę) usługa nie została wykonana zażądałem zwrotu pieniędzy, w odpowiedzi usłyszałem że wpłaconą kwotę mogę wykorzystać w inny sposób-
klient
2018-03-14 09:16:24
na ,,starych" zasadach podpisanie umowy i odebranie dekodera zajęło mi niecałą godzinę, przy nowej organizacji wymiana niesprawnego dekodera, to czas około pięciu godzin oczekiwania, a jak do tego doliczy się jeszcze czas w kolejce ...
Abn
2018-03-14 01:47:55
Znacjonalizowac TP SA, winnych zlodziejskiej prywatyzacji ukarac
Proste wyjście !!
2018-03-13 14:46:30
Olać tych co nas olewają i problem z głowy !
do @ krzysio-debilek
2018-03-13 14:09:20
- przecież nastała "demokracja liberalna", możesz tylko "naskoczyć" jak Tobie pozwolą....Ja nie skomlę tylko idę do konkurencji, przecież jestem "król" ponieważ mam kasiorę...Tyle w temacie - jeszcze dokładniej?
krzysio
2018-03-13 13:35:59
Typowe korpo z debilami w zarządzie - oszczędzają gdzie się da.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA