Sobota, 23 listopada 2024 r.  .
REKLAMA

Korekta rozkładu jazdy. Nowe przystanki w ramach Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej

Data publikacji: 09 marca 2024 r. 15:56
Ostatnia aktualizacja: 10 marca 2024 r. 11:39
Korekta rozkładu jazdy. Nowe przystanki w ramach Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej
Przed podróżą warto sprawdzić rozkłady jazdy. Szczegółowe informacje na temat aktualnego rozkładu jazdy pociągów są dostępne na stacjach i przystankach ORAZ w Internecie. Fot. PKP Intercity SA  

W niedzielę 10 marca wchodzą w życie zmiany w rozkładzie jazdy pociągów. Korekta rozkładu jazdy będzie obowiązywała do 9 czerwca br. Nowe połączenia mają m.in. związek z zapewnieniem płynności prac na kolejowych liniach.

Zmianami będą objęte linie w kilku województwach, w tym w woj. zachodniopomorskim, gdzie powstaną nowe przystanki. W efekcie poprawi się dostęp do kolei. W woj. zachodniopomorskim pociągi zatrzymają się na nowych przystankach w Kołobrzegu, Świdwinie i Goleniowie.

Przystanki Kołobrzeg Radzikowo i Świdwin Zamek powstały w ramach „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”, natomiast przystanek Goleniów Park Przemysłowy powstał w ramach budowy Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej. Podróżni skorzystają z obiektów, które są dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się.

– Korekta rozkładu jazdy pozwala optymalnie zaplanować połączenia dalekobieżne, regionalne i aglomeracyjne oraz kontynuować prace inwestycyjne i utrzymaniowe – stwierdził Karol Jakubowski, rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. – Wszystkie zmiany na sieci kolejowej zostały uwzględnione w rozkładzie jazdy. Przed podróżą warto sprawdzić rozkłady jazdy. Szczegółowe informacje na temat aktualnego rozkładu jazdy pociągów są dostępne na stacjach i przystankach, w Internecie na portalpasazera.pl, rozklad-pkp.pl, https://www.intercity.pl oraz w aplikacjach mobilnych Portal Pasażera i Rozkład-PKP. Odjazdy i przyjazdy pociągów są wyświetlane także na tablicach oraz dostępne w infokioskach na stacjach. ©℗

(żuk)

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

różnica IC a EIC
2024-03-11 10:53:53
na trasie Szczecin Gł. - W-wa Centralna to... CAŁE 4 minuty krócej na rzecz EIC. Bareja by nie wymyślił. I nierozgarniętym, którzy z uporem maniaka powtarzają aby uruchomić na tej trasie PIC. Puknijcie się w puste czaszki, bo cena do IC będzie x3 albo x4, a czas przejazdu może krótszy o kolejne 4 minuty.
do @Viola
2024-03-10 10:23:20
Jeździłem pociągami regio 8 lat temu. Syf, brud, perony jak ze średniowiecza. Dziś jest to zupełnie inny komfort podróżowania. Nowe, czyste składy. Nowe perony. Szczecin Podjuchy to najlepszy przykład: do pociągu trzeba się było wspinać z ziemi, z peronu na poziomie szyn. Za rządów Kaczafiego nastąpił skok cywilizacyjny, o jakieś 100 lat do przodu.
do@Viola
2024-03-10 09:52:40
Zapomniałeś jeszcze dodać, że to wina wojny na Ukrainie, Rosji i osobiście Putina oraz niskiego pogłowia pingwinów cesarskich na Antarktydzie.
@Viola
2024-03-10 08:02:52
Póki co tak było dzięki nieudolnym rządom upadłego reżimu PiS i podległych mu spółek kolejowych. Wyborcy w aglomeracji szczecińskiej doskonale pamiętają kto blokował SKM!
ptom
2024-03-09 23:19:21
Będą takie jak przystanek Łękno?
Viola
2024-03-09 19:57:08
SKM? To tradycyjny, przedwyborczy pic na wodę Krzystka, Geblewicza i Platformy. Przecież rzeczone SKM istnieje wyłącznie na papierze.
I co z tego
2024-03-09 19:06:56
Świdwin, Białogard, Łobez wykluczone z dojazdu i powrotu z Warszawy. Kiedyś rano można było dojechać do Stargardu i tam była przesiadka na express Chrobry. Po załatwieniu sprawy w Warszawy powrót o północy do domu. No ale wtedy nie było takich mądrych głów przy planowaniu rozkładów jazdy.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA