Wystarczyły dwie godziny, by z krajobrazu szczecińskiego Krzekowa zniknął budynek, w którym przez lata znajdowały się m.in. poczekalnia, kiosk, kasa biletowa i pomieszczenie socjalne dla kierowców i motorniczych. Stało się to w czwartek 3 sierpnia. Sama pętla została wyłączona z eksploatacji 29 lipca.
Widać że są zarobieni robotą bo robota im idzie szybko
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
waldemar
2023-08-05 06:54:13
Kto z PIsu ten warczy ,wystarczy przeczytac
Prezydent Krystek bedzie ponownie wybrany bo pracuje od lat z rozmachem
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Konserwator
2023-08-04 22:06:36
Kasę biletową na krzekowie należało wpisać na listę zabytków. Przecież to jest budynek na miarę egipskich piramid.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@Alicja
2023-08-04 19:21:57
Ja wybrałem.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Alex
2023-08-04 12:14:04
Mają rozmach i tempo. W kilka dni zdemontowali starą pętlę. Od strony Szafera zaczęli już nawet układać torowisko. Po postępie prac widać, że szykuje się oddanie ulicy grubo przed terminem.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Ary
2023-08-04 11:47:42
A nie rozebrane budy na Pomorzanach, jak stały tak stoją.Godpodarza brak.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@Rewolucja Torowa
2023-08-04 11:43:21
Przebudowa ul. Sosabowskiego nie jest częścią Torowej Rewolucji. To zupełnie osobny kontrakt.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Brawo
2023-08-04 09:51:49
Roboty postępują szybko i sprawnie.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Alicja
2023-08-04 07:31:38
Krzystek likwiduje w Szczecinie szerokie jezdnie tworząc z trzypasmówek dwupasmówki z dwupasmówek jednopasmówki. Z przelotówki Wojska Polskiego robi deptak z możliwością ruchu samochodów. Jednocześnie niszczy komunikację miejską. Kto tego aroganta wybrał na prezydenta? On chyba rządzi na zasadzie władza to ja i co mi zrobicie. Czy może leczy swoje kompleksy poprzez władzę...Tak się pytam, gdyż chcę znaleźć jakieś usprawiedliwienie tej jego bezmyślności. Nad niczym nie panuje
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@@Czy ktoś mi wyjaśn
2023-08-03 19:48:19
Pytam się bardzo poważnie bo jak rozumiem aktualne utrudnienia komunikacyjne potrwają kilkanaście miesięcy, czy gdyby zacząć od innych fragmentów sukcesywnie dochodząc do pętli Krzekowo tak by likwidację petli Krzekowo zostawić na ostatni etap nie pozwoliłoby na utrzymanie normalnej komunikacji o powiedzmy 6..10 miesięcy . Wydaje mi się że byłoby to z korzyścią dla ludzi którzy płacą podatki w Szczecinie. Więc tak, pytam serio, czy można było to zorganizować w mniej uciążliwy sposób .
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@czy ktoś mi wyjaśni
2023-08-03 18:46:36
Na którymś etapie i tak trzeba wstrzymać ruch- przecież w miejscu pętli będzie szła droga. Reszta odcinka w niczym nie przeszkadza bo idzie "w polu"
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
zero planowania
2023-08-03 18:39:48
zamknąć, rozwalić, a w zamian nic - skandal!
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Ja
2023-08-03 17:40:22
Stale Wam źle!
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@Czy ktoś mi wyjaśni
2023-08-03 16:52:06
Szanowny Pan/Pani pyta poważnie?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Czy ktos mi wyjaśni
2023-08-03 14:29:38
Dlaczego nie zbudowano torowiska na Sosabowskiego tak likwidacja petli na Krzekowie odbyła się pod koniec inwestycji a nie na jej początku? Nie rozumiem takiej organizacji prac i dlatego pytam czy są jakieś racjonalne powody by zaczynać od strony pętli Krzekowo. Czy nie można było utrzymać normalnej komunikacji?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Rewolucja Torowa
2023-08-03 14:27:42
Rewolucja Torowa ma zasięg i rozmach!
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.