Ruszył przetarg na budowę kolejnego fragmentu obwodnicy śródmiejskiej w Szczecinie wraz z tzw. węzłem Łękno, czyli dwupoziomowym skrzyżowaniem obwodnicy z al. Wojska Polskiego i ul. Romualda Traugutta. Firmy zainteresowane udziałem w przetargu mają czas na przesyłanie swoich ofert do 19 marca.
REKLAMA
Szczecinianie już od wielu miesięcy dopytują o dalszy ciąg budowy obwodnicy. Szczególnie zainteresowani jej przedłużeniem są kierowcy stojący codziennie w korku na ul. Papieża Pawła VI (przy seminarium) – w szczycie samochody stoją aż na al. Wojska Polskiego; często już przy krzyżówce z ul. Ludwika Solskiego. Dzięki przedłużeniu obwodnicy problem zniknie, bo ruch na odcinku: al. Wojska Polskiego – ul. Bohdana Zaleskiego – ul. Papieża Pawła VI – ul. Niemierzyńska natychmiast zmaleje.
– Nowy układ drogowy u zbiegu al. Wojska Polskiego i trasy średnicowej znacznie rozładuje ruch w tym rejonie – zapewnia Michał Przepiera, zastępca prezydenta miasta ds. inwestycji.
Inwestycja zbędna i szkodliwa, spowoduje tylko więcej spalin w Śródmieściu, znowu wytną drzewa i zniszczą tereny zielone, po co takie zagęszczenie ulic w takiej dziurze jak Szczecin? Ruszyć tłuste zadki i na piechotę!
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
chwilkowski
2018-02-08 15:10:02
Dziwi mnie tylko jedno ze ten stary komunistyczny zapis ze ul. Wojska Polskiego dzieli obwodnice na 2 klasy drog G (glowna) i GP (glowna przyspieszona)-stad bezkolizyjnosc dopiero od Wojska Polskiego w strone Turzyna
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
chwilkowski
2018-02-08 15:06:46
Tak czy siak trzeba tymczasowo polaczyc ul. Wincentego Pola z Harcerzy
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
obwodnica
2018-02-08 14:15:05
To hańba. ok. 2 km ma być budowane niemal dwa lata. Co óżendasy mają w pałach. Mózgi partyjnie wyprane i nic więcej.
Cała przebudowa Stettina trwała 5 do 7 lat. Dzisiejszy Szczecin to efekt tamtych czasów. Wszystko w naszych czasach robi się na raty bez składu i ładu. Ot polityka!. Włodarze i podlegli im óżęnty umieją pięknie przemawiać i nic nie robić, co za syf. Brak w Szczecinie wizji rozwoju miasta na miarę niemieckich włodarzy. Przykładów nie warto mnożyć. Braki mózgowe "włodarzy" są bezcenne. Nic nie może być zrobione kompleksowo.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
do Mickiewicza
2018-02-08 14:06:54
trzeba dociągnąć bo większość od Mickiewicza jedzie
choć w planach ponoć nie ma połączenia obwodnicy z Mickiewicza - czyli Traugutta nadal pełna pojazdów wszelakich
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
super
2018-02-08 14:01:28
super SF-wizualizacja, szczególnie podoba mi się ta kolejka na przystanku Szczecin-Łękno ! fajna futurystyka ! kiedy to ma być ? w 2050 roku ?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Do Miejskiego łazęgi (2).
2018-02-08 13:57:12
Praktyczna budowa tego odcinka obwodnicy w ogóle nie może się wcześniej rozpocząć niż nie skończą przebudowy Arkońskiej do Wojska Polskiego bo tramwaje z ZP musiały by chyba... fruwać przy wyjeździe i zjeździe do ZP. Ale rzeczywiście, w ostatnim czasie wysyp inwestycji w mieście.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Do miejskiego łazegi.
2018-02-08 12:48:13
Podziękuj tym wszystkim mieszkańcom co protestowali. Budujmy drogi, ale nie pod moim domem
To po pierwsze.
Po drugie kasę trzeba mieć by budować.
A po trzecie idą wybory.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
RR
2018-02-08 12:44:49
A gdyby tak kilka etapów wybudować w jednym czasie już dawno temat byłby zamknięty. A tak ciągnie się to i ciągnie i końca nie widać a obwodnica nie pełni swojej roli.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
xyz
2018-02-08 10:23:06
Zatoki przy przystankach autobusowych nie sa przewidziane w projekcie?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Miejski łazęga
2018-02-08 10:10:55
Inwestycja potrzebna i oczekiwana jak żadna inna na tę chwilę w mieście.Niestety idzie to wszystko strasznie opornie,ślamazarnie wręcz.Budujemy coś "etapami" po czym odkładamy to na "wieczne nigdy".Jedyne co miastu w miarę sprawnie poszło to przebudowa Struga.Jak na Polskie warunki wykonawca trzymał się w miarę harmonogramu.Zrobiliśmy część obwodnicy i ciągnie się to już tyle lat i nie ma końca tej budowy.Biurokracja na każdym szczeblu i etapie budowy nas po prostu przerasta.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.