Magistrat apeluje: masz umówioną wizytę to przyjdź lub ją odwołaj. Nie blokuj terminu
Magistrat apeluje: masz umówioną wizytę to przyjdź lub ją odwołaj. Nie blokuj terminu
Data publikacji: 12 listopada 2020 r. 18:34
Ostatnia aktualizacja: 13 listopada 2020 r. 10:54
Nawet 600 osób tygodniowo nie przychodzi na umówioną wizytę do szczecińskiego magistratu. Przez to inni mieszkańcy, którzy mogliby skorzystać z tych terminów, muszą dłużej czekać na załatwienie swojej sprawy.
W związku z trwającą pandemią wizyta w szczecińskim Urzędzie Miasta możliwa jest wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się.
- Niestety z naszych obserwacji jednoznacznie wynika, że ok. 15-20% interesantów nie korzysta z zarezerwowanego terminu - informuje Dariusz Sadowski z Centrum Informacji Miasta UM Szczecin. - Dziennie to nawet 120 osób, tygodniowo - 600, a miesięcznie - prawie 2500.
Dlatego magistrat apeluje do mieszkańców, którzy mimo wcześniejszej rezerwacji nie zamierzają jednak przychodzić do magistratu, o odwoływanie wizyt.
A wizytę można odwołać na dwa sposoby:
Na stronie www.eurzad.szczecin.pl w panelu „zarezerwuj wizytę” - wejść w „odwołanie wizyty” następnie wystarczy wpisać nr PESEL i wówczas system umożliwi odwołanie wizyty.
Wysłać e-maila na adres odwolajwizyte@um.szczecin.pl i wpisać w treści lub tytule: imię i nazwisko, datę oraz godzinę wizyty i kategorię sprawy.
- Pamiętajmy, że dzięki odwołaniu wizyty termin "uwolni się" i będzie dostępny dla innej osoby - podkreśla Dariusz Sadowski.
(ip)
Fot. Sylwia Dudek
REKLAMA
REKLAMA
Komentarze
Lub telefonicznie...
2020-11-13 10:43:47
Zrobic tak: jesli to Zarezerwowane miejsce.... dana Osoba NIE ODWOLA zaplanowanej Wizyty najpozniej 24 godz. przed... to Obciazyc ta Osobe pewnym Kosztem... ?/!! To i "bezrobotni Komornicy" beda mieli zajecie...!!!
Racjonalizator
2020-11-13 07:14:39
Wystarczy wprowadzić kaucję zwracaną po stawieniu się w urzędzie!
Niezły numer
2020-11-12 19:03:29
Jakiś czas temu umówiłem się do UM Szczecina na prawobrzeżu aby załatwić ważną dla mnie sprawę urzędową. Już po podejściu do okienka pani kazał pobrać mi dodatkowy numerek (plus 20 minut dla załatwienia danej sprawy). Czyli razem 40 minut! Przy okienku spędziłem jednak 10 minut... Tak tylko podpowiadam kierownictwu urzędu...
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.