Piątek, 22 listopada 2024 r.  .
REKLAMA

Miejskim rowerem ze Szczecina do Kołbaskowa. Mamy mapę trasy

Data publikacji: 01 kwietnia 2023 r. 11:39
Ostatnia aktualizacja: 03 kwietnia 2023 r. 19:29
Miejskim rowerem ze Szczecina do Kołbaskowa. Mamy mapę trasy
Fot. NiOL Szczecin  

Miejskim rowerem BikeS można już pojechać ze Szczecina do Kołbaskowa i odwrotnie. System powiększył się o trzy strefy postoju i 30 rowerów. Gotowe są też dwie strefy postoju: w Przecławiu (na przystanku koło kościoła) i w Kołbaskowie (na przystanku). Trzecia w Warzymicach zostanie uruchomiona w późniejszym terminie.

Dzięki nowym strefom mieszkańcy Szczecina i gminy Kołbaskowo będą mogli podróżować między swoimi miejscowościami rowerami BikeS. To efekt umowy między gminą Kołbaskowo a spółką NiOL (operatorem BikeS). Umowa obowiązuje do końca roku, a gmina Kołbaskowo na jej realizację przeznaczyła 159,8 tys. zł.

- To już druga umowa spółki NiOL na obsługę systemu BikeS z gminą sąsiadującą ze Szczecinem. Na podobnych zasadach BikeS funkcjonuje w gminie Dobra – mówi Wojciech Jachim, rzecznik prasowy NiOL.

oprac. (rj)

 

 

 

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

@Adam
2023-04-03 19:16:30
"czy rośnie liczba wypożeczeń czy maleje, czy rośnie liczba użytkowników czy maleje" - oczywiście że maleje ale to nie jest wina samego roweru, tylko polityki cenowej NiOLu. Stary system, zarządzany jeszcze prze Bike_S był najlepszy, z każdą zmianą operatora było coraz gorzej a teraz to już dno całkowite. Jako wieloletni (już były) użytkownik roweru miejskiego, stwierdzam że te ich śmieszne abonamenty, to jest jakaś kpina i skutecznie zniechęcają do korzystania z miejskiego roweru
@Stary
2023-04-03 19:13:29
Nie ma. To jest czarna dziura w sieci dróg rowerowych, która powoduje że odechciewa się tam jeździć. Jeszcze do tego ścieżka z fazowanej kostki w Warzymicach, również skutecznie zniechęca
miki
2023-04-02 00:03:48
prima aprilis
stary
2023-04-01 20:17:41
A gdzie jest ścieżką rowerowa w Przecławiu? Dla brata pytam.
Adam
2023-04-01 12:25:23
Czy wiecie że są już duże i wazniejsze od Szczecina miasta które odeszły do miejskiego bika? Bo biki generowały straty. Ciekawe jak kształtuje się wykorzystanie BikeS w Szczecinie na przestrzeni ostatnich kilku lat, czy rośnie liczba wypożeczeń czy maleje, czy rośnie liczba użytkowników czy maleje? Jak kształtuje się rentowność? Jeśli są straty to z czego są pokrywane?
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA