Poniedziałek, 25 listopada 2024 r.  .
REKLAMA

Normalność wróciła na Bezrzecze

Data publikacji: 31 sierpnia 2023 r. 06:57
Ostatnia aktualizacja: 01 września 2023 r. 19:05
Normalność wróciła na Bezrzecze
Na ul. Modrej i Koralowej do wykonania zostały ostatnie drobne prace, ale przywrócono już stałą organizację ruchu Fot. Agnieszka SPIRYDOWICZ  

Rozpoczęta w listopadzie 2021 r. inwestycja dobiega końca. Pozostały niewielkie prace wykończeniowe, ale przywrócono już stałą organizację ruchu. Mieszkańcy Bezrzecza odetchnęli – ul. Modra i Koralowa są już w pełni przejezdne. Choć formalne zakończenie inwestycji jeszcze przed nami, to przed nowym rokiem szkolnym na Modrej i Koralowej wprowadzona została stała organizacja ruchu.

– Zdecydowana większość prac budowlanych na tej inwestycji została już wykonana. Dzięki temu nic nie stoi na przeszkodzie, aby na Modrej i Koralowej wprowadzona została stała organizacja ruchu – potwierdza Piotr Zieliński, rzecznik miasta ds. inwestycji. – Wykonawca jest jeszcze na etapie prac porządkowych.

Inwestycja objęła przebudowę ulic Modrej i Koralowej. W zakres prac weszło m.in. poszerzenie jezdni i wykonanie nowej konstrukcji jezdni, wykonanie pasów rowerowych, przebudowa skrzyżowań z drogami publicznymi, zatok autobusowych. Ponadto przebudowano stare i zbudowano nowe chodniki. Wykonawca robót przebudował też zjazdy indywidualne i publiczne. Modernizacja objęła odcinek tej ważnej nie tylko dla Bezrzecza, ale i Wołczkowa oraz Dobrej drogi od przebudowanego skrzyżowania ulic Szerokiej, Szafera i Modrej aż do miejsca granicznego między Bezrzeczem i Szczecinem rejonu skrzyżowania z ulicami Zaściankową i Brylantową, czyli ok. 1600 m.

Wykonawcą prac jest STRABAG sp. z o.o. Koszt inwestycji to ponad 23,8 mln zł brutto. ©℗

ToT

Sonda

Którą z nowo otwartych inwestycji drogowych w Szczecinie uważasz za najbardziej udaną?
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

@@obserwator
2023-09-01 14:32:33
Fobie można, a nawet należy leczyć.
O
2023-09-01 14:04:08
Żadnego rozszerzania Szczecina. Szczecinianie są już zadluzeni na 2,5 mld, drugie miejsce w Polsce w przeliczeniu na mieszkańca w rankingu najbardziej zadłużonych miast. Nie będziemy finansować innych gmin.
@Wojtek
2023-09-01 11:34:35
Ciekawy pomysł. Które miasta tak zrobiły? Chyba to się odbywa w referendach lokalnych - musi być zgoda tych co się chcą dołączyć i tych do których ma nastąpić przyłączenie. U nas aka zgoda niekoniecznie jest mozliwa.
Wojtek
2023-09-01 07:06:49
Głupi jest ten podział na miejskie i wiejskie Bezrzecze. Efekty tego właśnie widać w inwestycji i w komentarzach. Najwyższy czas aby Szczecin wzorem innych miast wojewódzkich rozszerzył granice do krańców rzeczywistej zwartej zabudowy. Podobnie jak bezsensowny jest powiat z siedzibą w Policach, gdzie mieszkańcy do siedziby powiatu jeżdżą przez teren innego powiatu - Szczecina.
Lalka z Bezrzecza
2023-08-31 19:00:54
Bielizne dla kolegów kupuje przez neta, kosmetyki dla mnie i dla kolegów tez. Cięzkie rzeczy typu mineralna czy karma dla psów kupuje moj betabankomat, sorry, moj maz.
@jpm
2023-08-31 17:38:16
Miejski odcinek na Bezrzeczu jest skończony. A ci co wolą być na wsi niech nie narzekają i nie pchają się do miasta, skoro podatków tu nie płacą. Jak dla mnie we wsiowej części może być i klepisko
Obawiam się
2023-08-31 14:09:20
Obawiam się że to niemożliwe, stopień wysycenia osobami którym trudno przypisać normalność jest w tamtej części Szczecina szczególnie wysokimi, byłem zmuszony obserwować zachowania mieszkańców tych obszarów, to było szczególne doświadczenie nienormalności ludzkich zachowań. To pewnie kwestia trudności w spłacaniu kredytów...
@Jpm
2023-08-31 13:27:19
Na Bezrzeczu przebudowę prowadzi gmina Szczecin, w Bezrzeczu zaś gmina Dobra/powiat Police. Dzielnica Bezrzecze w mieście Szczecin ma skończoną inwestycję, wieś Bezrzecze musi dopytywać się u swojego wójta albo starosty.
@kika
2023-08-31 12:52:39
Szerokość może i się nie zwiększyła, ale prędkość znacznie wzrosła. Jest niebezpiecznie.
Jpm
2023-08-31 12:02:22
Dlaczego nie piszemy że cyt."normalosc " w Bezrzeczu wróci dopiero po zakończeniu przebudowy i prac kolejnego odcinka od ronda Szkolna w kierunku Wolczkowa .przebudowa zaczęła się po roku trwania prac Modrej i Koralowej co powoduje że jadący dalej w kierunku Wolczkowa będą męczyć się jeszcze najmniej rok ..trochę dziwić może że oba zadania nie ruszyły razem...
@obserwator
2023-08-31 11:00:28
Kolego, winą Tuska to jest całkowite podporządkowanie się polityce niemieckiej. To główna jego wina, bo Polskę miał za nic.
obserwator
2023-08-31 09:49:10
Wszystkie usterki i niedoróbki to wina Tuska .
Racjonalista
2023-08-31 09:47:34
Bardzo dobrze. To co było wcześniej to Rumunia lat 90. Choć prawdę mówiąc co to zmieni. Teraz będą samochody stały w korku ale na równej drodze. Co z obwodnicą Wołczkowa i Bezrzecza, na terenie wojskowym???
fin
2023-08-31 09:34:00
przedwojenne bruki jest wiele w bardzo dobrym stanie.....jedyny problem halas. A kiedy remonty chodników na Pogodnie ....po pijaku śmierć murowana
EKSPERT
2023-08-31 09:03:18
a gdzie nowe kosze na śmieci? o co chodzi? czemu nie ma śmietników? co tu się odwala? co ten ZDiTM?
cesio
2023-08-31 08:59:01
@Szn - oj, drażliwy temat ruszyłeś dobrodzieju. Może niektórych przedwojennych bruków lepiej nie dotykać, bo wyjdzie tak, jak widać na Ku Słońcu czy Żołnierskiej o Źródlanej już nie wspominając. Ale niektóre rzeczywiście poosiadały potężnie a inne popodnosiły się z pomocą korzeni starych drzew i to by wymagało naprawy. Tylko skąd kasa na porządnych brukarzy, bo partaczy w tej branży aż nadto...
klemens
2023-08-31 08:48:01
proponuję nie ruszać przedwojennych , brukowanych ulic na Pogodnie . To jest doskonałość sama w sobie . Trwają od lat trzydziestych XX wieku w doskonałym stanie , z wyjątkiem fragmentów , gdzie swoje łapy przyłożyli polscy partacze .
jack
2023-08-31 08:11:25
Do poprawki wyjazd z Modrej na rondo, dwa pasy .Jeden do jazdy na wprost drugi prawoskręt.
Szn
2023-08-31 08:08:30
To kiedy pora na przedwojenne ulice w Szczecinie, z brukiem?
kika
2023-08-31 07:55:57
Nie wiem czy normalnością można teraz nazwać przekraczanie dopuszczalnej prędkości po szerokiej arterii.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA