Piątek, 22 listopada 2024 r.  .
REKLAMA

Odpuszczą rower miejski?

Data publikacji: 20 lutego 2016 r. 11:44
Ostatnia aktualizacja: 11 kwietnia 2021 r. 15:44
Odpuszczą rower miejski?
 

Firma, która stworzyła system roweru miejskiego w Szczecinie, ale przegrała przetarg na jego rozbudowę ma jeszcze kilka dni na odwołanie. Czy odpuści zlecenie bez walki?

Do przetargu przystąpiły trzy przedsiębiorstwa. Szczeciński magistrat za najlepszą uznał ofertę firmy Nextbike, której przyznał 95 punktów. Drugie miejsce zajęło konsorcjum BikeU/Homeport z oceną 91,5. BikeU stworzyła istniejącą już w Szczecinie sieć 35 stacji roweru miejskiego BikeS.

Czy BikeU będzie walczył ze swoim głównym konkurentem na rynku polskim o pozostanie w Szczecinie?

- Na razie przeglądamy dokumentację. Zastanawiamy się, w jaki sposób nasza konkurencja będzie chciała sobie poradzić ze stworzeniem kompatybilnej sieci, zwłaszcza oprogramowania. Uważamy, że to dość ryzykowna oferta - mówi Marcin Jeż z firmy BikeU.

Niewykluczone zatem, że do KIO trafi jeszcze odwołanie. Zwycięska firma będzie zobowiązana do dostarczenia 45 nowych stacji i 352 rowerów. Dwadzieścia dziewięć z nich powstanie na prawobrzeżu. ©℗

Więcej czytaj w poniedziałkowym "Kurierze Szczecińskim" i e-wydaniu z dn. 22.02.2016 r.

(szymw)

Fot. Robert STACHNIK

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

Darku
2016-02-20 18:50:21
ile kosztuje rocznie zachorowalność na różnego rodzaju dolegliwości związane z brakiem ruchu, chorobami płuc itp, itd.. ile firmy tracą na tym, że słabi pracownicy co chwila biorą L4? ile tracą na tym, że muszą zapewnić miejsca postojowe? nawet, gdyby ludziom zapłacić za to by jezdzili rowerami to i tak więcej by z tego wyszło dobrego.. zaledwie 23 000? poczekaj jeszcze kilka lat..
Darmowe bilety dla dzieci
2016-02-20 18:16:17
A na bezpłatne bilety dla dzieci nie ma pieniędzy! No i jeszcze koszty obsługi.
Czesiek
2016-02-20 17:54:31
Chłopie, to przecież jest i dla Ciebie! Kto broni jeździć za darmo, ile chcesz! I bedziesz jeszcze zdrowszy! Słabo?😏
Darek
2016-02-20 16:52:54
Mo dobrze, dlaczego nie podacie że zapłacimy 4,18 miliona złotych, nie mówiąc o corocznym dorzucaniu milionika, za rozbudowę tego systemu, po to aby zaledwie 23 000 użytkowników mogło sobie pojeździć za darmo rowerami. "Za darmo" czyli za nasze pieniądze.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA