Środa, 26 listopada 2025 r. 
REKLAMA

Parkujcie na podwórkach – radzi urzędnik

Data publikacji: 12 stycznia 2021 r. 14:11
Ostatnia aktualizacja: 13 stycznia 2021 r. 21:55
Parkujcie na podwórkach – radzi urzędnik
 

Wielu mieszkańców ulicy Bolesława Śmiałego w Szczecinie ze zdziwieniem i niekiedy z przerażeniem dowiedziało się, że ich ulica – na odcinku od Bolesława Krzywoustego do Jagiellońskiej – będzie modernizowana. W ramach „modernizacji” zostanie zlikwidowanych ok. stu miejsc parkingowych, czyli połowa dziś istniejących.

REKLAMA

Kierowcy będą musieli parkować równolegle do chodnika. Wiadomo, że takie parkowanie jest trudniejsze i niekiedy wjeżdżający tyłem kierowca tamuje ruch. Nie przejmują się tym pomysłodawcy zmiany organizacji ruchu, którzy nie widzą, co dzieje się na innych ulicach w mieście, które „zmodernizowali”, jak chociażby „deptak” przy ul. Jagiellońskiej czy też ul. Małkowskiego i sąsiednie. Tam trzeba parkować prostopadle do chodnika, co także wymaga czasu i tamuje ruch. Wszyscy wiedzą, że parkowanie ukośne jest szybsze i bezpieczne, co od kilkudziesięciu lat ma miejsce chociażby na wspomnianej ul. Bolesława Śmiałego – co widać na zdjęciu. Teraz ktoś chce kierowców uszczęśliwić parkowaniem równoległym, które zlikwiduje przeszło sto miejsc parkingowych. Po co!?

Urzędnicy miejscy tłumaczą się tym, że chcą auta wyprowadzić z centrum. Wielu mieszkańców z tym się nie zgadza, o sprawie dowiedzieli się z mediów. Usłyszeli, że rada osiedla wyraziła na to zgodę po konsultacji z mieszkańcami. Władysław Uścinowicz, mieszkaniec ulicy twierdzi, że żadnych konsultacji nie było. Zebrał kilkaset podpisów pod protestem w tej sprawie.

Maciej Charęza z Urzędu Miasta, który jest pomysłodawcą tego projektu (wielu innych – na które psioczą kierowcy – także), stwierdził w rozmowie radiowej, że kierowcy mogą parkować na podwórkach w swoich kamienicach. Oburzeni są tym mieszkańcy, którzy chcieliby, żeby miasto zagospodarowało podwórka, a nie robiło na nich parkingi. – Przecież samochody będą parkowały niekiedy pomiędzy czterema ścianami, a spaliny będą zatruwać mieszkańców, wszak to są stare oficyny – mówi oburzony Czytelnik.

– Kto miałby prawo parkować na podwórku, w przypadku gdy ilość miejsc parkingowych będzie mniejsza od ilości chętnych? Ten kto wjedzie pierwszy, czy też powstanie lista uprzywilejowanych? Przecież ci, co nie mają samochodów, będą protestowali i będą mieli rację. Miasto zamiast zrobić nam podwórka marzeń i rekreacji, chce zrobić z nich parkingi pod samymi oknami, pełne trujących spalin – padają głosy oburzenia.

Tekst i fot. Mirosław KWIATKOWSKI

REKLAMA

Komentarze

Barbara
2021-07-10 07:37:07
I tak się dzieje,że kto zna możliwość zaparkowania na jakimś wewnętrznym podwórku,robi to. A co na to Zarządy Wspólnot Mieszkaniowych, którym się płaci niemałe pieniądze,Agbil,Dom Door ? Nic ,nie interesują się zupełnie potrzebami mieszkających tam ludzi,ani kierowcami parkującymi dla własnej wygody bezpośrednio pod oknami mieszkań.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Gryfita58
2021-04-18 17:45:51
CD. Nie wybudowano ani jednego parkingu na obrzeżach strefy i stąd problem z parkowaniem w strefie i słaba rotacja aut na miejscach postojowych.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Gryfita58
2021-04-18 17:02:28
Duża liczba komentarzy świadczy o tym że problem parkowania nurtuje wielu mieszkańców. Smutna to jednak lektura i te antagonizmy na posiadaczy aut. Samochód jest i nadal będzie ulubionym środkiem transportu, czy się to komuś podoba czy nie. Pozostaje problem ich postoju. Należy współczuć właścicielom aut mieszkająym w SPP, bo nie każdy ma możliwość parkowania na swoim podwórku. Parkując w strefie są zmuszeni do dodatkowych opłat. Przypominam, że przez 25 lat funkcjonowania SPP na jej obrzeżach n
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Ala
2021-01-16 00:11:01
To tylko tak aby ludzie chodzili wkurwieni i cymbał z UM w tym kierunku był szkolony aby naród upodlić a bezmozgowce są specjalistami w tej dziedzinie
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
adolf schmidt
2021-01-13 21:53:28
Strasznie mnie zdenerwowala przebudowa ul.Malkowskiego. Moja mama 84 letnia nie moze juz wychodzic z domu bez opieki. Nie robi sama zakupow. To ja, jej syn robie to za nia. Dwa razy w tygodniu. Zawsze dojezdzam po pracy. Tez nie naleze do najmlodszych i najzdrowszych. Wniesienie tych toreb na ostatnie pietro wymaga ode mnie sporo wysilku. Zawsze moglem zaparkowac pod domem. Bylo mi lzej bo mniej mialem do przejscia z tymi zakupami. Niestety jakis "specjalista " wpadl na " super" pomysl i teraz nie mozna tego zrobic. Poza tym musze objezdzac pare ulic/ zwiekszone wydalanie spalin /zeby w tych jednokierunkowych ulicach trafic tam gdzie musze. Gratuluje takich pomyslow.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
opozycjonista Prezio
2021-01-13 18:44:09
Można by rzec, że Prezio jest w opozycji do mieszkańców Szczecina. Do zieleni miejskiej również.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
X
2021-01-13 15:16:14
Najlepiej wprowadzić całkowity zakaz wjazdu samochodami do miasta, tylko rowery i bryczki konne, jak w XIX wieku!!! Panowie charęza i krzystek, kiedy zrozumiecie, że miasto nie jest dla urzędników tylko dla ludzi!!!
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@wert
2021-01-13 12:22:05
Albo IQ minimum 80 - gwarantowane wszystkie miejsca parkingowe puste !
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
wert
2021-01-13 12:03:44
Wprowadzić strefę zakazu wjazdu do Centrum samochodów starszych niż 10 lat. Od razu będzie więcej miejsc parkingowych.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@???
2021-01-13 11:27:46
Krzystkowi odpowiada i toleruje to co robi charęza. Jeżeli mieszkańcy chcą utrzymania normalności parkingowej w mieście to odwołanie krzystka z prezydenta miasta jest niezbędne.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
???
2021-01-13 10:43:58
Ciekawe, co by musiał zrobić Charęza, żeby Prezio przejrzał na oczy?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
auto
2021-01-13 10:21:34
Hej Wy w szalejących szrotach na wszystkie kłopoty Matecki
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Szczecinianin
2021-01-13 09:07:59
Może pojedźmy wszyscy do Pana Charęzy na podwórko zaparkować. Gratuluje pomysłu. Ciekawe jakie wykształcenie ma Pan pomysłodawca. Podejrzewam że max 3 klasy podstawówki bo ktoś wykształcony nie wymyśliłby takiej bzdury. Gratulacje Panie Prezydencie. Takie kadry to skarb.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Mieszkaniec
2021-01-13 09:04:30
Ależ to trzeba być walniętym w głowę, żeby udzielać takich rad. Parkujcie na podwórkach - idiotyczny pomysł. W małych studniach 10 samochodów. Niech każdy rano odpali, jaki to będzie smród. Zaraz zaczną się problemy z wywozem śmieci bo samochody będą przeszkadzały. Gratuluję Urzędowi Miasta urzędników z takimi pomysłami. Co za półgłówek to wymyślił.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
wstyd
2021-01-13 08:56:01
Co to za "oburzony czytelnik"? Nawet nie ma odwagi podać swojego nazwiska.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
woren
2021-01-13 08:07:39
I dlatego właśnie potrzebne jest jak najszybsze rozszerzenie SPP, żeby wymusić rotację pojazdów w tamtych rejonach.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@Rafalinho
2021-01-13 07:58:38
Zamurować okna na parterze i pierwszym piętrze . Będzie się zgadzać w papierach.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
brawo
2021-01-13 07:58:18
Popieram Pana Charęzę. Wreszcie ktoś miał odwagę to powiedzieć. Należy ograniczyć ilość samochodów w centrum Szczecina.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
mieszkaniec
2021-01-13 06:43:32
Ile podwórek ma możliwość wjazdu ? Poza tym Pan Charęza wyznacza miejsca parkingowe na bramach np. Boh W-wy.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Obserwator
2021-01-13 00:39:05
Urzędnik z tak bezczelną odzywką jutro powinien już stać po zasiłek. Sam fakt, że za tak głupkowatą wypowiedź nie przeprosi bardzo źle świadczy o UM. Parkowanie prostopadłe i równoległe na ruchliwych ulicach to oczywiście pomyłka, taką organizację ruchu może zaproponować tylko laik lub i..... (hejt stop). Jak pan urzędnik taką organizację ruchu argumentuje wyprowadzaniem samochodów z centrum, to dajmy zakaz, Niebuszewo może parkować tylko na Niebuszewie, Słonko na Słonku itd. przecież to debilizm, ktoś kto się posługuje taką argumentacją nie powinien ołówków ostrzyć w urzędzie a nie podejmować decyzje o organizacji ruchu
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Lena
2021-01-12 23:05:36
Krzystek musi w końcu odejść. A z nim tacy ludzie jak charęza
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
:)
2021-01-12 22:21:29
Proponuję aby urzędnicy spróbowali zaparkować auto na ulicach gdzie zrobili parkowanie prostopadłe. i to w godzinach szczytu. Nie wspomnę o tym, że trudno jest wysiąść z auta gdyż miejsca parkingowe są wąskie. Najpierw parkingowce, a w następnej kolejności wyprowadzanie aut z centrum miasta.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Rafalinho
2021-01-12 22:05:01
Prawda jest taka že 3/4 miejsc zajmują osoby mieszkające poza Centrum i wzorem miast na tzw. Zachodzie (np. Hiszpania) powinny być wyznaczone miejsca wyłącznie dla mieszkańców. Co do parkowania w podwórkach to nie ma możliwości zrobienia tego zgodnie z przepisami - tzn. 7m od najbliższych okien, o czym urzędnik powinien akurat wiedzieć...
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@Stanisław
2021-01-12 22:00:00
to szanowny pan przejdzie się na świeżo hm.. jak to nazwać, bo brakuje słów dostatecznie obelżywych, ulicę Źródlaną . Ten, kto to odebrał powinien wylecieć na zbitą mordę, by przypadkiem nie dokonywał odbiorów innych ulic wykładanych kostką.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
WALD
2021-01-12 21:49:17
Jakiś kretyn robi projekty, by mieszkańcy nie mieli gdzie parkować za darmo swoich pojazdów. To przeszło 100 lat temu, niemieccy projektanci mając wizję przyszłości projektowali ulice bardzo szerokie, a dzisiaj pseudo architekci zwężają ulice i chodniki, kompletny odlot.Przecież każda władza, nawet miejska ma służyć swoim mieszkańcom, a nie tym co dają w kieszeń za płatne strefy parkowania!!!
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
mieszkaniec centrum
2021-01-12 21:17:19
"najlepsze" jest to, że zmiany w centrum wprowadzają ludzie, którzy mieszkają na peryferiach w luksusowych willach z garażami, a konsekwencje ich pomysłów ponoszą zwykli mieszkańcy centrum. dalej głosujcie na prezydenta i jego ekipę, to będzie więcej takich pomysłów..
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
elo
2021-01-12 20:47:14
brawo, takie zmiany są potrzebne, samochodów jest za dużo
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Alina
2021-01-12 20:40:56
Ulica Bolesława Śmiałego, największy darmowy parking, autokomis i wrakowisko jednocześnie w mieście.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Marek
2021-01-12 20:38:57
w końcu! Koniec z wrakowiskiem, w końcu koniec z blokowaniem chodników, w końcu koniec z parkowaniem na przejściach dla pieszych i w końcu parkowanie będzie płatne. Wywalić te stare paseratti i golfixy Januszu i Sebixów
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Miasto nie jest...
2021-01-12 20:37:07
Tylko dla aut, niech te zmotoryzowane oszołomy w końcu to sobie uświadomią. Nie wasze autko jest najważniejsze!
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Stefan
2021-01-12 20:35:20
Ja popieram Pana Charęzę, czas zrobić z tym porządek. To co się dzieje dzisiaj na tej ulicy to jeden wielki parkingowy armagedon. Same auta, tylko one są najważniejsze, każdy metr chodnika zablokowany, przejścia dla pieszych też nie widoczne. Czas na porządki! Koniec z burdelem parkingowym. Wypad ze złomami! Niektórzy mają po trzy auta i to ci najbardziej się burzą. I niech w końcu zrobią płatne parkowanie na tej ulicy... To dopiero będzie miejsca do parkowania!!!!
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Kornel
2021-01-12 20:18:32
I bardzo dobrze, akurat mieszkam na tej ulicy i ciesze się ze zrobią porządek z chodnikami i parkowaniem gdzie popadnie. Mały spacer do auta nikogo nie zabije
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Zastępca
2021-01-12 20:08:27
Wszyscy odczuwamy że miasto coraz gorzej funkcjonuje.Jest niedobrze zarządzane mieszkańcy to czują i narzekają.A urzędnicy odwrotnie czują się ze swoją władzą dobrze
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Antoni
2021-01-12 20:02:49
Pan Chareza ma całkowitą rację. Ulice Śródmieścia są zagracone samochodami. Tak nie powinno być. Jeżeli musisz już mieć auto to trzymaj je przynajmniej na podwórku.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Weger
2021-01-12 19:38:41
Powinna być zasada jedno mieszkanie -- jeden samochód. Przynajmniej w ścisłym centrum.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Ja szczecin
2021-01-12 19:23:48
To samo jest z ropoczynanym remontem od manhatanu do rodła, zabiorą większość miejsc parkingowych. Mieszkańcy nie będą mieli gdzie aut stawiać, usługodawcy padną.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
1
2021-01-12 19:10:33
Kim trzeba być, aby tak bezczelnie śmiać się mieszkańcom w twarz? Szczyt bezczelności i totalnego braku szacunku.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@Dude MK
2021-01-12 18:57:35
Do pracy jeżdżę autobusem linii 86, w>lięc przy biurku nie parkuję
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Stanisław
2021-01-12 18:45:35
Zepsuto już kilka ulic w centrum miasta. Jagiellońska z koślawą nawierzchnią z kostki kamiennej, słupkami stalowymi ograniczającymi wjazd na miejsce parkingowe, prostopadłym parkowaniem na ulicy jednokierunkowej, które wymaga zatrzymania ruchu i niełatwych manewrów, a to powoduje, że pojazdy wjeżdżające na ten odcinek nie mogą swobodnie opuścić skrzyżowania z al. Wojska Polskiego, trudno przewidzieć kiedy zostanie zatrzymany ruch przez parkujących na Jagiellońskiej. Księcia Bogusława X, Małkowskiego nawierzchnia z kostki kamiennej wymagająca remontu w dniu odbioru, nawierzchnia nierówna, krzywe poniszczone słupki metalowe. Już się boję, że Bolesław Śmiałego wykonana zostanie z kostki kamiennej. Miastko odważyło się na wykonanie nawierzchni kamiennej na al. Papieża Jana Pawła II co jest wielkim błędem technologicznym, można przytoczyć dziesiątki powodów, dla których taka nawierzchni w tym miejscu nie powinna być. Ale ktoś w mieście dba aby nawierzchnie z kostki kamiennej znalazły się najpierw w projektach technicznych, a później wykonane na wielu znaczących ulicach, później będzie tłumaczenie, przecież to jest zgodne z dokumentacją. Sytuacja jest nadto klarowna, tylko to nikogo nie interesuje. Myślę, że Pan Redaktor Mirosław Kwiatkowski, znany z dociekliwości, wyjaśni te dziwne przypadki. Lobby kamieniarski w mieście ma się dobrze. Inna sprawa to znakowanie skrzyżowań w kształcie litery "T" znakami ostrzegawczymi A5, ale może innym razem przedstawię krytyczny komentarz w tej sprawie. Psucie miasta trwa Panie Michale.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Zmienić wladzę
2021-01-12 18:13:00
Maciej szaleje mieszkancy narzekają czas na zmiany w UM
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Dude
2021-01-12 17:35:33
Red. Kwiatkowski, czyli lokalny malkontent, który najchętniej to by przy redakcyjnym biurku parkował. Zawsze zrzędzi, że miejsca parkingowe zabierają jakby to był jedyny wyznacznik rozwoju i poziomu życia w mieście :-) Nieważne jak jest brzydko wokół, najważniejsze, że jest gdzie furę postawić :-D
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
beee
2021-01-12 17:27:25
Wybraliście sobie Krzystka, to teraz macie 😁
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
nxx
2021-01-12 17:22:55
do wszystkich mieszkańców tej ulicy psioczących na problemy z parkowaniem: macie pod bokiem przychodnię WOMP, która generuje całkiem spory ruch i zapotrzebowanie na miejsca parkingowe. Nie wszyscy są w stanie dojechać zbiorkomem, nie wszystkich stać na taksówkę, nie zawsze wiadomo ile potrwa wizyta u specjalisty (a raczej oczekiwanie na nią)...ogólnie - gratuluję sąsiedztwa.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Mieszkaniec
2021-01-12 17:07:13
Ludzie parkuja z innych ulic jest wogule masakara zostawic auto.po.pracy przyjezdzaja z innych ulic dzielnic bo tu zawsze jest miejsce wracajac z pracy Okolo 17 18 nie.ma miejsc postawi.nie.jeden sasiad pare samochodow i staja i blokuja miejsca jestem.zantym zeby w tym.miejscu byl platny parking pozdro
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
SAMDA
2021-01-12 16:48:26
Właśnie. Dobre pytanie. Po co w centrum miasta tyle samochodów. Wystarczy zrobić parkingowce i obwodnicę i samochodów ubędzie z ulic ale to nie ten prezio. W Krakowie jechałem obwodnicą IV, jak komuś to nic nie mówi, IV to rzymska czwórka.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
observer
2021-01-12 16:35:30
Bardzo dobra zmiana, tylko stanowczo za późno, bo mieszkańcy nasprowadzali tyle szrotów, że nie dziwne, że im przeszkadza "zabieranie" pół darmowych parkingów. Spójrzcie realnie na wszystkie ulice w mieście. Toż to złomowisko, a nie miejsce, w którym chce się przebywać dłużej, niż to potrzebne. Zaraz się ktoś odezwie, "a co ja mam zrobić, jak nie mam gdzie parkować?"? Wybrać prezydenta, który jeździ komunikacją publiczną i nie twierdzi, że "nie ma na nią czasu". Wtedy taki prezydent z pewnością zadba o lepszą alternatywę transportową. Obecny, wbrew pozorom, dba głównie o kierowców.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Olo
2021-01-12 16:24:01
Ss
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Olo
2021-01-12 16:23:33
I takiego Mietka powinno się za uszy magistratu wytargac i wyrzucić na zbity pysk. Swoje chore pomysły niech realizuje na swojej działce a nie w mieście które w zamyśle ma służyć ludziom a ostatnimi laty coraz bardziej z nimi walczy. Politycy chyba już tak obrosli że zapomnieli kto tak naprawdę im płaci i skąd mają środki na swoje pomysły. A ludzie nie lepsi bo zamiast walczyć o swoje to tylko zrzedza po internecie ale wyjść na ulicę i zrobić jakiś strajk ? W tak lepiej kiepskich oglądać. Miasto zarządzane w taki sposób upadnie i pretensje wstedy będzie można kierować już tylko do samych siebie.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Fido
2021-01-12 16:16:41
A po co w centrum miasta tyle samochodów?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
nxx
2021-01-12 15:55:03
urzędników magistrackich należałoby przymusowo przesiedlić na ulicę Karpacką i Raszyńską (przepraszam mieszkańców tych ulic) i jednocześnie zakazać im korzystania z samochodów prywatnych.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
123
2021-01-12 15:45:51
cytat:"Miasto zamiast zrobić nam podwórka marzeń i rekreacji, chce zrobić z nich parkingi pod samymi oknami, pełne trujących spalin – padają głosy oburzenia.":Za to innych truć z dala od swojego podwórka to już można.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
szef66
2021-01-12 15:37:18
Śląska na odcinku pl.Grunwaldzki do Jagielońskiej zrobiono parkowanie równoległe.Porażka,ubyło miejsc parkingowych i tylko dobre miejsce do pisania MK i zakładania blokad przez Straż Miejską.Czy miasto jest dla nas czy my dla miasta ?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
aci
2021-01-12 15:29:14
nareszcie trochę cywilizacji zawita na ul. Śmiałego - przynajmniej w modernizacji drogi. Istniejący Bangladesz parkingowy nareszcie zostanie uporządkowany, łącznie z tamowaniem ruchu przez auta cofające z tych pseudo miejsc parkingowych i brakiem widoczności dla kierowców z tych miejsc parkingowych wyjeżdżających
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
xyz
2021-01-12 15:26:49
Kilkadziesiąt miejsc i tak jest nielegalnych - samochody parkują w obrębie skrzyżowań i przejść dla pieszych.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Miszkanka
2021-01-12 15:18:16
Miasto pod władzą POko nie już przyjazne obywatelom. Niestety PO odpłynęła zupełnie.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Ewa
2021-01-12 15:09:53
SPP ma dać kasę na nowe limuzyny dla samorządów, a nie wygodę mieszkańców.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
MM
2021-01-12 14:58:45
Przez takie durne pomysły miasto niedługo opustoszeje. Ludzie (i płacone przez nich zgodnie z miejscem zamieszkania podatki) wyprowadzą się tam, gdzie mogą normalnie zaparkować. Zostanie tylko patologia. Sklepy i inne biznesy prowadzone w centrum upadną albo się przeniosą. Czy się to komuś podoba, czy nie, warunki mamy takie, że jesteśmy rozległym miastem, a komunikację miejską mamy tragiczną. Zdecydowana większość mieszkańców przemieszcza się samochodami i wyda pieniądze w pobliżu miejsc, gdzie może dojechać samochodem i normalnie zaparkować. W centrum zostaną tylko zaszczane bramy. Działania w kierunku ograniczenia liczby samochodów w centrum ok, jestem za, ale najpierw UKOŃCZONA! budowa co najmniej kilku parkingowców i rozbudowa/modernizacja komunikacji miejskiej z SKM na czele. To co jest w tej chwili, jest robione od d..... strony, a działania z SPP są zwykłym skokiem na kasę.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Konrad
2021-01-12 14:30:47
Nie widzicie że to miasto upada pod tym zarządem?Czekajcie na odświeżenie koncepcji nie grabienia liści i nie zgarniania śniegu.Zmarnują to miasto do reszty
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Tylko zalogowani użytkownicy mają możliwość komentowania
Zaloguj się Zarejestruj
REKLAMA
REKLAMA