Czwartek, 21 listopada 2024 r.  .
REKLAMA

Podpisali umowę na ładowarki do elektrycznych autobusów w Szczecinie

Data publikacji: 11 czerwca 2021 r. 14:34
Ostatnia aktualizacja: 13 czerwca 2021 r. 12:37
Podpisali umowę na ładowarki do elektrycznych autobusów w Szczecinie
Fot. Tomasz Tokarzewski (arch.)  

Podpisana została umowa z firmą EKOENERGETYKA – Polska S.A. na dostawę i montaż w Szczecinie trzech stacji ładowania autobusów elektrycznych. Koszt tego zadania to 3 510 445,70 zł brutto.

Zamówienie obejmuje m.in.:

  • dostawę 3 sztuk fabrycznie nowych ładowarek szybkich pantografowych o znamionowej mocy wyjściowej 400kW, wraz z konstrukcją nośną kaptura ładowarki do ładowania baterii trakcyjnych autobusów miejskich niskopodłogowych;
  • dostawę 3 nowych abonenckich stacji transformatorowych;
  • dostawę systemu telemetrycznego;
  • przeszkolenie teoretyczne i praktyczne osób w zakresie obsługi ładowarek i systemu telemetrycznego;
    wykonanie infrastruktury drogowej i towarzyszącej w miejscu montażu.

Ładowarki zostaną zainstalowane na ulicach: Kołłątaja, Kolumba i Owocowej w Szczecinie. Zamówienie powinno zostać zrealizowane w terminie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Nadzór nad realizacją zadania sprawuje spółka Szczecińskie Inwestycje Miejskie.

Oprac. (k)

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

Gracjan
2021-06-13 12:23:55
Dlaczego komunikacja miejska tak niepunktualnie jeździ, tabor jest nieporządnie czyszczony i myty a przestanki są jak w czwartym świecie brudne, obsikane i zafajdane sosami z kebabów czy lodami. Kto się tym zajmie zanim podłączymy elektryki?
guciu
2021-06-13 11:50:00
Pało roboty działają ha.
Jan
2021-06-13 10:09:13
Po co te ładowarki, po co te nowe autobusy, po tym mieście jeździć sie nie da a oni se nowe autobusy kupują, kupcie robotników aby ukończyli szybko wszystkie rozgrzebane ulice. Inwestować to trzeba umieć, a nie tylko kupować.
Tak!
2021-06-12 16:54:11
W mieście nie brak nieremontowanych elewacji domów ze śladami kul z czasów IIWŚ, brak wychodków w mieszkaniach komunalnych, brak wystarczającej ilości przepraw łączących obie części miasta, brak równych chodników, nie brak stacji tankowania w bazach transportowych, nie brak bazy serwisowej i fachowego personelu dla taboru...I co robi miasto? Wprowadza nową zawodną (Warszawa tej zimy!) technologię za miliony. Dla ekolansu.Dla pogrążenia bez wojny własnej gospodarki i zasobów. Jesteście głupcami?
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA