Sobota, 23 listopada 2024 r.  .
REKLAMA

Reklamacje w sprawie opłat za postój w strefie – tylko elektronicznie lub do skrzynki w biurze

Data publikacji: 05 października 2020 r. 18:01
Ostatnia aktualizacja: 07 października 2020 r. 18:45
Reklamacje w sprawie opłat za postój w strefie – tylko elektronicznie lub do skrzynki w biurze
 

Od wtorku (6 października) reklamacje w sprawach dotyczących opłat za postój w Strefie Płatnego Parkowania przyjmowane będą wyłącznie w formie pisemnej.

Spółka Nieruchomości i Opłaty Lokalne informuje, że reklamacje można składać na stronie spp.szczecin.pl. W zakładce „Reklamacje” znajduje się stosowny formularz, który umożliwia złożenie reklamacji wraz z ewentualnymi załącznikami. Taki sam tryb został wprowadzony w stosunku do opłat za postój na płatnym parkingu niestrzeżonym i parkingach dla mieszkańców zlokalizowanych na i przy Placu Orła Białego. Odpowiedni formularz reklamacyjny jest na stronie ppn.szczecin.pl.

Reklamacje można ponadto składać w biurze SPP przy al. Wojska Polskiego 105, gdzie zostały przygotowane specjalne formularze oraz urna do ich przyjmowania.

Dotychczas reklamacje były przyjmowane pisemnie, ale także przez pracowników NiOL w biurze SPP. Zmiana trybu jest spowodowana wzrostem zagrożenia epidemicznego w Szczecinie.

(ip)

Fot. Marek Klasa (arch.)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA