– To nie związki partnerskie wywołują napięcia społeczne, lecz ludzka nietolerancja i polityka. Nie mam wątpliwości, że tolerancja w Polsce pod względem związków partnerskich i społeczności LGBT dalej jest sprawą problematyczną. Osobiście nie mam nic przeciwko takim związkom, ale mam wątpliwości dotyczące dzieci; zastanawiam się nad kwestią ich wychowania.
Grażyna Baran:
– Szczęście i zdrowie są najważniejszymi wartościami dla par małżeńskich, dotyczy to też społeczności LGBT. Każdy człowiek niech sobie żyje własnym życiem, byleby był uczciwym wobec siebie i swoich przekonań.
Bogusław Malinowski:
– Związki partnerskie tej samej płci osobiście mi nie przeszkadzają. Osobiście i stanowczo nie zgadzam się na adopcję dzieci w tego typu związkach, bo nie mam pewności, czy takie dziecko będzie rozwijać się normalnie. Szacunek w związku jest, dla mnie jedną z najważniejszych wartości, dlatego powinien on występować w każdym modelu rodziny. W obecnym rządzie nie ma wciąż zgody co do związków partnerskich i społeczności LGBT. Potrzeby jest dialog.
Janusz Matuszewski:
– O ile wiem, to dalej nie ma porozumienia w koalicji w sprawie związków partnerskich i społeczności LGBT. Związek partnerski to dla mnie osobiście relacja międzyludzka między dwiema osobami różnej lub tej samej płci, które wspólnie mieszkają i mają wspólne życie. Osobiście nie mam wyrobionego zdania na temat praw czy legalizacji dla takich związków. Nie wolno jednak napiętnować takich związków, bo każdy ma prawo do szczęśliwego życia. Adopcja czy wychowywanie dziecka w takim związku powinny być konsultowane z np. psychologiem. Ważny jest prawidłowy rozwój psychiczny dziecka.
Najbardziej bawi mnie to, że od lat nikt nie ma odwagi wyjść i zrobić kontrmanifestacji, ale za to w internecie jest wylew negatywnych komentarzy i obrażania uczestników. To pokazuje jak słabi, acz zdeterminowani są lokalni działacze anty-lgbt. Większość normalnych ludzi nie ma nic przeciwko związkom partnerskim. Pozostaje kilka procent wyznawców pisu, którzy spamując w komentarzach, próbują zrobić wrażenie jak to ich niby wiele, choć jest ich garstka. Kozaki w necie PiSdy w świecie. Żałosne
@ @prawo dziecka
2024-07-22 15:04:42
"Żadne dziecko na świecie nie pochodzi ze związków jednopłciowych" - i tu się grubo mylisz. Pamiętaj ze dwie lesbijki to wciąż dwie kobiety, z których każda może zajść w ciążę, a inżynieria genetyczna pozwala już to zrobić nawet bez męskiego nasienia. Podobnie dwóch gejów, może przy wsparciu inżynierii genetycznej stworzyć zarodek i umieścić go w macicy surogatki. To nie jest żadne SF, na świecie takie rzeczy się dzieją już teraz, tylko może jeszcze nie na taką skalę, i oczywiście nie w Polsce
@Xyz
2024-07-22 14:59:27
Twoje słowa wyczerpują znamiona przestępstwa. Ciekawe czy będziesz taki do przodu jak porozmawiasz sobie z prokuratorem. Masz prawo nie lubić takich osób ale nie masz prawa obrażać i życzyć im śmierci, oraz pochwalać bicia ludzi przez kiboli - pochwalanie przestępstwa jest przestępstwem. Jesteś przestępcą i to raczej ciebie powinno się określać zwyrodnialcem
@to nie jest n...
2024-07-22 08:51:30
"nowowocześni, młodzi,progresywni" - jak to dobrze brzmi.Chwilowo. Potem nowoczesność staje się średniowieczem , młodość atawizmem a progres prowadzi na manowce. Natomiast tradycyjne rozwiązania okazują się być najlepsze .
to nie jest normalne
2024-07-21 19:54:30
że ludzie chcą się wiązać jakimiś atawistycznymi, ciemnogrodzkimi, średniowiecznymi węzłami małżeńskimi a już zwłaszcza ci nie-heteroseksualni - nie rozumiem tego - nowocześni, młodzi, progresywni odrzucają te krepujące więzy - w miłości nie potrzeba żadnych dokumentów.
@@prawo dziecka
2024-07-21 19:37:51
Jak zwykle udajecie że nie rozumiecie i kłamiecie - po pierwsze normalnych rodzin heteroseksualnych w ujęciu statystycznym jest więcej niż rodzin heteroseksualnych dysfunkcyjnych - twoje próby przedstawiania że jest inaczej to zwykłe kłamstwo, po drugie ja pisałem o dobru dziecka i jego niezbywalnym prawie od posiadania kochających rodziców - mamy i taty - dwóch tatusiów tak jak dwie mamusie nawet najbardziej kochający nie zastąpią kochającej mamy i kochającego taty - wasze kłamstwa są irytujące
@ @prawo dziecka
2024-07-21 19:11:44
Wszystkie dzieci na świecie pochodzą ze związków heteroseksualnych. Żadne dziecko na świecie nie pochodzi ze związków jednopłciowych. Dzieci jest na świecie mnóstwo. Widać wyraźnie, że korzyści przeważają multumkrotnie złe zachowania. Norma zdecydowanie góruje nad zaburzeniem.
@Kto sił
2024-07-21 19:01:43
Powiedz to Filiksowej.
Przeciw
2024-07-21 16:32:50
To nie jest normalne. Gejów można leczyć.
Kto sił
2024-07-21 15:21:40
Geje les to są ludzie traktujcie ich normalnie nie obrażajcie ich nie traktujcie ich jak szmate też mają prawo żyć godnie to są wspaniali ludzie też się kochają nie róbcie z nich potworów potrafią lepiej kochać niż hetero
Tess
2024-07-21 11:11:22
Jak zwykle, w komentarzach przebija się fala nienawiści i faszystowskiej ideologii dyskryminacji mniejszości. Czy chcecie czy nie osoby homoseksualne były, są i będą, tylko nie wszyscy mają odwagę przyznać się do tego. Należą się im takie same prawa jak heteroseksualnym . Miłość nie może być złem i nie ważne kto kogo kocha
@prawo dziecka
2024-07-21 10:43:07
Na podstawie postępowania z dziećmi takich 'normalnych' rodziców, powstało 'prawo Kamilka'. Tak sprawdza się w rzeczywistości 'prawo dziecka do posiadania normalnej rodziny'. Ile dzieci trafia do sierocińców, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczych? Ile trafia do poprawczaków? Ile straciło zdrowie lub życie z rąk 'normalnych' rodziców? Dziecko w rodzinie (obojętnie kto ją tworzy) ma być przede wszystkim bezpieczne i zadbane.
Moje zdanie
2024-07-21 10:38:44
Jestem gejem nie szczycie się tym. Ale fakt faktem nie chce adoptować dzieci chcę żeby w moim związku było równo uprawnienie ślub sprawy związane małżeńskie ale bez adopcji dzieci myślę u nas w Polsce jeszcze osoby związku jednopłciowe nie są gotowi na takie adopcje dzieci nie są jeszcze odpowiedzialni na pewne rzeczy więc jestem za tym żeby nie było adopcji
@FIGO
2024-07-21 10:24:59
A po cholerne obnosisz się ze swoim fanatycznym katolicyzmem(a może chrześcijaństwem)? Jesteś naiwny jak dziecko ,Twoja sprawa i się nie afiszuj
Europosłowie
2024-07-21 09:08:46
Europosłowie którzy poparli FiT FOR 55 Marek Balt , Głosowali w sprawie paktu migracyjnego w UE poparli Marek Balt , Głosowali w parlamencie europejskim za zmianami w traktatach Marek Balt , Ograniczenia posiadania aut spalinowych od 2035 Marek Balt
@Xyz
2024-07-20 23:12:56
Po przeczytaniu tego co napisałeś uważam że jesteś ludzkim śmieciem, niegodnym by żyć na tym świecie.
dziecko gejów
2024-07-20 22:39:44
bedzie gnebione przez rówieśników ,P co je narażać stres , bedzie obiektem drwin i
Xyz
2024-07-20 20:54:45
Kiedyś odmieńce się zamykali i nie było ich widać, kibole też robili robotę z takimi i powinni nadal robić. Dla mnie nie ma miejsca dla odmieńców w społeczeństwie i WARA od rodziny. Nie dla związków, Nie dla adopcji, Nie dla tolerancji!!!!!! Takie zboczństwo powinno się leczyć albo neutralizować a za wszystko powinna płacić rodzina takiego czegoś!
prawo dziecka
2024-07-20 20:36:58
a gdzie prawo dziecka do posiadania normalnej rodziny, normalnej, kochającej mamy i normalnego kochającego ojca?
w kółko mówimy o prawach dorosłych odmieńców a co z dziećmi i ich prawami?
Partnerstwo.
2024-07-20 20:01:16
Każdy "rowerowiec" powinien mieć swojego stałego partnera, by gdyby go naszła chuć i zbliżył się do mnie... Niech wcześniej ubezpieczy swoje klejnoty.
FIGO
2024-07-20 18:35:43
PO cholerę się z tym obnosić . KOchasz inaczej , Twoja sprawa i się nie afiszuj ! To normalne nie jest w społeczeństwie , a lansowanie tego na siłę tylko Wam zaszkodzi !
@ Ala
2024-07-20 18:14:56
To jak sobie wyobrażasz Rodzinę w XXI wieku? Chodnikiem idzie dwóch panów a w środku między nimi idzie dziecko w wieku w którym jeszcze nic nie rozumie. Który z tych panów jest dla niego Mamą a który Tatą? Co stanie się z tym dzieckiem kiedy zacznie dorastać, zacznie rozumieć swoją sytuację i nie będzie jej chciało zaakceptować. Po drodze jest przedszkole, szkoła i jego rówieśnicy którzy mogą mu dokuczać. Takie sytuacje mogą prowadzić do dramatów. Czy ty jesteś Mamą czy "wyzwoloną" nastolatką ?
obserwator
2024-07-20 18:08:10
Związek partnerski ? Nie jestem przeciwny, ale bez dziecka.
Ala
2024-07-20 17:21:29
Każdy powinien mieć prawo do szczęścia. Koniec kropka
Żyjemy w 21 wieku. Konserwatywna prawica niech się dokształci i odpiórkuje od związków partnerskich. Po co komu ślub?
czytam
2024-07-20 15:51:24
Czy "związek partnerski"to to samo, co rodzina? Czy tworzący związki partnerskie ,osoby homoseksualne , to rodzina?Czy te związki prowadzą do rodzicielstwa ? A może ...single ,czy nie moga adoptować np, trójki dzieci?A może jeszcze coś więcej wymyśłą ludzie domagający się praw większych niz posiadają ogólnie obywatele? Np. : adopcja dzieci do komuny , sekty, grup terrorystycznych , n, do badań laboratoryjnych na ludziach. CZEGO jeszcze?
@mbc
2024-07-20 15:45:18
Skoro mają mieć taki sam status prawny jak każde inne związki, to co mamy się do zgadzania? Jak patola może brać różne dodatki i mieć przywileje, dzięki czemu ma za co chlać i ćpać, to tym bardziej uczciwie pracujący w związku jednopłciowym muszą mieć też takie prawa.
Michał
2024-07-20 15:33:11
Kurier , redakcja promuje grzech Sodomy i Gomory!! A za rok tez zareklamujecie pokoje do masturbacji w przedszkolach i w szkolach? Bo takie są w Niemczech!!
Do mbc
2024-07-20 15:20:33
Bo to ludzie z Nowogardu
mbc
2024-07-20 14:25:36
Bardzo reprezentatywne. Jak redaktor znalazł pięciu sprawiedliwych w tym tłumie? Zapomniano tylko zapytać, czy zgadzamy się na ulgi podatkowe i inne przywileje dla związków partnerskich i gotowi jesteśmy to finansować.
Podwyżki
2024-07-20 14:22:14
Wszędzie podwyżki, zwolnienia grupowe, przy granicy wojna a przez granicę przedzierają się siłą nielegalni imigranci a u was najważniejsze związki partnerskie? Przecież one są bardzo popularne w Polsce pod nazwą konkubinatu bądż związku na kartę rowerową. Ślubów mało i w dodatku połowa kończy się rozwodami to ludzie żyją w partnerskim konkubinacie często patchworkowym i są szczęsliwi. W dodatku mają tabletkę PO i na horyzoncie aborcję na żądanie
Hm
2024-07-20 13:45:41
Takie związk były są i będą . Po co się z tym obnosić, informować społeczeństwo, niemal cały świat że jestem gejem, lesbijka.. mam partnera, mam partnerkę . Żyjcie w związkach dla siebie, nie dla świata. Tak jak kiedyś z tym było. A teraz wielkie manifestacje, i do tego ci przebierańcy.
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.