Środa, 26 listopada 2025 r. 
REKLAMA

Szczecińscy radni PiS o planach podwyżek w SPP

Data publikacji: 05 sierpnia 2020 r. 13:43
Ostatnia aktualizacja: 06 sierpnia 2020 r. 20:57
Szczecińscy radni PiS o planach podwyżek w SPP
 

Szczecińscy radni PiS protestują przeciwko planom miasta wprowadzenia podwyżki cen w Strefie Płatnego Parkowania. Ich zdaniem nieprawdą są twierdzenia miasta, że prowadzone są konsultacje społeczne w tej sprawie, a wzrost cen będzie przebiegał razem z budową parkingowców.

REKLAMA

Od 14 lipca tego roku trwają konsultacje społeczne dotyczące ulepszeń w systemie parkingowym miasta. Mają potrwać do 13 sierpnia. Miasto rozważa zwiększenie liczby miejsc parkingowych w Strefie Płatnego Parkowania o 70 proc. (o ok. 4900 miejsc, przy obecnych 7 tys.). Taki krok miałby rozwiązać problem przepełnionych parkingów, zwłaszcza w godzinach szczytu. Miasto planuje budowę parkingowców w centrum Szczecina, 17 parkingów P&R (park and ride) przy stacjach przyszłej Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej oraz utworzenie trzech stref komunikacyjnych składających się ze Strefy Strategicznej Interwencji (ułatwienia dla ruchu pieszego oraz dla komunikacji publicznej, działania ograniczające ruch samochodowy), Strefy SKM (przywileje dla komunikacji publicznej oraz pojazdów elektrycznych) oraz Strefy Zewnętrznej (poza śródmieściem).

Podwyżka cen w Strefie Płatnego Parkowania

Projekt podwyżki cen w SPP zakłada m.in. za pierwszą godzinę w strefie A z 2,80 na 3,60 zł, druga godzina – 4,30 zł, trzecia – 5,10 zł oraz za każdą kolejną - 3,60 zł. W strefie B za pierwszą godzinę z 1,60 zł do 2,80 zł, za drugą 3,30 zł, za trzecią 3,90 zł i za każdą kolejną 2,80 zł. Planowane jest również podniesienie cen abonamentów, opłaty dodatkowej i opłat zryczałtowanych (z wyjątkiem tych dla osób niepełnosprawnych i rodziców dzieci w wieku szkolnym). Abonament miesięczny mogliby nabyć tylko ci, którzy odprowadzają podatki w Szczecinie. Zarządzenie to miałoby dotyczyć zarówno firm, jak i osób fizycznych. Planowana jest likwidacja abonamentów rocznych oraz utworzenie abonamentu na dowolną liczbę dni roboczych, dla każdego, w cenach 34,60 zł za dzień w strefie A i 26,80 zł za dzień w strefie B.

Radni miejscy PiS o podwyżce

Podwyżkom cen w SPP już sprzeciwiają się radni miejscy PiS.

- To temat, który będzie przedmiotem obrad jednej z najbliższych sesji Rady Miasta. My również będziemy go komentować przez najbliższe miesiące oraz dementować fake newsy miasta w tej sprawie. Bo proponowane zmiany stawek w SPP są złe - mówi Marcin Pawlicki, szef klubu radnych PiS w Radzie Miasta Szczecin. - Prezydent Szczecina twierdzi, że będą one wprowadzane przy jednoczesnej budowie parkingowców. Ale te dwie sprawy nie są ze sobą powiązane. Prezydent dorabia ideologię do tego, co i tak musi się wydarzyć, czyli budowy parkingowców. Ale to projekty sprzed lat, które bardzo wolno się toczą. 

- Nie zgadzamy się na zabieranie pieniędzy mieszkańcom Szczecina - dodał radny Dariusz Matecki. - Podwyżki powinny rozpocząć się od konsultacji społecznych, ludzie powinni się w tej sprawie wypowiedzieć. Tymczasem odbyło się jedno spotkanie on - line w tej sprawie. Do konsultacji nie zostały zaproszone Rady Osiedli w których mieści się SPP. Wzrosnąć mają mandaty za brak biletu parkingowego. Teraz wynosi on 30 złotych, jeżeli zostanie zapłacony w ciągu siedmiu dni i 50 zł jeżeli kara zostanie uiszczona w dalszym okresie czasu. A te opłaty mają wzrosnąć trzy, cztery razy. Poza tym w szczecińskich parkomatach nie można płacić np. kartą lub telefonem. A takie możliwości są m.in. w Rzeszowie i Międzyzdrojach. 

(dar)

Fot. Dariusz Gorajski

Na zdjęciu: Podwyżki powinny rozpocząć się od konsultacji społecznych, ludzie powinni się w tej sprawie wypowiedzieć. Tymczasem odbyło się jedno spotkanie on - line w tej sprawie - powiedział radny Dariusz Matecki.

REKLAMA

Komentarze

rf
2020-08-06 20:55:32
a co nato andrzejek po zaocznej filozofii co najpierw pisal eurownioski dla bibliotek w gminach wiejskich a pozniej jako ziec dzialacza kosciolowego zostal dyrektorem w urzedzie ?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Jakub
2020-08-06 17:45:22
To początek podwyżek za blachosmrody.Jeździć trzeba rowerami
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Adam
2020-08-06 14:53:24
Widzę, że większość piszących tu osób nie potrafi przeczytać artykułu ze zrozumieniem. Podwyżki w strefie mają być wprowadzone dopiero po wybudowaniu kolei metropolitarnej, po wybudowaniu parkingowców i po konsultacjach społecznych.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
pamiętamy
2020-08-06 14:44:41
Jak PiS rządził w Szczecinie w 2012 roku znacząco rozszerzył i podniósł opłaty w SPP.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Gajos
2020-08-06 14:44:03
Zachęcam kierowców do wnoszenia opłat. Natomiast nie każdy może, nie każdy lubi.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
gardes
2020-08-06 14:40:57
A ja tam chcę żeby nieco podwyższono opłaty za parkowanie, może będzie wtedy większa rotacja na miejscach parkingowych.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
chyba chcą stracić głosy
2020-08-06 14:33:40
Może PiS i Matołecki powinni się zająć procesem przekształcenia wieczystego użytkowania we własność. Parkingi podziemne w Szczecinie ciągle dysponują wolnymi miejscami. Jeśli kogoś nie stać na parking, niech jeździ taksówką.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Ed
2020-08-06 13:02:42
@Ed Nie chciałem użyć słowa "niegospodarnośc", ale tak naprawdę do tego się to sprowadza;) Zgadzam się też z Twoimi wnioskami w stu procentach, myślałem o tym wszystkim dokładnie tak samo.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
mieszkaniec szc
2020-08-06 12:52:18
Miejsc parkingowych w mieście byłoby więcej szczególnie na osiedlach gdyby każdy w swojej okolicy zgłaszał do Straży miejskiej ,spółdzielni lub wspólnot wraki .Każdy narzeka a nikt nic nie robi, w interpelacjach kilku radnych czasem coś zgłosi a tak nic cisza bo SM bez zgłoszenia z własnej woli nie działa ?.Dla ułatwienia link do zgłaszania wraków www.sm.szczecin.pl/dla-mieszkancow/widzisz-wrak-daj-znak , można też przez www.alertszczecin.pl
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
..
2020-08-06 12:11:43
Macie pińcety, czynaste, 14 emerytury, wyprawki, bony itd. STAĆ WAS na samochód, parking,paliwo .A jak was nie stać to nie kupujcie samochodu,motoru,hulajnogi,srajfona i wielu innych zbędnych w życiu doczesnym rzeczy;-)troll
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@Ed
2020-08-06 12:01:03
Nie wiem czy określenie przeinwestowali jest adekwatne.Bardziej wygląda na to że budżet przecieka i szukają kasy na normalne funkcjonowanie.To jest ustawianie priorytetów.Przecież ta ekologiczna ściema z łąkami zamiast trawników ma za zadanie zmniejszenie kosztów tak samo zakaz grabienia liści i zgarniania śniegu.Chodniki nie są remontowane,sprzątanie ulic też wygląda słabo.Miasto jest źle zarządzane zdalnie i nie zdalnie.I to wychodzi w każdej sytuacji gdy weźmie się pod lupę konkretne zadanie.Magistrat jest pełen ludzi ale myślenia i organizacji brakuje.Nie zawsze też mogą liczyć na to że ci z Denkmala wyzbierają im 28 worków liści i znajdują płyty nagrobne po 90 latach.Krzystek źle dobrał sobie koalicjantów i pewnie z nimi teraz dryfuje a nie zarządza. Liczyli na przesilenie rządowe i inne wyniki wyborów.Teraz zrobił się klops
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
rada
2020-08-06 11:21:57
Matecki wypad do lasu (państwowego)
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Wrzeciono
2020-08-06 11:18:50
Jak tam mini ster gospodarki morskiej?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Ed
2020-08-06 11:18:16
Uważam, że zwolennicy podwyżek to trolle Krzystka i jego gamoni z UM. W przeciwnym razie, Szczecin faktycznie zasługiwałby na miano "stanu umysłu". Przecież tylko thebil może byc zwolennikiem podnoszenia kosztów życia w mieście, w którym żyje. Pamiętajmy, że w tym konkretnym przypadku nie chodzi o miejsca do parkowania, czy rotację. Ludzie i tak gdzieś muszą parkować. Chodzi tu tylko o nieudolne gospodarowanie miejskimi finansami. Krzystek ze swoimi gamoniami zwyczajnie przeinwestowali, a teraz będą gasić pożar naszymi pieniędzmi. Niestety, drenując kieszenie mieszkańcom, Szczecin zawsze będzie nędzny.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
fido
2020-08-06 11:15:07
Popieram podwyższenie opłat. W mieście nie ma już gdzie zaparkować w centrum.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
cov
2020-08-06 10:09:49
Podwyżka cen za parkowanie jest konieczna kto wysiada z samochodu - duży ,duży brzuch a potem cała reszta i co przesiada się na leżak .Brawo spaślaczki.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Małkowskiego
2020-08-06 09:52:13
Jeżeli spojrzy sie na plan miasta to prawie 1/3 wolnej powierzchni w centrum znajduje się na wewnętrznych placach i podwórkach miejskich kwartałów. Po co dawać jakieś abonamenty lokalne, można te powierzchnie wykorzystać na parkingi dla mieszkańców, trzeba tylko powierzchnie wytyczyć i zabezpieczyć pola parkingowe, zapewnić wjazd tylko dla mieszkańców. Tak jest np. w Niemczech czy Francji. Bywa, że potem na podwórzach powstają lokalne parkingi podziemne. To że na podwórzach sa takie miejsca widać po tabliczkach NIE PARKOWAĆ wiszących na bramach i wolne pola przed kamienicami wieczorem. Warunkiem Miasta dającemu zgodę na generalny remont kamienic śródmiejskich powinno być tworzenia stanowisk garażowych w piwnicach, to standard na zachodzie. Jedno pole to powierzchnia 1 pokoju w domu. Wynajęcie tego pola za 400 zł miesięcznie to stały dochód dla właściciela. To wszystko to są rozwiązania dla miasta bezkosztowe nie wymuszające notorycznego zwiększania opłat. UWAGA!!! NIE DAJMY SIE WPUSZCZAĆ W MALINY RADNI POPRZEDNIEJ VIIi KADENCJI JUŻ UCHWALILI POWIEKSZENIE STREFY PARKOWANIA I ZMIANĘ OPŁAT. Więc jakie konsultacje chce miasto robić.?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
no to 7 € za godzine
2020-08-06 09:43:13
i po kłopocie - problem braku miejsc rozwiązany i tylko bardzo chce by rzad zmienił tak przepisy podatkowe by wprowadzono limit km na prywatne cele służbowym autem (np 400 km rocznie) i do tego by opłat parkingowych nie można było wrzucać do kosztów uzyskania przychodu - takie zasady obowiązują w wiodących ekonomicznie państwach Europy Zachodniej.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
pieszo
2020-08-06 09:32:50
Czterokrotne podwyżki sobota i niedziela w pobliżu miejsce Arkonka, Głębokie , Wały Chrobrego,Łasztownia ,Jasne Błonia
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Kierowca
2020-08-06 09:32:40
Najbardziej narzekają biedacy w wypasionych furach BO IM ZA DROGO Stać na auto to musi stać na jego utrzymanie Ślizgaczy nie brakuje oglądając gdzie próbują zaparkować nie chcąc zapłacić Cała strefa to jedna fikcja za sprawą bzdurnych przepisów które niestety nie ułatwiają Radnym określenie jak ma ona funkcjonować.W/g mnie wzorem innych rozwiniętych krajów strefa to ma mieć swoim zasięgiem całe ulice niezależnie czy tam wolno czy nie zaparkować.Co do cen?Niestety nasi radni jak również włodarze boją sie podnieść ceny W niektórych miastach w kraju podniesiono drastycznie czy sie komu podoba czy nie i ludzie musieli taką sytuację zaakceptować.Dlatego happening na Placu Orła Białego w wydaniu radnych PIS-u w świetle kamer to tylko polityka do niczego zmierzająca.Potrzeba radykalnych ruchów w sprawie spp czy sie komuś podoba czy nie.Przede wszystkim zmienić bzdurne przepisy i resztę uporządkować.Polecam sprawdzić jak to się odbywa w Oslo
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Ela
2020-08-06 09:31:20
Niech platforma sama podwyższa sobie pod swoimi domami. Od mieszkańców wara!
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Dawid
2020-08-06 09:21:28
Miasto potrzebuje pieniędzy na nowe inwestycje, więc taką podwyżkę chętnie zaakceptuję o ile będzie ona w rozsądnej wysokości. Szczecin musi się rozwijać.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Mieszkaniec
2020-08-06 09:04:31
Mieszkam w centrum i z kim nie rozmawiam to jest przeciwny podwyższeniem opłat. Niech sobie radni platformy i krzystka podwyższają pod domami. Wara od nas.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Rob
2020-08-06 09:02:40
Podwyżki jedynie nabiją kasę spółce miejskiej. Nie spowodują poprawy.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Alicja
2020-08-06 08:09:59
Jaka rotacja? Pracuję w centrum i parkuje auto w strefie A na 8 godzin. Nawet jak będę musiała i 31 zł zapłacić dziennie to i tak to uczynię. Jednak mam lepszy pomysł. Ode mnie do pracy taxi kosztuje 15 zł, czyli spokojnie mogę dać zarobić taksówkarzom a miasto olać, na to samo wyjdzie. Rotacji nie ma ponieważ mieszkańcy przy danej ulicy parkują za pół darmo, bo mają zniżki i niestety to oni głownie zajmują większość miejsc w strefie bo mają praktycznie za darmo. To jest absurd. Zrozumiałabym ta ulgę pod warunkiem, że dany mieszkaniec ma udział do którejś setnej w ulicy ale takiej promocji dla mieszkańców to nie rozumiem. Zrobili już taki park and ride na wygwizdowiu. Szmal wywalony w błoto. Przejeżdżam czasami tam i stoi po kilka aut jedynie. Poza tyk komunikacja miejska w Szczecinie to porażka. Zacznij panie Krzystek jeździć komunikacja miejską to pogadamy. Brak klimy podczas upałów, ale najlepsze jest włączanie ogrzewania w tramwajach podczas gdy na zewnątrz jest 30 stopni, to jest hit w szczecińskich tramwajach.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Antoni
2020-08-06 08:06:13
Cieszę się że nasi radni wreszcie zdecydowali się na podniesienie opłat za parkowanie w strefie. Będzie można spokojnie zaparkować i nie trzeba będzie jeździć w kółko po wszystkich uliczkach żeby znaleźć wolne miejsce. Brawo za słuszną decyzję.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
wert
2020-08-06 07:53:35
Nie mogę patrzeć na wodogłowca. Koronawirus poczynił w jego mózgu jeszcze większe spustoszenie.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Teresa
2020-08-06 07:30:47
Przypominam, że radni PiS w 2012 roku znacznie rozszerzyli obszar SPP i drastycznie podnieśli opłaty za parkowanie w niej. Więc bez hipokryzji proszę.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
hektor
2020-08-06 07:15:24
Zdecydowanie popieram podwyżki w strefie. Potrzebna jest rotacja pojazdów, bo już nie ma gdzie parkować.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Ola
2020-08-06 00:50:58
Mędrzec zwariował i trzeba postawić domek na placyku Adamowicza
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Do wszystkich....
2020-08-05 23:52:22
Marudzicie, miasto ma rację. Trzeba wreszcie skończyć z nawykiem, że wszędzie trzeba podjechać własnym autem. W mieście poruszać się należy komunikacją miejską (autobusy i tramwaje) , a nie w każde miejsce własny tyłek wozić samochodem. W centralnych punktach miasta bardzo trudno znaleźć choć na pół godziny, wolne miejsce do parkowania, aby załatwić sprawę, bo mnóstwo kierowców wykupiło abonamenty za grosze. Taki przywilej wykupienia abonamentu powinni mieć tylko mieszkający w centrum i to w miejscu zamieszkania oraz jego pobliżu, a nie w całym mieście. Dodatkowym problemem, na co na razie miasto jeszcze nie zwróciło uwagi, jest za duży ruch samochodów nauki jazdy w centralnych, newralgicznych, a często reprezentacyjnych miejscach miasta. Mnóstwo samochodów nauki jazdy krąży bez przerwy po Wałach Chrobrego i centrum miasta w godzinach szczytu. Tak być nie powinno. Szkółki samochodowe, wzorem lat ubiegłych, powinny posiadać własne pola manewrowe do nauki jazdy, a dopiero pod koniec nauki, gdy opanują podstawowe czynności kierowania pojazdem, powinny mieć prawo kilkunastogodzinnego wyjazdu na ulicę. Dzisiaj, wyłącznie na ulicach się uczą, nawet podstaw. To jest zagrożenie. Wiem co piszę, bo instruktor nauki nauki, z uczniem, rozwalił mi drzwi zaparkowanego prawidłowo samochodu.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Księgowa
2020-08-05 22:21:22
Niech płacą ci co głosowali na Krzystka i komuchów,przecież to łatwo sprawdzić bo się tym chwalą że głosowali na najlepszych
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Kamila
2020-08-05 22:10:03
Płacić i płacić,podwyżki za podwyżką.Tak się nie da zarządzać miastem.Zmniejszcie biurokrację i usprawnijcie zarządzanie.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
skoro głosowaliście na Krzystka
2020-08-05 21:58:19
to teraz płaćcie - następnym razem będziecie mądrzejsi (albo i nie sądząc po ostatnich 30 latach).
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Bez paniki
2020-08-05 21:54:16
Przecież jest jasno powiedziane że podwyżka, będzie dopiero gdy powstanie kolej metropolitarna i będą wybudowane wszystkie parkingowce.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
to już nie jest śmieszne
2020-08-05 19:14:07
budowa parkingowców to stałe kłamstwo towarzyszące każdej podwyżce opłat i każdemu powiększeniu strefy. Może pora na rzetelną kontrolę i odpowiedź na pytanie: ile kasy uzyskano ze strefy i ile z tego wyprowadzono na inne cele niż budowa owych parkingowców.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Grześ
2020-08-05 18:32:52
Nie ma co narzekać , skoro głosuję się na przedstawicieli PO. Tak głosujesz no to płać. Powinni podwyżki opłacać głosujący na PO.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Kk
2020-08-05 17:36:33
A kto powiedział że nie można płacić komórką są dwie aplikacje MoBilet i SkyCesh w których jest opcja płacenia telefonem to proszę nie mówić że nie ma takiej opcji bo jest i naprawdę niech Pan redaktor się upewni a później pisze ze czegoś nie ma Miłego Dnia
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Antoni z szafy
2020-08-05 17:19:28
Tylko głupiec nie zmienia poglądów, więc je ludzie zmieniają bo cały czas się uczą i mądrzeją. Matecki i sp. mają rację. Szczecin jest w Polsce rekordzistą w wpływów kasy z spp. Jest drugim pod względem powierzchni miastem w RP, jest drugim pod względem powierzchni strefy płatnego parkowania. I jeszcze im mało. Czy SPP zbudował jakiś parking w ostatnich latach. Nie pamiętam. A pamiętam, że na potęgę likwidował miejsca parkingowe. Ok 800 w ostatnich latach. Kasę marnotrawili, a jak i na premie nie starczało to np. sprzedali budynek przy Niepodległości - ten z konsulatami. Sprawa dalej nie wyjaśniona. Ktoś kupił za grosze i dalej wynajmuje powierzchnię Skandynawom. A teraz cov czy parkometry ktoś dezynfekuje. Są brudne, zaplute, czy sanepid ich czystość kontroluje. Przecież to roznosiciele zarazy. W pobliżu parkometrów w bramach czają się pracownicy zamiast zabrać się do ich dezynfekcji.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Lusia
2020-08-05 17:13:06
Niby konsultacje a tak naprawdę bezpartyjni z PO i tak przegłosują wszystko co im urzędnicy podsuną nie licząc nikim i niczym. Chodzi tylko i wyłącznie o maksimum kasy że strefy płatnego parkowania. Jedna wielka ściema!
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Pytanie
2020-08-05 17:07:01
A jaki będzie koszt powiększenia strefy. Bedą musieli kupić nowe automaty do sprzedaży opłat i zwiększyć ilość pracowników sprawdzających te opłaty. Jakoś nigdzie o tym nie słychać...
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
...
2020-08-05 17:04:37
na 400 tys mieszkancow 300 tys samochodow, do tego kilkadziesiad tys przyjezdni- zpy,zst,zpl,zgy i inni. i tranzyt przez centrum z Polic i granicy i sie każdy dziwi że nie ma gdzie parkować ...
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
....
2020-08-05 17:03:13
Jak kogoś stać na samochód to i powinno stać na parking.Posiadanie samochodu ,helikoptera,samolotu czy jachtu nie jest obowiązkowe.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Troll lesny
2020-08-05 16:46:34
Odciaganie uwagi od innych problemow?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
itd
2020-08-05 16:42:41
Prosimy o informacje czy pan Krzystek sladem ''teczowego''Rafala z warszawki finansuje sodomitow i innych lewackich bojówkarzy z podadkow mieszkancow naszego pięknego grodu,
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Katarzyna
2020-08-05 15:51:30
Najbardziej niezrozumiała jest chęć poszerzenia strefy do Bohaterów Warszawy. Tej okolicy nie ma biur, dużych sklepów, praktycznie sama zabudowa mieszkaniowa. Po co tu strefa? Tylko po to by ściągać kasę od mieszkańców. Rotacji i tak nie będzie każdy gdzieś samochód musi zaparkować jak wróci do domu. Na 100% ta część miasta wystawi rządzącym ocenę w kolejnych wyborach!
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
rychu
2020-08-05 15:36:59
same podwyżki, a co w zamian... tylko żyłują zwykłych ludzi
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Hipokryci !!!
2020-08-05 15:22:54
W 2012 cały pis głosował za podwyżkami w SPP. Krótka pamięć?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
zizi
2020-08-05 14:55:33
Niech wpierw wybudują obiecywane parkingowce za pieniądze, które zbierają od ponad 20 lat ze strefy i usprawnią komunikacje miejską. To jest plan skoku na kasę kierowców ( uzupełnianie ubytku dochodów w budżecie miasta) i nic więcej a tym bardziej zwiększanie niby rotacji.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
pisiorki pamiętacie to głosowanie?
2020-08-05 14:54:43
1. Balicka, SDP, Za 3. Biernat, PiS, Za 6. DuklanowskiM., PiS, Za 7. DuklanowskiL., PiS, Za 8. Dzikowski, SDP, Za 9. Grodzki, PO, Przeciw 10. Herczyńska, PO, Za 11. Hinc, PiS, Za 12. Jacyna-Witt, RN, Przeciw 13. Jania, PiS, Za 14. Jerzyk, SLD, Za 15. Kęsik, SLD, Za 17. Kozłowski, SLD, Wstrzymał się 19. Liktoras, SDP, Za 20. Lemm, PO, Przeciw 21. Marchewka, PO, Przeciw 22. Napieralski, SLD, Za 24. Pańka, PO, Przeciw 27. Stopyra, RN, Za 28. Szałabawka, PiS, Za 29. Tyszler, PO, Przeciw 30. Wijas, SLD, Przeciw 31. Zielińska, PO, Przeciw
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Sara
2020-08-05 14:44:24
Hipokryci z PIS!
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
alcia
2020-08-05 14:41:17
Przecież właśnie trwają konsultacje społeczne panie Matecki i każdy mieszkaniec ma szansę się wypowiedzieć w tej sprawie. Czy ten człowiek jest nieprzytomny?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
ciekawe
2020-08-05 14:34:00
a pisowcy to już zapomnieli jak w 2012 roku głosowali za uchwałą Nr XX/564/12 Rady Miasta Szczecin w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania, opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych Miasta Szczecin oraz sposobu ich pobierania. Podwyższono wtedy znacząco opłaty oraz zwiększono obszar strefy.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Dariusz Gładun
2020-08-05 14:27:17
Wierutna bzdura, że podwyżka cen spowoduje jakąś tam rotację. Wpływ jeśli będzie to tylko marginalny. Jedynym prawdziwym celem jest wyciąganie coraz więcej pieniędzy od mieszkańców. Podwyżki różnego rodzaju serwują nam praktycznie co chwilę. Rozbudowa komunikacji miejskiej i zwiększenie liczby miejsc poza strefą przyniesie o wiele lepsze efekty w zmniejszaniu natężenia ruchu. Ludzie i tak gdzieś parkować muszą. Nie każdy ma dobre połączenie tramwajem albo autobusem. Jak ktoś ma wybór jechać piętnaście lub 20 minut autem albo blisko godzinę autobusem, to się nie dziwię, że wybiera to pierwsze. Argument o rotacji to zwykła propaganda usprawiedliwiająca dojenie kierowców.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
@Paweł
2020-08-05 14:17:10
Sądzisz, że podnoszenie kosztów parkowania, wpłynie na powstanie nowych miejsc parkingowych?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Klara
2020-08-05 14:09:04
Ale czy ktoś zmusza ludzi do parkowania w strefie? Można zostawić auto poza strefą i dojechać na miejsce tramwajem lub autobusem.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
p. Matecki
2020-08-05 14:08:31
do lasu
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Kierowca
2020-08-05 14:08:31
Podwyżka jest konieczna. Nie da się już parkować w tym mieście. To jest jedyna droga do zwiększenia rotacji miejsc parkingowych. To co robią radni PIS jest czystym populizmem.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
A propos
2020-08-05 14:05:06
Jednak przebyty koronawirus zostawia trwałe ślady w mózgu
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Paweł
2020-08-05 13:58:18
Podwyżka cen jest niezbędna, bo nie ma już gdzie parkować. Praktycznie nie można znaleźć wolnego miejsca. Podwyżka opłat zapewni większą rotację.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
niech nie chrzanią
2020-08-05 13:54:32
To radni PiS we wcześniejszych kadencjach głosowali za rozszerzeniem SPP i podwyższeniem cen za parkowanie.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Tylko zalogowani użytkownicy mają możliwość komentowania
Zaloguj się Zarejestruj
REKLAMA
REKLAMA