Zaloguj    Zarejestruj
Środa, 05 listopada 2025 r. 
REKLAMA

Tir w rowie na drodze krajowej nr 10. Ruch wahadłowy

Data publikacji: 03 stycznia 2021 r. 21:16
Ostatnia aktualizacja: 04 stycznia 2021 r. 09:50
Tir w rowie na drodze krajowej nr 10. Ruch wahadłowy
Fot. Stoją!Stargard  

Na drodze krajowej nr 10, niedaleko stacji PKN Orlen, doszło do poważnie wyglądającej kolizji. Tir wylądował tam w rowie. Jak informuje stargardzka policja, kierujący ciągnikiem siodłowym z naczepą stracił panowanie nad pojazdem.

REKLAMA

- W wyniku tego zjechał na przeciwległy pas ruchu, a następnie wpadł do rowu - informuje Justyna Siwarska Powiatowej Komendy Policji w Stargardzie. - Mężczyzna był trzeźwy, nie doznał poważniejszych obrażeń. Zdarzenie zostało zakwalifikowane jako kolizja. Ruch odbywa się wahadłowo.
(w)

REKLAMA

Komentarze

czytelnik
2021-01-04 09:45:12
"Na drodze krajowej nr 10, niedaleko stacji PKN Orlen ..." - to brzmi mniej więcej tak, jak "w Warszawie obok kiosku Ruch-u", chyba należałoby w artykule wskazać jakąś dokładniejszą lokalizację zdarzenia, np. w jakiej miejscowości albo na jakim odcinku drogi krajowej nr 10 doszło do kolizji.
@Stach
2021-01-04 09:11:38
S2 i A2 do Warszawy nie jest bliżej a jedynie drożej. Szybciej może być jak sie dyspinuje samochodem jadącym bez problemu 170-180/godz. A2 to droga pomyłka. Jeden pas całkowicie zajęty przez tiry porusza sie 90/godz a na drugi nie da się wbić jak się ma tylko samochód a nie rakietę kosmiczną. Do tego nieustajacy korek na wysokosci Poznania i bramki z oplatami co 30 km. S10 jest niezbędna
Stach
2021-01-04 04:22:29
S10 aby tylko dojechać do Warszawy jest dla Szczecina zbędna bo blizej i szybciej jest jadac trasa S3 i A2 niz przex s10 chyba ze ktos chce jechać do Putinowego Kaliningradu ale i tam moze jechac przez S6
Warszawka
2021-01-04 04:03:03
Przecież do Warszawki ze Szczecina szybciej dojedziesz prxez s3 i a2 niz jadac s10 gdyby nawet była wybudowana
Ronert
2021-01-03 21:25:25
To tylko jeden z wielu przypadków tej bardzo istotnej, przeciążonej, wąskiej, krętej drogi pełnej ciągników siodłowych. To powinien być bezwzględny priorytet dla regionu aby 10 dostosować do parametrów 4 pasmowej drogi ekspresowej. To przecież najkrótsze połączenie aglomeracji szczecińskiej z Warszawą. Oczywiście nie decydują realia gospodarcze i bezpieczeństwo ruchu, a nonsensowne decyzje polityczne, stąd buduje się nieistotną dla regionu S11 tylko po to by mieszkańcy wielkopolski mogli latem do Kołobrzegu dojechać.
Tylko zalogowani użytkownicy mają możliwość komentowania
Zaloguj się Zarejestruj
REKLAMA
REKLAMA