Sobota, 23 listopada 2024 r.  .
REKLAMA

Utrudnienia na przebudowywanym skrzyżowaniu

Data publikacji: 03 kwietnia 2017 r. 16:43
Ostatnia aktualizacja: 09 lipca 2019 r. 11:32
Utrudnienia na przebudowywanym skrzyżowaniu
 

W związku z rozpoczęciem kolejnego etapu prac związanych z przebudową skrzyżowania ulic Struga/Gryfińska/Hangarowa w Szczecinie w poniedziałek w godzinach popołudniowych trzeba liczyć się z dodatkowymi utrudnieniami - informuje Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie. 

 Po godzinie 18.00 rozpocznie się bowiem wymiana nawierzchni na wewnętrznej części nitki wyjazdowej. Dla ruchu pozostawione zostaną dwa pasy jezdni. - Jednak ze względu na prowadzone prace prosimy o szczególną uwagę. Roboty prowadzone będą w godzinach 18:00- 6:00 o będą trwały około 4 dni. To już końcowy etap prac przy tym skrzyżowaniu - zapowiada Hanna Pieczyńska, rzecznik prasowy ZDiTM. (k)

Fot. Dariusz GORAJSKI

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

re: Honorat
2017-04-04 10:29:32
A co mówią lekarze?
Shreku z bagna...
2017-04-03 22:39:19
No i powiedz mi, co ci da bezkolizyjna Gryfińska oraz inne, jak cały ten sznur samochodów zatrzyma się gdzieś na wjeździe do centrum? Wydamy grube miliony, czego efektem będzie przejazd szybciej tylko na pewnym odcinku, a kierowcy i tak utkną w większym korku na światłach, które nie ogarną takiej liczby samochodów jednocześnie.. Może więc lepiej, że są światła w kilku miejscach, przynajmniej samochody wpuszczane są stopniowo. Tutaj masz akurat proste zasady fizyki. Jak za mocno odkręcisz kurek, to jak będziesz miał na końcu wąską rurę, to i tak nie przejdzie więcej wody.
Shrek z bagna
2017-04-03 21:15:01
Dlaczego mam wrażenie, że podejmowanie decyzji w sprawach komunikacyjnych przez "nasze" lokalne władze jest robione bez żadnej koncepcji czego efektem są inwestycje które pochłaniają kolejne miliony a w sumie nic nie wnoszą? ULICE: Główna oś wjazdowa do miasta czyli Struga - Hangarowa - Gdańska powinny być planowane jako droga bezkolizyjna! I logiczne byłoby przy kolejnych remontach tak dysponować naszymi pieniędzmi, żeby taki cel osiągnąć - brakuje w sumie 2 skrzyżowań (z Dąbską i właśnie z Gryfińską), żeby ten cel osiągnąć. Przepraszam jeszcze kładka na Gdańskiej na wysokości elektrowni. A tu pchamy się remont, gdzie w efekcie będziemy mieli skrzyżowanie ze światłami. TRAMWAJ i PARKING P+R: Po co było wydawać tyle kasy w piękną pętlę na Basenie Górniczym, wiedząc że w sumie będą tam docierać 2,3 linie autobusowe z Dąbia (a przynajmniej powinny)? Za chwilę będzie to martwe miejsce. Po co teraz buduje się parkingi i pętle na Turkusowej - skoro linia tramwajowa ma być przedłużona? Nie lepiej zaplanować od razu, że to będzie np Kijewo i od razu tam wybudować parkingi P+R. A może starą dobrą zasadą przyjrzeć się temu co się dzieje i gdzie na dziko już parkują setki samochodów i wybudować ogromy parking P+R w rejonie ZUS-u to przy przystanku Jaśminowa w Zdrojach i tam też powinno ulokować się pętlę autobusów - skąd pasażerowie przesiedliby się na linie do Dąbia, do Zdunowa, do Podjuch itd... KOLEJ METROPOLITARNA: Ogromana szkoda, że przy pociągach (kolej metropolitarna) nic się nie dzieje - a naprawdę jak spojrzy się na mapę naszego miasta - to laik powie, że Szczecin ma ogromny potencjał w tym zakresie. Każdy też wie, że dopiero sprawna kolej uzupełniona komunikacją tramwajowo-autobusową jest w stanie spowodować przesiadkę z aut do komunikacji. ROWER: I na koniec dlaczego nie ma prawdziwej "rowerostrady" Prawobrzeże - Lewobrzeże. To też spowodowałoby zmniejszenie ruchu samochodowego, już o ekologii i innych zaletach nie wspominając. Dlaczego remontując ulicę Floriana Krygiera dawną Autostradę Poznańską nikt nie wpadł na dorobienie rónolegle ścieżki rowerowej - to prawie zbrodnia? Dlaczego?
Honorat
2017-04-03 18:51:26
Nic dziwnego, że są utrudnienia, bo nie ma skrzyżowania Struga/Gryfińska/Hangarowa. Nie można przebudować coś, czego nie ma. Trzymając się geometrii przy omawianiu tych ulic możemy mówić nie o skrzyżowaniu ale o trójkącie, trójkącie rozwartokątnym, gdzie ulica Gryfińska stanowi bok(podstawę) A-B, ul. Hangarowa - bok C-B a ul. Struga - bok C-A. Ulica Struga z ul. Gryfińską tworzą kąt rozwarty. Wg mieszkańców Prawobrzeża ten trójkąt to jest szczeciński Trójkąt Bermudzki, w którym ginie znajomość topografii miejskiej, jaką dysponują pracownicy ZDiTM, przekazując takie komunikaty do prasy.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA