Kołobrzeska Komunikacja Miejska obsługująca strefy płatnego parkowania podsumowała ubiegły rok. Okazuje się, że przez 12 miesięcy sprzedano 900 tys. biletów parkingowych i blisko 6 tys. kart abonamentowych.
W sumie spółka pozyskała dzięki temu 5,5 mln zł. Najpopularniejszym parkingiem okazał się ten zlokalizowany przy hali sportowej Milenium. Tam samochody stawiane były 85 tys. razy. Dużą popularnością cieszył się także parking przy amfiteatrze, gdzie parkomaty wydały 17,5 tys. biletów. Najmniejszy ruch odnotował parking przy ul. Kasprowicza, ale wynikało to z ograniczonego dostępu do niego spowodowanego remontem pobliskiej ulicy Zdrojowej.
Nie wszyscy chcieli płacić za postój w wyznaczonych strefach. Ci, których namierzyli kontrolerzy, znaleźli za wycieraczkami swoich samochodów informację o konieczności wniesienia opłaty dodatkowej. W strefie uzdrowiskowej miasta wezwania takie znalazło 8319 kierowców.©℗
(pw)