Z początkiem minionego weekendu dla ruchu pieszych zamknięte zostały ostatnie z dojść i zejść likwidowanego tunelu pod jezdnią i torowiskiem dla tramwajów w al. Wyzwolenia w Szczecinie. I natychmiast robotnicy rozpoczęli prace przy rozbiórce i zasypywaniu części środkowej przejścia z przystanku w kierunku pl. Rodła i Bramy Portowej.
Ja tam nie będę tęsknił. W nocy strach było tam wejść, a smród jak w publicznej toalecie.
masakra
2016-11-08 12:09:31
"Oni" walczą z poprzednim ustrojem. Jeszcze niech zlikwidują kładkę przy Katedrze i zrobią przejście dla pieszych (było jeszcze w latach 70-tych uw.) ze światłami... Kładki nad Wilczą nie zlikwidują, bo to juz "oni" pobudowali.
Szczecinianka
2016-11-08 11:57:11
Moim zdaniem to nieporozumienie. Na całym świecie buduje się bezpieczne przejścia pod ulicami a u nas się je likwiduje ( jedyne w mieście ! )
Niestety ale nie wszystkie pomysły naszych włodarzy są przemyślane i celne.
swistak
2016-11-08 07:25:23
Bezmozgowie wladz miasta siega granic, ale pewnie jeszcze wiele napsuja zanim wyleca...
ckm
2016-11-07 20:52:46
to jest biznes: 1,61 mln za zasypanie.
Wojtek
2016-11-07 19:45:24
Jestem ciekaw ile będzie wypadków z udziałem pieszych
Ja
2016-11-07 19:21:57
Głupota i brak słów dla gamonia projektanta jak można przejście dla pieszych narysować zaraz za zakrętem no gratulacje. Przejście powinno być narysowane jakieś kilka metrów dalej aby samochody mogły zjechać ze skrzyżowania i nie blokować jadących dalej prosto.
O
2016-11-07 19:00:10
Powrót do średniowiecza komunikacyjnego..
Szczecinianin
2016-11-07 17:43:40
Głupota i marnotrastwo Włodarzy tego miasta nie ma granic !!!!!!!!!!!!
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.