Do finału regat wielkich żaglowców coraz bliżej- już niespełna sto dni. W Szczecinie jest ich coraz więcej, choć na razie tylko na reklamach wydarzenia. Ostatnio pojawiły się na... budynku Centrum Informacji Turystycznej, czyli "szklanej pułapce" na pl. Żołnierza Polskiego.
(mag)
REKLAMA
REKLAMA
Komentarze
niklot
2017-04-30 13:43:53
Nie można tego szkaradztwa rozebrać i postawić coś w miarę ładnego. Ten miejski architekt to tylko oszpeca moje miasto. Taką szklarnię niech postawi u siebie w ogródku.
gryf
2017-04-30 08:27:56
Kampania reklamowa tego ważnego dla Szczecina wydarzenia - The Tall Ship Races powinna być ogólnopolska - w miejscach gdzie nie ma przyjezdnych i turystów nie warto jej reklamować. Plakaty powinny być w takich miejscach jak dworce, lotniska, hotele - w telewizji ogólopolskiej, w radiu. To inwestycja dla miasta, liczni przyjezdni z kraju i zagranicy zostawią tu pieniądze, a tylko zakrojona kampania poza miastem do tego się przyczyni...
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.