Sobota, 23 listopada 2024 r.  .
REKLAMA

ZDiTM wprowadza możliwość przesunięcia ważności biletów okresowych

Data publikacji: 30 marca 2020 r. 18:26
Ostatnia aktualizacja: 11 kwietnia 2020 r. 18:17
ZDiTM wprowadza możliwość przesunięcia ważności biletów okresowych
 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pasażerów wprowadzamy przesunięcie terminu ważności biletów okresowych - mówi Hanna Pieczyńska, rzecznik prasowy Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie. - Wystarczy wypełnić odpowiedni wniosek i wysłać go e-mailem do ZDiTM - dodaje Pieczyńska.

Rozwiązanie, które wprowadza ZDiTM dotyczy pasażerów, którzy z uwagi na epidemię koronawirusa nie korzystają z komunikacji miejskiej, a posiadają ważne bilety okresowe.

Co należy zrobić? Wystarczy pobrać odpowiedni formularz ze strony www.zditm.szczecin.pl i odesłać go na adres bilet@zditm.szczecin.pl. 

Zasady skorzystania z przedłużonego terminu ważności zawieszonego biletu okresowego:

  • Wypełnione formularze można składać wyłącznie drogą elektroniczną.
  • Należy pobrać formularz na stronie zditm.szczecin.pl i odesłać na adres bilet@zditm.szczecin.pl.
  • Możliwość dotyczy biletów okresowych 3,4,5,-miesięcznych.
  • Decyduje termin zakupu biletu, nie później niż 11 marca 2020r.
  • Zawieszony termin ważności biletu musi być dłuższy niż połowa okresu ważności biletu.
  • Termin zawieszenia biletu liczony będzie od dnia wpłynięcia formularza lub od dnia wskazanego w dokumencie, ale nie wcześniej niż data jego wypłynięcia.
  • W przypadku uczniów i studentów zawieszenie biletu będzie liczone od 12 marca 2020r.
  • Bilet można zawiesić tylko raz.
  • Zawieszony bilet będzie można wykorzystać w późniejszym terminie, ale nie później niż do końca 2020r.

UWAGA! Przedłużenia okresu ważności zawieszonego biletu będzie można dokonać przy zakupie nowego biletu okresowego. W przypadku zakupu biletów elektronicznych (smartfon, SKA) należy o tym fakcie poinformować ZDiTM na wskazany powyżej adres mailowy. W przypadku klientów korzystających z biletów okresowych papierowych należy zgłosić się osobiście do Biura Obsługi Klienta – Kasa Główna, ul. Klonowica 5 Szczecin.

ZDiTM poinformował również, że nie wyklucza wydłużenia terminu zawieszenie biletu okresowego. Spółka - czytamy w komunikacie - będzie podejmować decyzje na bieżąco, adekwatnie do sytuacji.

Pełen regulamin przedłużenia biletu okresowego dostępny jest na stronie www.zditm.szczecin.pl.

(ip)

Fot. Ryszard Pakieser (archiwum)

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

Bilet z 12 marca
2020-04-11 18:16:30
Nawiązując do powyższego komentarza. Dlaczego warunkiem jest zakup biletu do 11.03. Bilet kupiony 12 marca, dlaczego nie mogę go zawiesić? Czy redakcja może zapytać rzecznika MZK co z biletami kupionymi po 11.03? Mija miesiąc od zakupu biletu i nie mogę z niego korzystać, a MZK odmawia zawieszenia biletu.
ker
2020-03-31 21:47:01
Pobrałem obydwa formularze, ale są bardzo niezrozumiałe. Jeden dotyczy wyłącznie uczniów/studentów (?). A drugi to już kompletnie nie wiem o co chodzi ... Jakie nowe bilety? Te których jeszcze nie mam? A ten co od 12 marca siedzę w domu i nie korzystam to jaki jest ???
MR
2020-03-31 10:40:10
Czyli jak ktoś ma np sieciówkę na 3 miesiące ważną do maja to jak zgłosi ten wniosek to mu przedłuża do czerwca ale teraz w marcu i kwietniu nie moze juz jezdzic? i wtedy w kweitniu w razie kontroli karta SKA bedzie zawieszona ?bardzo skomplikowane.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA