Zmiany na stargardzkim dworcu. Przez tunel od Szczecińskiej i windami
Zmiany na stargardzkim dworcu. Przez tunel od Szczecińskiej i windami
Data publikacji: 14 kwietnia 2025 r. 17:11
Ostatnia aktualizacja: 15 kwietnia 2025 r. 23:28
Od poniedziałku pasażerowie wchodzą na peron 3 i schodzą z niego przez podziemne przejście. Fot. Wioletta MORDASIEWICZ
Podróżnym zaserwowano zmiany na stargardzkim dworcu kolejowym. Wykonawca przebudowy dworca, firma Trakcja, zamknął tymczasowe dojście przez tory kolejowe na peron nr 3. Co oznacza, że osoby z tej części miasta muszą obejść część dworca i przemieścić się do wejścia od strony ul. Szczecińskiej. Tam udostępniono pasażerom tunel podziemny oraz windy.
REKLAMA
– Wejść do tunelu można tylko od strony ulicy Szczecińskiej – mówi Bartosz Pietrzykowski, rzecznik PKP PLK. – Przejście między ulicami Wyszyńskiego oraz Szczecińską zapewnione jest pod wiaduktem, chodnikiem od strony budynku dworca oraz Zintegrowanego Centrum Przesiadkowego.
Tymczasowo, do końca maja, ma być z ruchu wyłączony chodnik pod wiaduktem od strony ulic Barnima i Bema. Jest to związane z kolejnym etapem prac tj. dokończeniem ciągu pieszo-rowerowego.
Dojście do tunelu pod torami bezpośrednio z ZCP ma być gotowe na przełomie kwietnia i maja br.
Zróbcie w końcu porządek z palaczami na tym dworcu pierwszy raz widzę ze nikt nie reaguje palacze mogą palić gdzie chcą śmierdzi jak w palarni nawet kolega pana z ochrony kolei stoi z nim i pali papierochy na dworcu
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Miriam
2025-04-15 22:48:28
Czy również będzie nowa poczekalnia,restauracje,kasy itp?
Obecne tylko swym wyglądem i funkcjonowaniem odstraszaja pasażerów.
Stojąc na peronie ...oczekując na pociąg nikt nie zadbał by dac schronienie przed wiatrem,deszczem czy mrozem.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Pkp
2025-04-15 18:09:51
5 LAT SERWUJĄ ludziom okopy.Skandal.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
grabarz
2025-04-15 10:09:39
Ten remont-przebudowa wlecze się jak nieboszczyk do grobu.Inwestycje PKP potrafią dołować w każdym wymiarze.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.