Sobota, 30 listopada 2024 r.  .
REKLAMA

Zmiany sanitarne (także) w obsłudze cmentarnej

Data publikacji: 10 listopada 2020 r. 07:49
Ostatnia aktualizacja: 10 listopada 2020 r. 07:49
 Zmiany sanitarne (także) w obsłudze cmentarnej
 

Wydział Usług Cmentarnych ZUK pracuje w częściowej izolacji, czyli bezpośrednich kontaktów z indywidualnymi petentami. Od poniedziałku (9 listopada) wszystkie sprawy związane z pochówkiem, wjazdem na teren nekropolii czy prolongatą opłat za mogiły odbywają się drogą elektroniczną lub przez telefon.

Zmiany w bieżącej obsłudze interesantów szczecińskiego Wydziału Usług Cmentarnych są radykalne.

– Regulowanie opłat prolongacyjnych za miejsca na cmentarzach komunalnych odbywa się tylko zdalnie: przelewami bankowymi na konto podane na stronie: www.cmentarze.szczecin.pl. Zakup biletów na wjazd na teren Cmentarza Centralnego jest możliwy tylko poprzez Mobilną Kartę Miejską. Zakup biletów do pogrzebu tylko przy załatwianiu formalności pogrzebowych za pośrednictwem zakładów pogrzebowych – wylicza Andrzej Kus, rzecznik prasowy miasta ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska. – Wszystkie zgłoszenia dotyczące skarg, zieleni i porządku na cmentarzach należy zgłaszać pocztą elektroniczną, na adres: sekretariat@zuk.szczecin.pl. Lub pisemnie do skrzynki podawczej, na prawym skrzydle bramy głównej największej szczecińskiej nekropolii.

Zakład Usług Komunalnych, administrujący szczecińskimi nekropoliami, zaleca również: w celu uzyskania informacji dotyczących opłat za groby należy korzystać z połączeń telefonicznych pod nr. tel. 91 4857 154; 91 4857170- 74 lub pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@zuk.szczecin.pl”. Zatem osobiście – oczywiście z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarnych – w administracji cmentarza będą obsługiwani wyłącznie przedstawiciele zakładów pogrzebowych oraz kamieniarskich: sprzedaż karnetów oraz wydawanie zezwoleń na pracę.

(an)

Fot. Dariusz Gorajski

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA