Znowu pękają szyny. Pech to pech
[GALERIA]
(akt. 2)
Data publikacji: 29 stycznia 2016 r. 09:27
Ostatnia aktualizacja: 11 kwietnia 2021 r. 15:42
Zespawane szyny na trasie SST
Fot. Mirosław Winconek
Trwa przywracanie komunikacji po zespawaniu pękniętych szyn na trasie SST. Przed godz. 10 przywrócono ruch tramwajów najpierw na prawobrzeże, a później także w kierunku centrum. Obecnie tramwaje linii 2, 7 i 8 zaczęły już jeździć w obu kierunkach.
REKLAMA
Wcześniejsza informacja
Kolejne kłopoty na trasie tramwajów linii 2, 7 i 8. Nie kursują na odcinku Wyszyńskiego - Basen Górniczy. Po raz kolejny pękły szyny - tym razem w 2 miejscach na moście Długim.
Pasażerowie mogą korzystać z autobusów zastępczych oraz linii pospiesznych.
ToT
Wcześniejsza informacja
Nie mają szczęścia pasażerowie szczecińskiej komunikacji miejskiej jadący z i na prawobrzeże. Połączenie znów stoi. Po niespełna 3 dniach od przywrócenia ruchu pękły kolejne szyny. Tym razem jednak uszkodzenie nie dotyczy trasy Szczecińskiej Szybkiego Tramwaju a starego torowiska na moście Długim. Ekipy Tramwajów Szczecińskich próbują na szybko załatać tory, tak by przywrócić komunikację między obiema częściami miasta. Gruntowna naprawa tego fragmentu torowiska będzie się odbywała w nocy.
(sz)
Na zdjęciu: Zespawane szyny na trasie SST Fot. Mirosław Winconek
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Obserwator
2016-01-30 14:34:38
Idę o zakład że, szyny są Made in China.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
JaKto
2016-01-29 23:51:46
Te schody na Bulwarze to w końcu jakie mają być.Czy one są luźne , czy już ruchome jak w dobrym markecie-no wiecie.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
krezus
2016-01-29 20:19:52
: W Szczecinie brakuje przede wszystkim dobrych nadzorców wszelkich robót budowlanych, które tutaj odbierane są w stanie, który nie miałby szans w Poznaniu, Opolu, Wrocławiu lub Gdyni. To może i nie podlega bezpośrednio Krzystkowi, ale w obecnej sytuacji powinien on interweniować i przyczynić się do wymiany kadr gdzie jest to konieczne. Szczecinianie tak bardzo przyzwyczajeni są do wszechobecnego partactwa, że go już nie dostrzegają. Nikomu tutaj nie przeszkadza, że schody na bulwarze nadodrzańskim, przy USC, od chwili odbioru do dziś są częściowo luźne, że płyty nowo położonych chodników są nierówne a fugi niewykończone. Brak starannego wykończenia i niedbałość o detale sa typowe dla tego miasta. Nie powinno się więcej zlecać robót takim firmom jak energopol, lepiej wziąć solidnego wykonawcę z Poznania lub choćby ze Stargardu, bardzo słusznie nie szczecińskiego, ale całkiem schludnego i estetycznego. Pracownicy Energopolu znajdą u nowego pracodawcy zatrudnienie, co nie będzie miało większego znaczenia dla jakości robót, bo winne zaniedbaniom są niefachowe i niedouczone kadry kierownicze nadzorujące wykonanie.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Jan
2016-01-29 20:14:58
Szczecin w ruinie. I to jak raz jest prawda.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Czy wreszcie ktoś z naszej PrOwincjonalnej mafii szczecińskiej POjdzie siedzieć ???
2016-01-29 17:43:00
.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
gh
2016-01-29 14:50:06
A może zadać pytanie jaka huta, czy walcownia robiła szyny?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Miś na Marę
2016-01-29 13:49:22
Partactwo a nie "pech".
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Tak jak myślałem
2016-01-29 12:32:02
Szyny na sztywno. Proponuję aby ten inżynier ( pożal sie Panie Boże ) Przeszedł się na jakikolwiek most kolejowy i sprawdził, popatrzył a czasem może pomyślał ( choć to prawdopodobnie nie jest jego najmocniejsza strona ). Rozumiem, opuszczał zajecia , chodził na wagary, robotę znalazł po znajomości ale jest internet, można poczytać. Panie inzynierze tutaj jest o tym. Są nawet obrazki jeśli z czytaniem jest problem. http://www.transportszynowy.pl/torytramdylatacja.php
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
SromotnikBezwstydny
2016-01-29 12:14:24
Nie narzekajcie!
Jest dobrze...tzn. normalnie...a własciwie - wracamy do "normalności"...
Swój swego kryje, łapa łapę..noga nogę...czyli normalnie...
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
maciej
2016-01-29 11:38:32
to ja proponuje zrobic dzien pieszego pasazera tak jak w filmie bareji i bedzie i smieszno i strasznie a jakie nawiazanie idealne do szczecina a tych dyrektorow prezesow i prezydenta to wywalic na zbity pysk i zabrac sluzbowe samochody i nagrody
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Szyny
2016-01-29 11:30:18
Nie szczujcie na wykonawcę, bo jeszcze ktoś spyta się pana Prezydenta o honor.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
pasazer
2016-01-29 10:57:39
moim zdaniem caly zarzad tramwaji szczecinskich i zditm-u włacznie z jasnie carem woloszczukiem powinien poleciec niedosc ze sst okazuje sie coraz wiksza porazka to jeszcze komunikacja miejska to istna swawola. dosc trzymania tych darmozjadow
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
bieta
2016-01-29 10:28:25
Nie żebym broniła inwestycji SST, ale cały czas są problemy z torowiskiem na odcinku Most Długi - Basen Górnicy, które było remontowane przez Energopol!!! Co za skandaliczna fuszerka i narażenie życia mieszkańców! Nie widzę szybkiego zlikwidowania całego tego problemu. Prezydent, TS, Energopol powinni odpowiedzieć za marnowanie pieniędzy i narażanie życia szczecinian.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Most jak most
2016-01-29 10:01:40
Za czasów Niemca był zwodzony, więc siłą rzeczy przynajmniej w dwóch , trzech miejscach szyny miały szczeliny. Most pracuje, jak każda konstrukcja.
Błysk inteligencji technicznej inżynierów prawdopodobnie nakazywał zespawanie i usztywnienie torowiska. I to może być cała tajemnica tego bubla.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
tylko pytam...
2016-01-29 09:57:50
Czy szczecińska p r o k u r a t ura
jest nadal zajęta ściganiem rowerzystów po piwku i działkowiczów palących gałęzie w ogrodach?
tylko pytam...
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Widz
2016-01-29 09:56:54
To wina motorniczego,hamowal ostro i kola staly sie kwadratowe i wykrzywiło szyny....:
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Rafał
2016-01-29 09:44:47
Na moście Długim prace prowadził Energopol Szczecin w ramach robót przy SST. Czyli znowu ta firma.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Zibi
2016-01-29 09:37:21
O ile pamiętam to most długi też był zamykany bo odbywał się na nim remont podczas budowy SST. Czyli co, zamykali most i nie wyremontowali torów. Przecież to chore! Dosłownie ktoś za ten cały bubel SST powinien do więzienia trafić. Chyba ktoś miał płacone pewnie duże pieniądze za nadzór nad inwestycją!
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.