Wiemy, jak wygląda oficjalne logo marki Zrobione w Szczecinie, które będzie przyznawane oryginalnym szczecińskim produktom i usługom. Zwycięski projekt stworzyła Aleksandra Szwajda, studentka Grafiki Projektowej na Wydziale Sztuk Wizualnych w Akademii Sztuki w Szczecinie.
- Konkurs na zaprojektowanie logo marki Zrobione w Szczecinie został ogłoszony w grudniu ubiegłego roku - informuje Piotr Zieliński z Centrum Informacji Miasta. - Łącznie do konkursu wpłynęły 32 prace, które zostały ocenione m.in. pod względem oryginalności i właściwości promocyjnych, łatwości zapamiętywania i rozpoznawania znaku. W wyniku głosowania komisji konkursowej wybrany został projekt przygotowany przez Aleksandrę Szwajdę. Wybrany znak charakteryzuje się wysokim poziomem artystycznym spełniającym jednocześnie rolę marketingową oraz informacyjną.
Autorce zwycięskiej pracy została przyznana nagroda w wysokości 2000 zł. Dodatkowo laureatka otrzyma zlecenie na przygotowywanie projektu podstawowej księgi znaku o wartości 2000 zł netto. Marka Zrobione w Szczecinie przyznawana będzie szczecińskim produktom bądź usługom, "które wyróżniają się najwyższą jakością i kreują pozytywny wizerunek miasta Szczecin".
- Marka ma na celu promowanie postaw gospodarczych i kreatywnych w mieście, kreowanie pozytywnego wyobrażenia o mieście i wzmacnianie szczecińskiej tożsamości oraz patriotyzmu lokalnego. Realizacja projektu „Zrobione w Szczecinie” jest jednym z elementów Drugiego Porozumienia Programowego dla Szczecina - dodaje Piotr Zieliński.
(as)
Podpis: Logo "Zrobione w Szczecinie" zaprojektowała Aleksandra Szwajda.
REKLAMA
REKLAMA
Komentarze
Epizodeusz
2017-11-18 01:59:09
kawa korona jest produkowana w Szczecinie od 100 lat w jednym miejscu o której nikt nie wie No i starka na jagiellońskiej
@gregor102
2017-03-08 15:28:29
Nie trzeba się niczego domyślać. Jest obok napisane: "Zrobione w Szczecinie”.
a ?
2017-03-08 14:22:33
A co jest produkowane w Szczecinie ?
Świetne
2017-03-08 10:14:24
Przeciętny mieszkaniec Rzeszowa od razu pozna Filharmonię i przypomni sobie wczasy w Świnoujściu.
ala
2017-03-08 06:25:50
FILHARMONIA?
gregor102
2017-03-07 17:16:43
Czy ktoś wie, z czym mam kojarzyć powyższy projekt, ażeby domyślić się, że chodzi o Szczecin..?
cccp
2017-03-07 15:43:19
Zmienic napis na "Zrobione w dupie " i tez bedzie pasowac
Paweł
2017-03-07 14:56:41
Ładne, nowoczesne logo. Super!
ojejku!
2017-03-07 13:40:26
normalnie powala .... co to ma być ? kawałek miotły ? żenujące !
promowanie postaw gospodarczych i kreatywnych w mieście
2017-03-07 13:31:41
Proponuję więc pierwszy taki znak nadać prezydentowi i jego ekipie za wybitne zasługi dla tego miasta a zwłaszcza te spaprane dokumentnie jak : aleję kwiatowa , szklaną pułapkę, szybki tramwaj, cmentarz na Bronowickiej, sprzedaż nieruchomości w centrum ( za bezcen ), oznakowane prawidłowo miejsca w strefie płatnego parkowania...............aby wszystkie wymienić miejsca by zabrakło
......
2017-03-07 13:25:20
O kur...wa! Robi wrażenie. Widać szkołę Lexa Drewnianego - logo jest higieniczne jak deska klozetowa.
Gryf
2017-03-07 12:59:18
Od razu widać, że logo stworzone przez nieodrodne dziecko Akademii Sztuki w Szczecinie, bo jest w tym samym stylu. Oczywiście stylu, którego aż szkoda komentować.
Kto w ogóle dopuszcza, aby znak graficzny, który miał dawać jednoznaczne skojarzenie, że jakiś produkt został stworzony w Szczecinie, nie przywoływał absolutnie żadnych skojarzeń z tym miastem??
Przecież towar z takim znaczkiem, gdy ktoś weźmie go do ręki, nigdy nie będzie kojarzył się ze Szczecinem. Równie dobrze ten znak mógłby oznaczać produkty wytworzone w Chińskiej Republice Ludowej lub Azebrejdżanie.
Była niepowtarzalna szansa na zrobienie czegoś fajnego, a wyszło jak zwykle - dno.
Widać, że komuś tu nie zależy na promocji jego miasta.
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.