Środa, 27 listopada 2024 r.  .
REKLAMA

ZUS w Wałczu wstrzymuje bezpośrednią obsługę klientów

Data publikacji: 08 listopada 2020 r. 23:18
Ostatnia aktualizacja: 09 listopada 2020 r. 21:06
ZUS w Wałczu wstrzymuje bezpośrednią obsługę klientów
 

Od poniedziałku (9 listopada) do odwołania, z powodu sytuacji epidemicznej, wstrzymana zostaje bezpośrednia obsługa klientów w Inspektoracie ZUS w Wałczu - informuje Karol Jagielski, regionalny rzecznik ZUS województwa zachodniopomorskiego.

Wnioski i dokumenty można złożyć do specjalnej skrzynki – bez osobistego kontaktu z pracownikiem.

Urząd zachęca do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyty. Więcej o e-wizytach na stronie internetowej ZUS.

- Jesteśmy również dostępni przez Internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) i telefonicznie - dodaje rzecznik.

Do dyspozycji klientów jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00, w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.

Pod numerem telefonu 22 11 22 111 jest natomiast specjalna infolinia na temat Polskiego Bonu Turystycznego.

(ip)

Fot. Anna Gniazdowska

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

coronka
2020-11-09 20:52:33
czyżby koronka? jakoś w Szczecinie pomimo kilku przypadków dalej pracują oba oddziały
Tt
2020-11-08 23:24:13
A ten Bon przyspiesza obsługę w przychodniach bo chyba wakacie premier też oddwola
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA