Zakończyły się prace budowlane przy peronie czwartym i fragmencie zmodernizowanej starej kładki dworca PKP Szczecin Główny, która łączy ul. Kolumba z ul. Czarnieckiego. To zarazem wreszcie finał II etapu kompleksowej przebudowy stacji.
Podróżni mogą już bez przeszkód korzystać z dojścia, nowego podjazdu i wszystkich wind. Od połowy marca, kiedy wprowadzony zostanie nowy rozkład jazdy, cały kompleks zacznie funkcjonować normalnie wraz z włączeniem ponownie do eksploatacji peronu nr 4.
Ten - jeszcze do minionego lata - szczególnie uciążliwy dla pasażerów rewir dworca też w końcu jest w pełni dostępny - z ułatwieniami dla obładowanych bagażami, rowerzystów oraz osób niepełnosprawnych. Od 15 marca br. z peronu nr 4 będą obsługiwane składy pociągów wyłącznie spółki Przewozy Regionalne Polregio, odjeżdżające do i przyjeżdżające z: Goleniowa, Gryfina, Chojny, Piły, Koszalina, Kostrzyna, Kołobrzegu, Świnoujścia, Zielonej Góry, Poznania, Szczecinka, Rzepina, Białogardu, Choszczna.
Przypomnijmy, że peron 4 i krótki fragment kładki z dojściem do niego i pozostałych peronów od strony ul.
...