Sobota, 23 listopada 2024 r.  .
REKLAMA

Jak przyciągnąć turystów w trudnym czasie?

Data publikacji: 27 maja 2020 r. 17:28
Ostatnia aktualizacja: 12 listopada 2020 r. 22:17
Jak przyciągnąć turystów w trudnym czasie?
 

Wrocławska firma Publicon zajmie się kampanią promocyjną Świnoujścia. To znany na rynku pijarowym zespół, który wcześniej zajmował się promocją m.in.: Wrocławia, Karpacza, Szczyrku czy kampanii piwowarskiej.

To będzie pierwsza taka kampania w historii Świnoujścia. Zakłada ona promocję w mediach miasta jako kurortu ekskluzywnego, niedrogiego dla polskiego turysty i przede wszystkim bezpiecznego. Twórcy kampanii cel ten chcą osiągnąć, wykorzystując różnego rodzaju metody, w tym m.in. filmy i grafiki w mediach społecznościowych, relacje influencerów, wirtualne eventy, np. loterie z nagrodami, czy spoty reklamowe z udziałem znanych kabareciarzy.

- Komunikaty w internecie, prasie i telewizji mają przypomnieć o tym, że to właśnie w Świnoujściu jest najszersza nad Bałtykiem plaża, wyjątkowe atrakcje, a świnoujski archipelag to wyspy wielu możliwości: wiele kilometrów ścieżek rowerowych, najcieplejszy Bałtyk, najwięcej dni słonecznych w roku. Kampania ma także usystematyzować i pokazać nowe standardy bezpieczeństwa dla szeroko pojętej branży turystycznej, które będą komunikowane na

...
Zawartość dostępna dla Czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 84% treści.

Pełna treść artykułu dostępna w
eKurierze
z dnia 27-05-2020

 

Autor: Bartosz Turlejski
Fot. archiwum
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

Już myślami jestem
2020-05-28 22:31:07
Już myślami jestem w Świnoujściu, na pięknej plaży. trochę nowego smaczku. Jest ok.
REKLAMA