Jak miasto promowało Szczecin na początku tegorocznych letnich wakacji w kraju i za granicą? To przede wszystkim nagłaśnianie walorów turystycznych oraz atrakcji stolicy Pomorza Zachodniego.
Pięcioro radnych miejskich Koalicji Obywatelskiej postanowiła sprawdzić, jak Szczecin jest promowany w tym roku w kraju i za granicą. To nawiązanie do ustaleń jednej z lipcowych posiedzeń Komisji ds. Kultury i Promocji Rady Miasta. Wtedy bardzo ciekawą koncepcję zaprezentowała radna Dominika Jackowski i Stowarzyszenie „Lepszy Szczecin". Chodziło o program „Szczecin na weekend". To akcja promocyjna mająca na celu stworzenie jednego biletu uprawniającego do darmowych wejść do ośrodków kultury, komunikacji miejskiej, zniżek w hotelach i restauracjach, które wezmą udział w programie jako partnerzy miasta. Miałby on też być realizowany przy udziale marszałka województwa.
- Ktokolwiek w Polsce kupowałby bilet na pociąg lub samolot do Szczecina, automatycznie otrzymywałby zniżkę na ofertę gastronomiczną i hotelarską, zniżki lub opłatę za symboliczną złotówkę za wejścia do obiektów szczecińskiej
...