Komentarze
Jablko
2019-08-29 07:44:24
A czego sie spodziewac po Panu Tomasz Weczer, OSZUST I TYLE
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Nic śmiesznego
2019-07-05 10:39:59
Jakim trzeba być człowiekiem, żeby od ludzi którzy niejednokrotnie oszczędności swojego życia oddają na taki "sprawdzony" biznes. Potem muszą się zapożyczać jeszcze i nadal nic to nie daje....to jest dramat wielu rodzin
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Fanka Fana Edyty
2019-07-03 13:51:35
Podaj numer aukcji Allegro na pewno kupię. Ile sztuk jest dostępnych?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Edyty Fan
2019-07-03 12:58:41
Pani Edyto,
Pan Tomasz, zaiste, jest bardzo inteligentnym człowiekiem i nie będzie przejmował się tego typu zagrywkami.
Korzystając z okazji... okazyjnie sprzedam fotel za 3000 zł (te na allegro za 500 zł tylko wyglądają podobnie).
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Edyta
2019-06-28 13:14:39
Nie trzeba być mega bystrym, żeby racjonalnie podsumować artykuł. Jestem, głęboko rozczarowana poziomem byłego VICE. Tragedia. Tanie zagrywki. Ostatnie podrygi konającej ostrygi. Pan Tomek jest inteligentnym człowiekiem i nie powinien się przejmować takimi zagrywkami.
Trzymam kciuki
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Janusz Maj
2019-06-26 13:17:31
Nie mylcie restauracji Columbus na Wałach, ze złodziejskim Columbus Coffee Tomasza W., bo rykoszetem dostaje dobry człowiek.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Ciekawy
2019-06-25 12:39:57
Ciekawe czy doczekamy się następnych odcinków? Może pojawi się wersja drugiej strony? Po komentarzach widać że sprawa jest nośna.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Sprawiedliwy
2019-06-25 12:37:49
Możecie tutaj pisać co chcecie, nie zmienia to faktu, że trzeba będzie spojrzeć w oczy oszukanym franczyzobiorcom, którzy stracili dorobek życia na błędach decydentów. Współczuje wszystkim stronom.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Ptyś
2019-06-25 12:35:44
Sprawa nie dotyczy byłych wspólników. Sprawa dotyczy krzywd wyrządzonych w sposób zamierzony lub niezamierzony na klientach firmy, którymi są franczyzobiorcy. I to jest meritum, nad tym trzeba się zastanowić. Dlaczego osoby, które sprzedają gotowy produkt podają nieprawdziwe dane inwestycyjne?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Powolny
2019-06-25 09:25:55
Dokładnie, zgadzam się z przedmówcami, którzy twierdzą, że kiedyś wielcy przyjaciele wspólnicy, teraz drą koty na wszelkie sposoby, nie mniej trzeba mieć styl, a nie w tak zenujacej formie to robicv.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Viki
2019-06-24 21:55:55
Bardzo dziwne że jak pan golema otwierał columbusy to mówił że to jego dziecko. a jak młodszy wspólnik okazał się sprytniejszy to nagle artykuły na swoim profilu wystawia przeciwko. Czy to pazerność panie golema że uczeń stał się lepszy od mistrza?.....tanie zagrania.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Mount Blanc wersja 2.0
2019-06-24 12:47:13
A o tym słyszeliście?
https://serwisy.gazetaprawna.pl/msp/artykuly/1056244,pijalni-czekolady-mount-blanc-zerwanie-umowy-franczyzy.html
Tutaj widać, że pan W. (zapewne niebawem tak będą o nim pisać) postanowił być jeszcze lepszym w pisaniu bajek. Ale happy endu mu tutaj nie wróżę.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Dobrze, że to nie ja
2019-06-24 12:36:29
Człowiek sobie spokojnie w robocie prasówkę po długim weekendzie robi, a tu takie rzeczy.
Jednym słowem ulga, że to nie ja bo swego czasu poważnie myślałem o współpracy z nimi. Nawet byłem na jednym spotkaniu, ale jakoś mi pan Weczer ze swoją świtą nie przypadli do gustu.
UFFFF....a oszukanym życzę wytrwałości w dochodzeniu do prawdy.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Wiola
2019-06-24 11:25:04
Słabo, ludzie są straszni i obrzydliwi. Zobaczcie co siedzi w głowach tych ludzi, i ktoś czuje potrzebę do takich działań. Jakoś straciłam uczucie do tej firmy.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Bob
2019-06-24 11:18:13
Przyjaciół poznaje się w biedzie. Jakoś nie widać tu głosów zadowolonych franczyzobiorców, czy to przypadek?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Kot Prezesa
2019-06-23 23:31:45
Czy Pan Krzystek ma jakieś sukcesy w gospodarce i biznesie Szczecina? Czy technologia "Pic Na Wodę" ? I dlaczego politycy nie wyciągają tego tematu? Czy jest jakaś ciemna siła która polityczna która nie pozwala poprawić gospodarki Szczecina a umożliwia komfortowe wygrywanie wyborów??? Czy jest coś co niszczy niezależne podmioty by utrzymać "status quo" w polityce i gospodarce ????????????
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Jola
2019-06-23 19:39:14
wielka szkoda dla Szczecina, że firma zarządza ktoś tak niewiarygodny, firma misla ogromny portncjsl stać sie silna marka na rynku Polskim.. kolejna porażka dla miasta
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Tola Bola
2019-06-23 17:24:31
Czy Prezydent Krzystek ma jakiś związek z tą firmą kawową? Firma jest z miasta prezydenta Szczecina.... miasta znanego w Polsce ze zlikwidowanej stoczni i inwestora z Kataru....a teraz z franszyzy gastronomicznej....
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
dupowłazy
2019-06-23 14:48:49
golemy w natarciu. piszcie i chwalcie jeszcze bardziej, to na pewno jest bardzo wiarygodne. Lokale do kitu, klima ustawiona na 10 stopni, ceny z kosmosu, a na zamówienie czeka się za długo. Dla nie lipa.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Pracownik KS
2019-06-23 14:44:31
Pracuje dla Pana Golemy już 3 rok i nigdy w życiu nie miałam żadnych problemów z wypłatami,ani z urlopem ani z umowa ,jestem bardzo zadowolona z pracy na walach Chrobrego (i nie tylko) oraz każdemu serdecznie polecam :-)
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Elegentarum Romanum
2019-06-23 13:03:26
Łatwo jest ocenić ludzi za ich czyny. Na razie to słowo przeciwko słowu.
Dziś wiemy, ze Pan Tomasz Weczer bezsprzecznie minął się z prawdą odnośnie sprawy karnej jego ojca, co wraz z bezczelnym potraktowaniem autora artykułu powinno dać do myślenia. Komentarze szkalujące bezstronność Pana redaktora cechuje bezrefleksyjność i brak empatii w stosunku do potencjalnie pokrzywdzonych. Rolą prasy jest ostrzec przed możliwym złym rozporządzeniem własnym majątkiem. Należy pamietac, ze ostatnia rzeczą jaka jest potrzebna, byłby bojkot Columbus Coffee, ponieważ znowu ofiarami byliby już raz wprowadzeni w problem franczyzobiorcy.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Bogdan Prawnik
2019-06-22 09:31:56
Napiszę krótko, wszystko rozbija się o umowę, jaka zostala podpisana. Niestety wiele przypadkow wskazuje na niedoswiadczenie i niewiedzę w zakresie zapisów umów franczyzowych, obawiam się że tutaj mogło dojść do tego typu nieporozumienia.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Były Barista
2019-06-22 09:21:25
Fakt faktem, pracowalem w Columbusie w Szczecinie, zdazaly sie opoznienia w wyplatach, moze po prostu mialem dobrego kierownika, ktory wszystko nam tlumaczyl i bylismy na biezaco. Ja tam bylem zadowolony spracy w kawiarni, byl fajny zespol, mila atmosfera. Ale musze powiedziec ze nie wiedzialem wiele na temat jak dziala franczyza, bo skad, i po co by mi tobylo.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Mlody87
2019-06-22 08:25:03
Pamiętam jak odwiedziałem kawiarnie CC podczas studiów w Szczecinie. Była wg mnie tam najlepsza kawa, więc nie mam pojęcia skąd takie opinie? Wiele razy kupowałem je w formie prezentu na święta - każdy był zadowolony. Na franczyzaie się nie znam, ale wnioskuje, że jak dana osoba się na to decyduje to ma pojęcie o tym biznesie. To na pewno nie polega tylko na wylozeniu pieniedzy, tylko trzeba sie poswiecic i odpowiednio wyszkolic, pan prezydent chyba o tym zapomnial. Widziałem dobry przykład na Śródmieściu w Szczecinie jak byłem na święta u znajomych - niegdyś słabo prosperujacy lokal, a dziś jeden z lepszych w Szczecinie - widać, że właściciel skupił się na pracy zamiast myśleć o pierdolach
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Karol80
2019-06-22 01:22:48
Dlouchy? To ten sam co z Jurczykiem cofnęli nasze miasto w rozwoju? Nikt mu chyba nie kazał podpisywać umowy franczyzowej, a jak podpisał to niech płaci co do grosza... no ale wiadomo zasponsorować artykuł wyszło taniej. Samozwańczy Król Szczecińskiej Gastronomii też się dołożył? Brzmi mocno tendencyjnie niestety...
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Agnieszka
2019-06-22 00:50:47
Ponadto widać że pan były v-ce prezydent nie ma szczęścia do biznesu już raz zbankrutowała inna jego firma, na etat też go nigdzie nie przyjmą bo chodził na długie zwolnienia “Dlouchy wcześniej handlował kotłami grzewczymi, lecz jego firma zbankrutowała.” Komornik zabierał wypłaty ze zeolnień lek. ZUS na poczet długów.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Smutna prawda
2019-06-21 23:38:10
Dla tych, którzy uważają że artykuł jest jednostronny mam propozycję - otwórzcie jeszcze jedenastą, dwunastą i trzynastą kawiarnię w Szczecinie. Pan Weczer się ucieszy, a Wy będziecie mieli kawę za darmo ;)
Ja z relacji mojej dziewczyny, która trochę tam pracowała wiem nieco więcej i mogę tylko potwierdzić, że tak właśnie działa franczyza Columbus Coffee.
Autor nie wspomniał jeszcze o wypłatach, oj potrzebna była cierpliwości żeby dostać swoje.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Pracownik CC
2019-06-21 22:29:16
W końcu ktoś odważył się ruszyć ten temat. Mnóstwo franczyzobiorców potraciło swoje ciężko zarobione pieniądze na wizjach i kłamstwach Pana W. Kosztorysy i bilanse były przygotowywane i naciągane pod każda lokalizacje i klienta tak, aby wyglądało, że wszystko jest super dochodowe. Ważne było, aby złapać klienta i otworzyć kolejna lokalizacje, ponieważ oznaczało to pieniądze dla sieci- opłata wstępna, inwestycja, prowizja, marża na produktach. Nikt nie liczył się z franczyzobiorcami. Byli tylko tanią opcją finansowania przejmowanych później za długi gotowych lokali.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Mały Stefcio
2019-06-21 22:20:30
Witam czytelników zaangażowanych w temat,
Według mnie nagłośnienie tej sprawy pomoże przyszłym franczyzobiorcom do realnej oceny biznesu proponowanego przez wspomnianych w artykule. Trudno jest osądzić jednoznacznie, ale jeżeli o Columbus Coffee wypowiada się tak liczna grupa "poszkodowanych" to należy się bliżej przyjrzeć mechanizmom wabiącym klientów, nie ważne czy są to garnki, patelnie, dywany czy jakieś kołdry.
A śniadanie za złotówkę na którą muszą się składać wszyscy uczestnicy sieci to jakaś abstrakcja. Jak można być tak uległym?!
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
kkk
2019-06-21 19:59:01
Columbus to Golema i tyle w temacie.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
ZS Patriot
2019-06-21 18:20:46
Mnie akurat cieszy fakt że Columbus jest szczecińską marką. Szacun dla twórcy. Co z tego ze trafił się jakiś niezadowolony pan który s z tego co czytam nawet nie otworzył tej kawiarni a już oczernia, ..pytanie dlaczego?. I wszystko mi jedno z jakiej hurtowni jest ta kawa skoro jest bardzo dobra. Często kupuję i innym polecam.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
guciu
2019-06-21 17:54:40
Caffe Rosse J 23 nadaje złe wieści....hmm.!?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
No cóż...
2019-06-21 17:26:22
Kilka dobrych lat tam przepracowałam i niestety wiem że tak było jak jest opisane w artykule :) Fajnie to wszystko wygląda od zewnątrz ale w środku to jedno wielkie bagno...
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Małgorzata
2019-06-21 16:29:44
Columbuscoffee to szczecińska marka. Szkoda, że ludzie, którzy nie zrozumieli pojęcia franczyza zgłaszają teraz swoje żale i krytykują. Wspierajmy naszych, doceniajmyy pasję,pomysł i jakość.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Ted
2019-06-21 16:05:44
Firma PR widać po komentarzach) zaczęła neutralizację skandalu. Btw każdy może wyrobić sobie opinie czytając tak obszerny artykuł. Każda ze stron miała możliwość zabrania głosu.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Krzysztof Ł
2019-06-21 15:53:14
Czytając ten artykuł uśmiałem się jak nigdy, opisywanie działania systemu franczyzowego w taki sposób, jakby to był jeden wielki przekręt, to jakiś obłęd. Każda franczyza na tym polega, problem w tym, że ci którzy podpisują umowy nie rozumieją kompleteni jej działania, i stąd takie kwiatki się biorą. Mieszkam obecnie w Austrii i prowadzę swoją sieć franczyzową, bardzo lubię odwiedzać Szczecin, i zawsze piję kawę w Columbusie na Śródmieściu - jakoś nie widzę, żeby tamci franczyzobiorcy byli niezadowoleni... Bywam ostatnio także na Przestrzennej, swoją drogą majstersztyk ta kawiarenka - czyli co ktoś tutaj chyba nie odrobił zadania domowego jak zwykle i bierze się do pisania takich artykułów.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Zbigniew
2019-06-21 15:46:52
Znam p. Tomasza, bardzo rzetelny i wymagający człowiek. Prowadziliśmy wspólnie rozmowy, gdyż byłem zafascynowany tym jak wyglądają i działają kawiarnie Columbus. Mieszkałem przez wiele lat w Szczecinie i obserwowałem rozwój kawiarni, akurat w czasie gdy p. Dlouchy "współrządził" miastem. Wygląda na to, że bardzo nisko upadł, i ucieka się do takich czynów - a Kurierowi przestaję wierzyć jako rzetelnej redakcji, niestety w moich oczach p. Kwiatkowski chciał być dziennikarzem śledczym, a zabrakło podstawowej wiedzy i obiektywnego spojrzenia.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Marcin S
2019-06-21 15:02:02
Wiele razy byłem w kawiarniach Columbus, bardzo mi się podobały, właśnie ze względu na wystrój, przystępność i jakość obsługi, znakomitą kawę - trochę nie chce mi się wierzyć w te brednie - widać że ktoś tutaj (Pan Dlouchy) wykorzystał swoje kontakty żeby coś ugrać. Dziwne i jeśli to prawda to bardzo słabo.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Kolny
2019-06-21 14:51:28
Chyba Pan vice postarał się namówić media na tego typu materiał. Zero rzetelności, wszystko jednostronnie opisane, z wiadomym kierunkiem, by zaszkodzić CC. Postępowanie Dziennikarza naganne. Postawa nie do pomyślenia, by w dzisiejszych mediach być tak nie obiektywnym...
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Dariusz J
2019-06-21 14:14:16
jakoś dziwnie to wygląda ze strony Pana byłego wice i ciężko w to uwierzyć ... fakty też są takie ,że jak się podpisuje umowę z CC to tam jest wszystko napisane , krok po kroku .. co , ile , jakie standardy jakie materiały - aby CC miało standard nie robi się lipy ! byłem chyba 15 lokalach tej firmy w PL obserwuje CC od początku i kiedyś miałem nawet przez chwilę styczność z właścicielem - wymagający i wie czego chce ! a pan były vice... no cóż pamiętamy rozwój miasta za Mariana ...raczej zawijanie... proponuję spotkać się w sądzie i zakładam się ze CC wygra.. nie przez jakieś przekręty tylko jw właściciel wie co robi - gdyby tak nie było sieć tych kawiarni dawno poszła by na dno.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
o matko
2019-06-21 13:44:06
I dziwić się, że w Szczecinie słaby rozwój mamy jak tacy wiceprezydenci są a raczej byli :-)
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.