Przebudowa ul. Szafera. Tory coraz bliżej osiedla
[GALERIA]
Data publikacji: 11 maja 2020 r. 09:03
Ostatnia aktualizacja: 12 listopada 2020 r. 22:16
Wyłania się już z placu przebudowy ul. Władysława Szafera w Szczecinie pierwsze z czterech rond, jakie powstaną wzdłuż jej całej długości w wyniku modernizacji i przekształcenia w arterię dwujezdniową z wydzielonym torowiskiem tramwajowym. Mowa o rondzie Szczecińskich Olimpijczyków, gdzie w nowym śladzie będzie się ono łączyć z ul. Tadeusza Zawadzkiego. Układanie i spawanie szyn na odcinku od nowego przystanku tuż przy rondzie im. Jana Olszewskiego do osiedla trwa od ponad dwóch tygodni. Kolejne odcinki szyn czekają na montaż.
REKLAMA
Do tego zadania - tak jak wcześniej na urządzonym już nowym odcinku trasy przebudowanej ul. Arkońskiej od pętli Las Arkoński do al. Wojska Polskiego - Eurovia Polska SA zatrudniła jako podwykonawcę sprawdzoną już i doświadczoną w tego rodzaju specjalistycznych robotach firmę Stanled ze Stargardu. Po zespawaniu przy użyciu metody termitowej okładane są specjalną warstwą profilowanej otuliny z gumy. W roli podwykonawców na placu przebudowy są także budowlańcy ze spółek ZIB Niedośpiał, PU-T KML czy firmy Tech-Kan.
Równocześnie od ponad miesiąca trwają prace
...
Zawartość dostępna dla Czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 74% treści.
Pełna treść artykułu dostępna w eKurierze z dnia 11-05-2020
Mamy takich urzędników jakich mamy.Na innych Nas nie stać.Ci co potrafią logicznie myśleć,mają odpowiednie kwalifikacje,pracują dla wielkich korporacji.Pozostały więc sieroty,które magistrat zatrudnia.Efekt widoczny przy każdym planowaniu i realizacji inwestycji.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
xxx
2020-05-11 12:06:13
Wszystko fajnie. Ale jedna ekipa zrobila rondo ze zwezeniem a teraz nastepni to rozwalil zeby zrobic druga jezdnie.wiem wiem bo tak bylo na planach. Zero koordynacji w urzędzie miasta. Tak samo jak z kostką przed netto arena i drogą rowerową. Od x lat bylo wiadomo ze beda tam dwa pasy ale zamiast posadzic trawę w obszarze rezerwy pod jezdnie to ulozymy sobie polbruk. A po co na drodze ktora ma byc tzw zachodnia miejska obwodnica az tyle rond na tak krotkim odcinku. Moze bedzie podobnie jak na Gierosa?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Stefan patrzy
2020-05-11 11:09:41
Tempo postępu prac obserwuję z okna.Powiem tylko tak-jest na pewno powolne,co do czasu który już upłynął.Pracowników na budowie tyle co kot napłakał a przecież jest to duża inwestycja i tu powinno się kurzyć a robota palić w rękach.Tego nie ma,stąd tyle to wszystko trwa.Cieszymy się co kilka miesięcy ułożonym jednym-dwoma odcinkami po 10 metrów torowiska.Można i tak-zawsze to jakaś pozytywna informacja z której mamy się cieszyć bo mogą ostatecznie zejść z budowy-porzucić,uciec.Znamy już takie numery,i przerabialiśmy taki szantaż-terror na innych inwestycjach.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Konwalia
2020-05-11 10:20:12
Bardzo dobra i obszerna fotorelacja :)
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
zed
2020-05-11 10:09:19
Co Olszewski miał wspólnego ze Szczecinem? NIC. To po co nam taki patron.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.