Czwartek, 27 listopada 2025 r. 
REKLAMA

Reklamoza, szyldoza i centrum miasta

Data publikacji: 12 lutego 2020 r. 09:07
Ostatnia aktualizacja: 12 listopada 2020 r. 22:16
Reklamoza, szyldoza i centrum miasta
 

To szyld i witryny jednego ze sklepów przy al. Niepodległości, czyli formalnie w obszarze szczecińskiego Starego Miasta, objętego pieczą konserwatorską. Jednocześnie to również jaskrawy „przykład nieestetycznej formy w obszarze chronionym". Podręcznikowy - biorąc pod uwagę „Zasady umieszczania i wykonywania reklam na obiektach objętych ochroną konserwatorską - przewodnik" - opublikowany na stronie Miejskiego Konserwatora Zabytków.

REKLAMA

Jak zwraca uwagę MKZ w Szczecinie: „Reklama w formie szyldów, banerów, tablic, neonów, sztandarów itd. stanowi istotny element kształtujący estetykę i wygląd współczesnych miast. Poza podstawowym przekazem informacyjno-promocyjnym, często pełni również rolę zbliżoną do funkcji mebla ulicznego, niejako «wyposażając» na nowo elewacje budynków, ulice lub place w elementy dotąd niestosowane, czasem zmieniając ich walory kompozycyjne". A także: „Nośnik reklamowy nie tylko ma za zadanie zachęcić do zakupu, zdobywając potencjalnych klientów, ale także wrasta w pejzaż Szczecina i kształtuje jego wizerunek na wiele lat. Każdy reklamujący powinien mieć na względzie

...
Zawartość dostępna dla Czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 69% treści.

Pełna treść artykułu dostępna w
eKurierze
z dnia 12-02-2020

 

Autor: (an)
Fot. Arleta Nakewajko
REKLAMA

Komentarze

Reklama?
2020-02-12 09:39:02
Sklep zapłacił wam za reklamę... bo to niezła promocja, która udowadnia, że warto tak robić.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
;-))
2020-02-12 09:14:51
Zaraz grzmieć będzie pewna "najradna " że "pszeciempiorcuf szkalujo i przesladujo ,biznesy hamujo i parkowac nie ma gdzie " !!!! gorzej jest z lombardami i budami na pl kosciuszki - a były prezydent B.Komorowski podpisał ustawę krajobrazową szkoda tylko ze nikt jej nie przestrzega
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Tylko zalogowani użytkownicy mają możliwość komentowania
Zaloguj się Zarejestruj
REKLAMA
REKLAMA