- Turystów trzeba ściągnąć do miasta na trzy, cztery dni. Zaciekawić ich atrakcyjną ofertą, m.in.: rozrywkową, kulturalną, gastronomiczną. Należy też kusić przyjazdem chociaż na jeden dzień, między innymi turystów wypoczywających nad morzem - takie pomysły promowania Pomorza Zachodniego zakłada koncepcja „Szczecin na weekend".
Czy miasto podejmuje jakieś działania promocyjne w czasie pandemii? Co zrobić, żeby przyciągnąć do miasta turystów po jej zakończeniu? Na te pytania próbowali odpowiedzieć radni miejscy z Komisji ds. Kultury i Promocji RM Szczecin. Okazuje się, że służby miejskie w tej chwili skupiają się przede wszystkim na dwóch celach.
- Chodzi o zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańców podczas wydarzeń i imprez organizowanych przez miasto oraz stymulowanie lokalnej gospodarki. Kampanie promocyjne od wielu lat w Szczecinie były realizowane poprzez wydarzenia w sezonie. Teraz, siłą rzeczy, zostały częściowo przeniesione bądź odwołane. Jednym z pierwszych działań, które wprowadziliśmy w życie, jest Festiwal Dobrego Życia. Udało się zaangażować kilkadziesiąt podmiotów z miasta,
...