Wszystko wskazuje na to, że spółce Tramwaje Szczecińskie uda się sprawnie wyłonić wykonawcę wymiany torowisk od pl. Żołnierza Polskiego w centrum, przez al. Wyzwolenia i dalej ulice Hugona Kołłątaja i Adama Asnyka aż do pętli na Niebuszewie oraz od pl. Żołnierza Polskiego, przez ul. Jana Matejki do al. Marszałka Józefa Piłsudskiego i pl. Rodła. A na inwestycję wyda mniej niż zakładał budżet. I to sporo, bo zanosi się na oszczędność na poziomie prawie jedenastu milionów złotych.
W trzecim z wyznaczonych na 14 maja terminie wreszcie otwarcie kopert z ofertami chętnych do realizacji tej inwestycji okazało się możliwe. Na jej sfinansowanie zamawiająca w imieniu miasta spółka Tramwaje Szczecińskie zamierzała przeznaczyć kwotę 185 233 158 zł. O kontrakt zabiegają trzy firmy. Najniższą kalkulację zaprezentowała firma ZUE SA z Krakowa, która całe zadanie wyceniła na 174 429 663 zł. Z kolei TORPOL SA z Poznania zaproponował swoje usługi za 186 586 760 zł, a warszawski Budimex SA na 208 923 158 zł.
Pod kątem ceny i doświadczenia przy takich zadaniach oferta krakowskiego ZUE SA zdaje się być
...