Piątek, 22 listopada 2024 r.  .
REKLAMA

Węzłowe dylematy torowe

Data publikacji: 11 lipca 2019 r. 08:49
Ostatnia aktualizacja: 12 listopada 2020 r. 22:13
Węzłowe dylematy torowe
Fot. Mirosław Winconek  

Najwcześniej za miesiąc dowiemy się, kto i za ile wymieni na nowe odcinki torowisk i trakcji zasilania dla tramwajów w węzłach komunikacyjnych: most Długi - Nabrzeże Wieleckie - Wyszyńskiego i pl. Szarych Szeregów w Szczecinie. To pierwsza z długiej listy inwestycji zapowiadanych do realizacji najpóźniej do końca 2023 roku z planowanym wsparciem środkami z funduszy Unii Europejskiej w obecnej jej perspektywie finansowej, czyli z budżetem ustalonym na lata 2014-2020.

Koperty z ofertami usług od potencjalnych wykonawców otwarte zostały w połowie marca. Tę inwestycję - podobnie jak inne z długiej listy - w imieniu miasta prowadzić ma spółka Tramwaje Szczecińskie. Wpłynęły oferty od czterech firm i tak samo jak w przetargach na przebudowę torowiska w ul. Mickiewicza (dwukrotnie ogłaszane od ubiegłego roku i dwukrotnie unieważniane) oraz wydłużenie linii tramwajów na Gumieńcach (ostatecznie również unieważniony, ma być ogłoszony kolejny) przekraczają one oczekiwania zamawiającego. Spółka TS podała, że na realizację tego zadania zamierza przeznaczyć 31 294 957 zł brutto.

Tymczasem najtańsza

...
Zawartość dostępna dla Czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 69% treści.

Pełna treść artykułu dostępna w
eKurierze
z dnia 11-07-2019

 

Tekst i fot. Mirosław Winconek 
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

dlugi
2019-07-11 10:25:38
Wazne sa pieniadze na stadion. To tylko 500 milionow
123
2019-07-11 09:39:53
na remont na mickiewicza przeciez zabraklo 1 mln ale 1,5 mln starczylo na rabacik dla parafii na gumniencach, brawy wy,
Chwileczkę...
2019-07-11 09:20:28
Plac Szarych Szeregów miał być "odpuszczony" jak Mickiewicza na rzecz pozostałych zaplanowanych remontów...
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA