Pogoń podpisze z Miastem Szczecin trzymiesięczną nieco zmodyfikowaną umowę na dzierżawę obiektu zgodnie z wymogami Podręcznika licencyjnego dla klubów ekstraklasy - taką wiadomość otrzymaliśmy od Dariusza Sadowskiego z Biura Prasowego Urzędu Miasta Szczecina.
Nie oznacza to, że klub będzie operatorem obiektu, choć takie przymiarki są czynione i bardzo prawdopodobne, że po wybudowaniu stadionu wraz z Centrum Szkoleniowym tak właśnie się stanie. Do tego potrzebny będzie przetarg. Zgodnie z poczynionymi ustaleniami, priorytetem dla klubu jest utrzymanie płyty głównej, płyty bocznej i trybun w części otwartej dla kibiców w należytym stanie.
Jeżeli Pogoń po okresie trzech miesięcy wywiąże się z obowiązków, możliwe będzie przedłużenie umowy. Decyzja była poprzedzona wieloma rozmowami i naradami. W kwestii finansowej zmieni się tyle, że środki finansowe przeznaczane na utrzymanie stadionu trafią na konto klubu zamiast dla MOSiR.
Roczne utrzymanie obiektu to wydatek nieco ponad 2 mln złotych. Można zatem przypuszczać, że miesięcznie jest to niecałe 200 tys. złotych. Pogoń tak jak do tej pory
...