Niedziela, 24 listopada 2024 r.  .
REKLAMA

Cyfrowy pracodawca. Kiedy influecerka staje się content creatorką?

Data publikacji: 11 sierpnia 2024 r. 09:08
Ostatnia aktualizacja: 11 sierpnia 2024 r. 09:08
Cyfrowy pracodawca. Kiedy influecerka staje się content creatorką?
 

Z Kasią SULKOWSKĄ, szczecińską instagramerką i content creatorką rozmawiała Magdalena KLYTA

- W ostatnim czasie zauważyłam wysyp informacji o tym, jak w domu tworzyć wideo dla firm, jak zacząć zarabiać na UGC (User Generated Content - ang. treści reklamowe tworzone przez użytkowników). Myślisz, że to pewna zmiana pokoleniowa, że nie ufamy już aktorom, modelkom, ani influencerom reklamującym produkty, a jesteśmy skłonni posłuchać nieznanej dziewczyny na TikToku i kupić to, co poleca?

- Przede wszystkim widzę dużą różnicę między influencerami a twórcami UGC. Jako influencerka obserwuję, że twórcy często reklamują produkty niezwiązane z ich tematyką. Przykładowo, dziewczyna zajmująca się modą, podróżami czy kosmetykami, nagle promuje odkurzacz. Moim zdaniem to podważa wiarygodność. Gdyby te reklamy dotyczyły tematów, którymi się zajmuje, jak hotele czy kosmetyki, byłoby to bardziej autentyczne. Teraz wielu influencerów przyjmuje każdą współpracę, a ich profile zamieniają się w reklamowe feedy. W pewnym momencie nie wiadomo już, o czym jest dany profil i co twórca chce przekazać.

-

...
Zawartość dostępna dla Czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 85% treści.

Pełna treść artykułu dostępna w
eKurierze
z dnia 09-08-2024

 

Roman Cieplinski
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

krzychu
2024-09-13 23:31:10
nowoczesny bezrobotny
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA