Piątek, 22 listopada 2024 r.  .
REKLAMA

Czarna seria wykolejeń na Pomorzanach [GALERIA]

Data publikacji: 09 sierpnia 2023 r. 23:28
Ostatnia aktualizacja: 11 sierpnia 2023 r. 09:14
Czarna seria wykolejeń na Pomorzanach
Fot. Ryszard PAKIESER  

Nie mają szczęścia mieszkańcy szczecińskich Pomorzan, skazani na korzystanie z komunikacji miejskiej. Pętla tramwajowa w tej dzielnicy jest przebudowywana, przez kilka tygodni była całkowicie wyłączona z eksploatacji. Tramwaje powróciły tam 29 lipca i… zaczęły wypadać z szyn. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, Szczecin ma szansę wyprzedzić w statystykach Wrocław, który wśród miast z siecią tramwajową słynie z licznych wykolejeń.

Od poniedziałku do środowego poranka odnotowano trzy przerwy w ruchu z powodu wykolejenia. Oficjalnie, bo zdarzeń było więcej. W poniedziałek w godzinach wieczornych wykoleił się częściowo niskopodłogowy skład kursujący na linii 12. We wtorek ok. godz. 17 z szyn wypadł pierwszy wagon „11". Gdy wstawiono go na tory i próbowano ponownie połączyć skład, praktycznie w tym samym miejscu wykoleił się drugi wagon, a po nim skład jadący z tyłu. Także we wtorek ok.

...
Zawartość dostępna dla Czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 60% treści.

Pełna treść artykułu dostępna w
eKurierze
z dnia 10-08-2023

 

Tomasz Tokarzewski
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

@@Torowa
2023-08-11 09:14:25
Nieudolna to była w latach 2010-2018. Teraz jest już dobrze. Roboty posuwają się do przodu. Dużo zrobiono dla szczecińskich torowisk.
@Torowa
2023-08-10 12:31:14
Szkoda zatem że Prezydent czekał by zainicjować Rewolucję na tak nieudolną Radę i ekipę. Nie da się ukryć że jest rozpierducha
Torowa Rewolucja
2023-08-10 10:34:03
To pokazuje że Prezydent Krzystek z obecną Radą Miasta zapoczątkowując Torową Rewolucję mieli 100% racji. Poprzednicy rządzący w latach 2010-2018 nic nie robili w kierunku modernizacji torowisk w Szczecinie.
Stary
2023-08-10 09:16:06
Pamiętam jeszcze czasy kiedy poniemiecki tramwaj linii 4 nie mógł zawrócić na pętli bo nie było mostu na Budziszyńskiej i stosowano dwa tramwaje z napędem żeby zmienić kierunek ruchu. Tramwaje hamowały przy użyciu silników równolegle-szeregowych i hamulców uruchamianych korbą. Remont ul. Kolumba ujawnił rury gazowe, kanalizacyjne i wodne. Ktoś pamięta jeszcze drożdżownię i zbiornik wyrównawczy gazu? Korzystam z komunikacji masowe i nie narzekam. Czasami ktoś miejsca ustąpi. Ukrainiec pewnie:)
@Stary
2023-08-10 08:11:50
Szczecin w pozostałości po Niemcach m(i)a(ł) bardzo szerokie ulice, tylko cieć miasta od kilkunastu lat je sukcesywnie, jak upośledzony umysłowo, zwęża i od kilkunastu lat dewastuje KM. Przypomnę, że jeszcze na przełomie lat 80 / 90 ubiegłego wieku w godzinach szczytu jeździło około 150 - 160 pociągów tramwajowych. Tyle w temacie.
Od pół wieku
2023-08-10 07:20:34
Pomorzany zawsze mialy krzywe tory.
Stary
2023-08-10 07:20:11
Podstawienie autobusów zastępczych następuje bardzo szybko. Pętla tramwajowa jest budowana od nowa żeby właśnie nie było wykolejeń. Sprawdza się betonowanie linii tramwajowych bo są buspasy. Wystarczy zobaczyć na Wyszyńskiego jak szybko przemieszczają się autobusy. Szkoda że nie utworzono przystanku autobusu linii 75 na Bramie Portowej. Szczecin jest skazany na komunikacją masową ze względu na wąskie ulice.
Rewolucja Torowa
2023-08-10 02:00:35
Tak trzymać! Aż do wyborów
Wyborca 2024
2023-08-09 23:43:55
Pozdrowienia dla sołtysa wsi z wykolejonymi tramwajami
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA