Aleksandra i Marcin Czajkiewiczowie, choć z urodzenia są szczecinianami to ich korzenie sięgają Kresów. Wyjechali do pracy w Warszawie, a wrócili z własnym pomysłem na inspirowany szczecińskimi magnoliami biznes.
„Wszyscy pochodzimy z różnych miejsc i to sprawia, że życie jest ciekawe". Tak na swojej stronie piszą Aleksandra i Marcin, założyciele marki Magnolia Heritage Gin. Z wykształcenia mikrobiolożka i archeolog, swoją pasję postanowili przekształcić w biznes. Wszystko zaczęło się jednak od szczecińskich magnolii.
- Magnolie to dla mnie od zawsze był symbol Szczecina, ale nie wykorzystujemy ich w Europie kulinarnie. W Chinach magnolia jest jednym z najpopularniejszych dodatków do herbat, a tutaj na rynku czy to szczecińskim, czy w ogóle europejskim są one traktowane wyłącznie jako krzew ozdobny. Te odmiany, które są wykorzystywane kulinarnie, po prostu nie rosną w naszym klimacie. Ale od początku wiedziałem, że jako symbol Szczecina musimy wykorzystać kwiaty magnolii w recepturze - opowiada Marcin Czajkiewicz.
Marcin i Aleksandra, tworząc swój produkt,
...