Spore zmiany wiążą się z przebudową układu torowego na odcinku od Bramy Portowej do włączenia w ul. Krzywoustego. Jednak ostatnio, to nie zabetonowanie powstających peronów przystankowych oraz wspólnych pasów tramwajowo-autobusowych wywołuje falę krytycznych uwag. Szczecinianie na forach społecznościowych szeroko komentują ustawienie obrotowego walca reklamowego, który skutecznie utrudnił przejście pieszym do i od Posejdona.
Zabytkowa Brama Portowa znajduje się niejako na otwarciu dwóch potężnych - wartych w sumie ponad 80 mln złotych - miejskich inwestycji: przebudowy infrastruktury na pl. Zwycięstwa oraz realizowanej w powiązaniu przebudowy śródmiejskiego odcinka al. Wojska Polskiego. Tuż przy Bramie właśnie jest układana nawierzchnia chodnika, którym piesi docierają do budowanego peronu przystankowego (obecnie dla linii nr 1,7, 9). Chodnik stanowi też łącznik pomiędzy przejściami dla pieszych w ciągu węzła komunikacyjnego „Brama Portowa" - od al. Niepodległości do i od Posejdona. To właśnie w jego ciągu - pomiędzy słupami sygnalizacji świetlnej - został ustawiony walec reklamowy.
...