Piątek, 22 listopada 2024 r.  .
REKLAMA

Torowe przebudowy. Czas także na pętlę Niebuszewo i ul. Matejki

Data publikacji: 20 stycznia 2021 r. 09:06
Ostatnia aktualizacja: 21 stycznia 2021 r. 10:25
Torowe przebudowy. Czas także na pętlę Niebuszewo i ul. Matejki
 

Za nami pierwszy tydzień blokad w ruchu i objazdów, zmian w kursowaniu komunikacji miejskiej na szczecińskim Niebuszewie-Bolinku w związku z rozpoczęciem przebudowy torowisk. W tym czasie drogowcy zdążyli uporać się praktycznie z ich rozbiórką w pasach jezdni na odcinku ul. Hugona Kołłątaja od ronda Jerzego Giedroycia do ronda Sybiraków i w ul. Adama Asnyka do skrzyżowania z ul. Boguchwały.

Od najbliższej soboty 23 stycznia z ruchu kołowego wyłączony zostanie także jej pozostały odcinek dojazdowy do ul. Elizy Orzeszkowej na wysokości dawnej stacji Niebuszewo i odcinek tej ostatniej do wysokości skrzyżowania z ulicami Hugona Kołłątaja i ks. Warcisława I. Tam też ruszą roboty drogowe przy wymianie na nową całej infrastruktury. Równocześnie w ramach tej inwestycji blokady pojawią się w centrum - ekipy ZUE SA i podwykonawców wkroczą na plac przebudowy fragmentu torowiska w ul. Jana Matejki od skrzyżowania z al. Marszałka Józefa Piłsudskiego do pl. Żołnierza Polskiego przy Bramie Królewskiej.

O całkowitych blokadach przejazdu, ograniczeniach w ruchu, a tym samym spodziewanych

...
Zawartość dostępna dla Czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 71% treści.

Pełna treść artykułu dostępna w
eKurierze
z dnia 20-01-2021

 

Tekst i fot. Mirosław Winconek
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

Ted
2021-01-21 10:18:59
Na pewno to planowała jakas baba
Piotr
2021-01-20 15:10:01
Teraz cały odcinek od ronda Giedroycia do dworca Niebuszewo będzie rozkopany przez 9 miesięcy. A tak dany odcinek (jeden z tych trzech o których pisałem w komentarzu poniżej) zrobiliby w 3 miesiące i go otworzyli i następnie w 3 miesiące zrobiliby następny i potem następny. Wyszłoby na jedno (9 miesięcy). I korki byłyby mniejsze (autobusy) i życie dla mieszkańców miasta łatwiejsze.... Gdzie tu logika ?
Piotr
2021-01-20 13:41:38
Oczywiście, że to jest bez głowy zaplanowane. Powinni to robić odcinkami. Najpierw zamknąć odcinek od ronda Giedroycia do Ronda Sybiraków i rzucić wszystkich pracowników na ten etap. Po jego skończeniu i otwarciu zamknąć drugi odcinek, tj. od ronda Sybiraków do ul. Boguchwały. Po zrobieniu tego etapu zamknąć i zacząć robić wszystkimi siłami kolejny etap, czyli od Boguchwały do dworca Niebuszewo. A tak zamkną cały odcinek, sparaliżują całe Niebuszewo i północny Szczecin i potem narzekają że autobusy stoją w korkach. Jak robi się bez głowy i dobrego planu, to tak jest potem. Gdzie mają auta parkować, jak mają dojechać do posesji, garaży czy sklepów służby komunalne, ratunkowe czy auta dostawcze ? jeżeli robiono by to etapami nie byłoby takiego problemu jak jest już teraz i będzie od soboty.
Edek
2021-01-20 10:09:02
CIEKAWY jestem kto planował ta inwestycję ??????????????. Rozkopanie pętli przy dworcu Niebuszewo spowoduje totalny paraliż tej części miasta. Przecież można by było prowadzic inwestycje etapami . Zrobić ulicę na odcinku od ronda Giedroycia do ulicy Boguchwaly i wtedy robić pętlę na dworcu. W tej chwili rozkopanie pętli spowoduje to że kolejne samochody nie będą mialy gdzie parkowac i dojazd do posesji bedzie niemozliwy rowniez sluzb karetki straz itp.Totalny paraliż tej części miasta!!!!!!!!!!!!!! Brawo planisci
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA